2022-01-24, 18:21
Medlem
kompjuters avatar
Han söker fortfarande bekräftelse stackarn....
En tragisk figur som aldrig kommer att kunna njuta av framgången.
Han borde köpa husvagn för pengarna och slappna av.
Citera
2022-01-24, 18:30
Medlem
Milton.Millss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Märkligt uttalande.

Först trodde jag att han ville passa på att småflirta lite oskyldigt med brudarna. Han är väl hårt hållen och kanske såg sin chans. Men uppenbarligen icke.

Hur har han tagit betalt? Kontanter (mynt och sedlar)? Swish? Låter långsökt. Undrar vad hennes agenda är?

Å andra sidan har hon en poäng i att Zlatan som businessman inte är så mycket att hurra för. Det enda (som jag kan komma på) som gått någorlunda ok är väl padelsatsningen. Sen brukar ju fastighetsinvesteringar oftast ge bra utdelning i längden.

AZ gick väl back 100 mille eller så. Undrar om Zlatan själv fick punga ut merparten av dessa.
Mig veterligen är Swish en svensk uppfinning som endast erbjuds av svenska bankkunder. Givetvis har då majoriteten om inte alla i damlaget i AC Milan inte Swish. Återstår gör då euro i sedlar och mynt eller någon italiensk motsvarighet till Swish.
Citera
2022-01-24, 20:06
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
För å dra en liknelse som han själv gillar så är det som att se ett gammalt lejon försöka jaga en antilop utan å inse att den inte hänger med.

Imponerande att hålla till 40 år på denna nivå men nu säger kroppen ifrån på allvar så ska han linka runt på plan ett år till eller är det dags att sluta nu.

Milan lär knappast vilja förlänga.

Milan vill förlänga men till reducerad lön, den avdankade kräver dock samma som nu.

Hej då Milan
Citera
2022-01-24, 20:07
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Mig veterligen är Swish en svensk uppfinning som endast erbjuds av svenska bankkunder. Givetvis har då majoriteten om inte alla i damlaget i AC Milan inte Swish. Återstår gör då euro i sedlar och mynt eller någon italiensk motsvarighet till Swish.

Kontanter garanterat. I princip bara Sverige där bankerna kan styra och ställa och således ska man avskaffa kontanter. I Holland tar dom tex bara kontanter på bussarna.
Citera
2022-01-24, 20:30
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Milan vill förlänga men till reducerad lön, den avdankade kräver dock samma som nu.

Hej då Milan

Det faktum att Paolo Maldini vill förlänga med den självgoda gamlingen visar att en duktig spelare inte nödvändigtvis blir en duktig sportchef.
Citera
2022-01-24, 21:15
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Kontanter garanterat. I princip bara Sverige där bankerna kan styra och ställa och således ska man avskaffa kontanter. I Holland tar dom tex bara kontanter på bussarna.

Det är också Zlatans fel.
Citera
2022-01-24, 21:16
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det faktum att Paolo Maldini vill förlänga med den självgoda gamlingen visar att en duktig spelare inte nödvändigtvis blir en duktig sportchef.

Jävla Maldini. Fattar han inte att han borde vandalisera en Zlatanstaty och sitta och gråta på någon tragisk Malmökrog istället?
Citera
2022-01-24, 21:23
Medlem
Milton.Millss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Zlatan fyller arenorna fortfarande. Även om han så sitter halvskadad på bänken. AC Milan tar inte bara med hans sportsliga kvaliteter i sina beräkningar, det kan jag lova dig.
Citera
2022-01-24, 22:01
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Jävla Maldini. Fattar han inte att han borde vandalisera en Zlatanstaty och sitta och gråta på någon tragisk Malmökrog istället?

Nej men han borde föryngra anfallsalternativen istället för att ge sin 40-åriga polare ett nytt kontrakt.

Citat:
Zlatan fyller arenorna fortfarande. Även om han så sitter halvskadad på bänken. AC Milan tar inte bara med hans sportsliga kvaliteter i sina beräkningar, det kan jag lova dig.

Detta får du gärna källbelägga.
Citera
2022-01-24, 22:04
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Klubben Milan är bra mycket större än individen Zlatan. Han fyller möjligtvis Svenska arenor men det är nog inte en jävel i Italien som sätter sig på läktarna för att se Zlatan spela boll. Och framförallt inte San Siro. Publiksiffrorna där hade varit densamma oavsett Zlatans medverkar.
Citera
2022-01-24, 22:17
Medlem
Tror att tiden hunnit ikapp honom.

Annars skulle Ibra kunna vara bra för att säkerställa att alla alltid ger allt på träningen. Och att man har vinnarmentalitet i omklädningsrummet. På planen har han dock inte mycket kvar att ge. Visst, kanske en supoersub i kritiska sutuationer.

Rimligen bör han därmed ha en betydligt lägre lön än han har nu.
Citera
2022-01-25, 10:06
Medlem
Citat:

Ok. Tack för klargörandet. Då låter det mera troligt. Men ändå absurt. Och det var inte menat som ett practical joke? Jag fann en bild på Zlatan tillsammans med damspelaren som uttalat sig. Kanske det hände nåt där som gör att hon nu vill ge igen?

Svårt att veta vem Zlatan egentligen är. Från vissa utsagor framstår han som varm och skön och sen är han ett svin när man läser om andras erfarenheter. Jag antar att sanningen ligger där någonstans emellan.

Jag tror själv att han är som ett barn i många avseenden. Mycket pekar på det. Och han låter Seger sköta vuxenbitarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in