2022-01-25, 14:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Arteta och Kroenke syntes till i Colorado tittandes på hockey, undrar vad det kan pratas om.
Skulle inte förvåna mig....😅
Citera
2022-01-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur kan de vara bättre över 2x möten när ett fullpackat Liverpool-lag inte klarade av att göra ett enda mål mot oss (Arsenal) på deras egen hemmaarena, där de spelade 11 vs 10 i ca. 80% av den matchen?

Jag är defenitivt inte enögd. När Arsenal spelar dåligt eller när Arteta kör ngn idiot-taktik, så är jag den första till att såga laget/han.
Jag skrev ju andra matchen. Första såg jag inte så ska inte uttala mig men andra så va de bara ett lag på plan som skulle gå vidare. Tyvärr liverpool….
😏😏 inte enögd ..
Citera
2022-01-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Arteta och Kroenke syntes till i Colorado tittandes på hockey, undrar vad det kan pratas om.
Arteta kanske var där och scoutade offensiva spelare? Trade på gång? Lacazette mot Landeskog
Citera
2022-01-25, 16:13
Medlem
EnLitenFryss avatar
Generalen:

Citat:
Kan mkt väl vara så att Dusan’s manager har fått ett samtal från spurs, men det ändrar ändå inget.

Vlahovic är med 90% säkerhet ”klar” för Arsenal FC.

Verkligheten:

Citat:
Done Deal! Dusan #Vlahovic to #Juventus from #Fiorentina. Contract until 2026 (€7M/year) with option for another season. #transfers
2:02 PM · Jan 25, 2022·Twitter for iPhone

https://twitter.com/NicoSchira/status/1485961392226287626?s=20

Det här är den här hybrisen du brukar anklaga oss andra för att ha, för övrigt. Kämpa vidare.
Citera
2022-01-25, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Generalen:

Verkligheten:

Det här är den här hybrisen du brukar anklaga oss andra för att ha, för övrigt. Kämpa vidare.

Han har inte koll som vanligt du vet, hur många gånger har han haft fel nu med sina ''källor'' som man måste söka upp själva etc?
Citera
2022-01-25, 17:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Generalen:

Verkligheten:

Inget är, vad jag vet, officiellt än.

BTW, hur går det för Liverpool, skulle inte de dominera världsfotbollen under 2020-talet efter att de vann corona-titeln 19/20? LMAO! 😂
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Han har inte koll som vanligt du vet, hur många gånger har han haft fel nu med sina ''källor'' som man måste söka upp själva etc?
Visa en enda jälva gång där jag har haft fel i mina inlägg? Är inte mitt ansvar att skola upp ett gäng med arbetslösa, sönderknarkade användare på ngt forum.
Citera
2022-01-25, 17:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Det finns mkt som pekar på att det var Arsenal, och inte Vlahovic eller hans agent, som avvisade en övergång till NLD.
Citera
2022-01-25, 17:49
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

BTW, hur går det för Liverpool, skulle inte de dominera världsfotbollen under 2020-talet efter att de vann corona-titeln 19/20? LMAO! 😂

Visa en enda jälva gång där jag har haft fel i mina inlägg? Är inte mitt ansvar att skola upp ett gäng med arbetslösa, sönderknarkade användare på ngt forum.

Asså jag hoppas på riktigt att du får all hjälp du behöver i verkliga livet. Men har du glömt bort när du sa att Conte var klar för Arsenal enligt säkra källor?

Är det samma källor som säger att Arsenal drog sig ur affären nu ? Du är så djupt i ditt förnekande att Arsenal inte är en modern banterklubb att du lurar dig själv att saker är sanna.
Citera
2022-01-25, 17:51
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Hur kan de vara bättre över 2x möten när ett fullpackat Liverpool-lag inte klarade av att göra ett enda mål mot oss (Arsenal) på deras egen hemmaarena, där de spelade 11 vs 10 i ca. 80% av den matchen?

Jag är defenitivt inte enögd. När Arsenal spelar dåligt eller när Arteta kör ngn idiot-taktik, så är jag den första till att såga laget/han.
Personerna skrev 2a inte x2! Jo du är enögd för ni blev utspelade långa stunder i båda matcherna hihi

Klarade och klarade roligare att förnedra er på er hemma plan 11 mot 11 och göra er mållösa för andra gången på en vecka..

Ingen risk att Arsenal sa nej och spelaren då vände sig till Juventus med mössan i hand.
Citera
2022-01-25, 17:53
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vi var, allt i allt, det bättre laget över 2x matcher, och vi förtjänade att gå vidare mer än vad Liverpool gjorde. Så är det bara.
😂🤣😂🤣😂🤣😂😁 som enögd Arsenal supporter klar du tycker det, sanningen svider nr man blir utspelad och gör 0 mål på 180 min.
Citera
2022-01-25, 18:19
Medlem
Citat:

Ja när conte slängde på luren när tottenham ringde så hade dina källor fel.
Citera
2022-01-25, 18:23
Medlem
Italian sources also say Vlahovic's preference is to join a side competing in the Champions League.

https://www.google.com/amp/s/www.skysports.com/amp/football/news/11095/12524731/dusan-vlahovic-juventus-in-talks-to-sign-fiorentina-striker-with-arsenal-and-spurs-offers-not-consid ered
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in