2021-12-02, 11:47
Medlem
Suecokids avatar
Känns som att båda på något sätt vill "pika" varandra lite grann. I Bens video så snacka han lite om att det händer mer i hans liv numera, att han känner sig gladare nu. Till och med att Diana och en av hennes polare blev osams p.g.a Ben. Självfallet skall Diana svara på detta och står mest och hånler över det hela.
Citera
2021-12-03, 12:20
Medlem
Ben har verkligen en "buddist" känsla över sig. Skulle inte förvåna mig om han kommer ut som det inom 3 år.
Citera
2021-12-18, 23:49
Avstängd
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Ben har verkligen en "buddist" känsla över sig. Skulle inte förvåna mig om han kommer ut som det inom 3 år.

Tror han vill framstå som det. Men allt hans snack om Good vibes osv beror ju enbart på att han har en massa pengar. Bor på hotel och lever lyxliv. Hade han inte haft det utan levt ett normalt liv så hade han fan inte tjatat om sina Good vibes osv. Snubben lever i luftslott och han märkte väl att Diana kostade för mycket och att han fick ha sitt luftslott i fred.
Citera
2021-12-19, 07:20
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Tror han vill framstå som det. Men allt hans snack om Good vibes osv beror ju enbart på att han har en massa pengar. Bor på hotel och lever lyxliv. Hade han inte haft det utan levt ett normalt liv så hade han fan inte tjatat om sina Good vibes osv. Snubben lever i luftslott och han märkte väl att Diana kostade för mycket och att han fick ha sitt luftslott i fred.

Vad är det du anser vara ett luftslott i Bens liv och karriär?
Senast redigerad av TordesPung 2021-12-19 kl. 08:13.
Citera
2021-12-19, 16:31
Avstängd
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Vad är det du anser vara ett luftslott i Bens liv och karriär?

Hela hans liv är ett luftslott.
Citera
2021-12-19, 16:55
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Hela hans liv är ett luftslott.

Jag förstår att du tycker det, vill du utveckla varför du tycker så?
Citera
2021-12-20, 13:49
Avstängd
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Jag förstår att du tycker det, vill du utveckla varför du tycker så?

Kolla hur han lever. Bor på hotel går på spa äter ute reser osv. Allt detta hade inte varit möjligt om inte hade han hade massa pengar. Hade han inte haft pengar och ett normalt jobb så hade han varit hemlös idag. Snubben har inte ens någonstans att bo.
Citera
2021-12-20, 16:02
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Kolla hur han lever. Bor på hotel går på spa äter ute reser osv. Allt detta hade inte varit möjligt om inte hade han hade massa pengar. Hade han inte haft pengar och ett normalt jobb så hade han varit hemlös idag. Snubben har inte ens någonstans att bo.

vad smart du är
Citera
2021-12-20, 16:22
Avstängd
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
vad smart du är

Gav svar på tal. Vad angår det dig? Håll din käft stängd istället.
Citera
2021-12-20, 20:12
Medlem
Citat:
Grabben måste ju trycka nått. Hans fysik är fan inte dålig och han är stark som fan.

Det tror jag med? Hur länge har killen tränat? Hans muskelminne är bra men aldrig sådär bra
Citera
2021-12-20, 20:58
Medlem
Vem är hans nya flickvän?
Citera
2021-12-21, 13:53
Avstängd
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragan91
Det tror jag med? Hur länge har killen tränat? Hans muskelminne är bra men aldrig sådär bra

Kollade igår på hans insta det har gått exakt ett år typ mellan det att han lade upp första bilden till när han skulle börja träna tills idag.

Att lägga på sig så där mycket massa utan att ta något då måste han ha världens bästa genetik. Dessutom är han ju väldigt stark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in