2022-01-26, 00:16
Medlem
Jag tror väl att det fortfarande finns tid att gå igenom några dagars sjukdom och sen testa negativt för att kunna vara med på OS? Men höghöjdsuppladdningen blir ju totalt ödelagd om man inte kan åka dit.

Handbolls-EM har stora problem med det här nu och JVM blev stoppat. Alla inhemska ligor har uppskjutna matcher. Det är risk för parodi, för jag älskar att SLÅ norrmän, inte att man plockar medaljer för att de bästa är hemma. Och jag blir orolig för att det bara är en tidsfråga innan den svenska truppen får sina första fall...
Citera
2022-01-26, 02:51
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Jag tror väl att det fortfarande finns tid att gå igenom några dagars sjukdom och sen testa negativt för att kunna vara med på OS? Men höghöjdsuppladdningen blir ju totalt ödelagd om man inte kan åka dit.

Handbolls-EM har stora problem med det här nu och JVM blev stoppat. Alla inhemska ligor har uppskjutna matcher. Det är risk för parodi, för jag älskar att SLÅ norrmän, inte att man plockar medaljer för att de bästa är hemma. Och jag blir orolig för att det bara är en tidsfråga innan den svenska truppen får sina första fall...

Vilket JVM syftar du på?
Citera
2022-01-26, 06:08
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Vilket JVM syftar du på?

Hockey?
Citera
2022-01-26, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Vilket JVM syftar du på?

Som sagt, hockey!
Citera
2022-01-26, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein

Det är inte så lätt att tekniskt flyga till Kina när man vill med extremt kort varsel!
Citera
2022-01-26, 09:30
Medlem
Foreløpig er alle prøver negative viser det seg, men det er fortsatt noen dager igjen å bli smittet på.
Citera
2022-01-26, 10:14
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Foreløpig er alle prøver negative viser det seg, men det er fortsatt noen dager igjen å bli smittet på.
Oerhört skönt att höra - hoppas alla (oavsett nationalitet) lyckas ta sig till OS nu utan smitta
Citera
2022-01-26, 10:51
Medlem
To har testet positivt nå.
Citera
2022-01-26, 10:54
Medlem
Nei. Kalvå og Heidi Weng. Gratulerer med gull på stafetten da.
Citera
2022-01-26, 11:08
Medlem
Citat:
Ledsamt. Risken är att det är bara början och drabbar alla länder om än i olika omfattning. Kan bli ett mycket märkligt och tråkigt OS (OL).
Citera
2022-01-26, 11:11
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:

Det kallas för karma norrbaggen.
Citera
2022-01-26, 11:12
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:

Stafetten är väl i slutet på mästerskapet, då kanske de hinner bli "friska"

De är ju redsan friska trots positivt covidprov förmodligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in