2022-01-04, 14:09
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Kollade igår på hans insta det har gått exakt ett år typ mellan det att han lade upp första bilden till när han skulle börja träna tills idag.

Att lägga på sig så där mycket massa utan att ta något då måste han ha världens bästa genetik. Dessutom är han ju väldigt stark.

Han har lätt något, killen är typ ,1.92 med ju, då borde det vara ännu svårare att lägga på sig såndär massa, eftersom allt ska fördelas jämt.

Han svarar såklart att han aldrig testat något sånt överhuvudtaget i kommentarerna 😅
Citera
2022-01-04, 22:16
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Han har lätt något, killen är typ ,1.92 med ju, då borde det vara ännu svårare att lägga på sig såndär massa, eftersom allt ska fördelas jämt.

Han svarar såklart att han aldrig testat något sånt överhuvudtaget i kommentarerna 😅

Helt rätt!

Och jag har en kompis som är typ lika lång och han precis som ben lade på sig hur mycket massa som helst. Sen erkände han att det hade varit olika sarms och grejer.
Citera
2022-01-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragan91
Det tror jag med? Hur länge har killen tränat? Hans muskelminne är bra men aldrig sådär bra

Han ser inte ut att ha tryckt något alls. Inte speciellt stor men bra muskelbukar.

Med någorlunda bra gener och ifall han tränat några år förut är det helt klart möjligt.
Citera
2022-01-17, 01:11
Medlem
Brolarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Vem är hans nya flickvän?

Hon heter Caroline och finns taggad på hans instagram.
Citera
2022-01-17, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brolaren
Hon heter Caroline och finns taggad på hans instagram.

Ja, jo... nu vet hela Sverige. Tack ändå.
Citera
2022-01-18, 23:34
Medlem
Nu har Ben släppt en Q&A tillsammans med ankan. Inge illa menat mot henne men hon känns så otroligt falsk. Inte på det sättet Nicci var utan att hon har en slags fasad påskruvad. Lät otroligt falsk när hon pratade.
När hon sa: ”Alltså, jag visste ju knappt vem du var innan du skrev till mig”.
Ya right 🤡
Att alla inte känner till kanaler som t ex ANJO och Cluee kan jag köpa, men Ben som har varit på sociala medier sedan 5-6 år tillbaka, varit med på andras kanaler och IGs, släppt musik, varit med på TV etc etc. Sjukt falsk är hon.

Är inte ett dugg förvånad att hon dök upp så snabbt på hans kanal. Hon vill förmodligen också klassas som ”influenser”.
Ben är verkligen expert på att välja tjejer 😂
Citera
2022-01-19, 00:43
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Nu har Ben släppt en Q&A tillsammans med ankan. Inge illa menat mot henne men hon känns så otroligt falsk. Inte på det sättet Nicci var utan att hon har en slags fasad påskruvad. Lät otroligt falsk när hon pratade.
När hon sa: ”Alltså, jag visste ju knappt vem du var innan du skrev till mig”.
Ya right 🤡
Att alla inte känner till kanaler som t ex ANJO och Cluee kan jag köpa, men Ben som har varit på sociala medier sedan 5-6 år tillbaka, varit med på andras kanaler och IGs, släppt musik, varit med på TV etc etc. Sjukt falsk är hon.

Är inte ett dugg förvånad att hon dök upp så snabbt på hans kanal. Hon vill förmodligen också klassas som ”influenser”.
Ben är verkligen expert på att välja tjejer 😂

5-6 år?! Han hängde på div. sociala mediekanaler redan typ 2010-2011.
Citera
2022-01-25, 00:54
Medlem
Suecokids avatar
https://youtu.be/9LAvMy4tL0g?t=1334
Ut med sanningen, Diana!
Varför?

Apropå hans nya tjej nu, tycker hon verkar mer lik honom än Diana, passar nog bra ihop. Såklart det är ett mönster att Ben dumpar tjejer och skaffar ny så snabbt, men mönstret där Diana blir kastad gång på gång kanske hon bör fundera lite på, är det bara fel på killarna eller kan det ligga något fel i henne också? Leonidas --> Adinatoor --> Ben --> ?
Citera
2022-01-25, 16:36
Medlem
Harry_s avatar
undrar om han leker Jocke i deras nya kanal fiveish
ska ta alla pengarna för att han har flest följare
Citera
2022-01-27, 18:42
Medlem
Harry_s avatar
Diana

https://www.youtube.com/watch?v=HDdWQHs-PZs
Citera
2022-01-30, 22:04
Medlem
Packapappaspacks avatar
Gillar Ben. Långa ben. Rakade ben.

Diana är bättre än CJ. 100%.
Citera
2022-01-30, 22:30
Medlem
Armits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armit
Riktigt svårt för CUCKS! Här har vi en, betahane till max. Sen att tjejen hans älskar att bitcha, förlöjliga & förminska honom gör väl inte saken bättre, noterat det gång på gång i deras videor.

Att Adde & Johannes inte pallade med henne fattar man ju nu. Shit asså.

Inlägget är från: 2020-07-05

Är det nu man ska säga: Vad var det jag sa?
Var bara en tidsfråga egentligen, tillslut pallar inte ens den snällaste killen med en sådan tjej, hur snygg och sexig hon än må vara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in