2022-01-23, 21:31
Medlem
Neatlesss avatar
Ja jag tycker det börjar kännas som slutet nu.

Det har jag visserligen trott ett par gånger genom åren och då har han alltid motbevisat mig, men på senare matcher tycker jag hans ålder syns extremt väl och avsluten sitter inte heller. Han ser stel och klumpig ut.

När minsta lilla känning nu också gör att han tvingas vila i perioder så känns det som vägs ände.
Citera
2022-01-23, 21:46
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Ja jag tycker det börjar kännas som slutet nu.

Det har jag visserligen trott ett par gånger genom åren och då har han alltid motbevisat mig, men på senare matcher tycker jag hans ålder syns extremt väl och avsluten sitter inte heller. Han ser stel och klumpig ut.

När minsta lilla känning nu också gör att han tvingas vila i perioder så känns det som vägs ände.
Är det 4e skadan på typ ett år nu?
Citera
2022-01-23, 22:01
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Är det 4e skadan på typ ett år nu?
8e skadan på 15 månader enligt sportbladet.
Citera
2022-01-23, 23:08
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
8e skadan på 15 månader enligt sportbladet.
Såg det nu, ja det är ärligt talat dags att lägga av. Detta börjar bli fånigt.
Citera
2022-01-23, 23:27
Medlem
MrSkargards avatar
Lejonet är ju skröpligare än Jan Andersson.
Citera
2022-01-23, 23:47
Medlem
cerns avatar
Skadad igen!!

Är det inte dags för honom att lägga dojorna på hyllan??

Diskutera!
Citera
2022-01-24, 00:51
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Skadad igen!!

Är det inte dags för honom att lägga dojorna på hyllan??

Diskutera!
Detta blir nog garanterat hans sista säsong.
Citera
2022-01-24, 05:48
Medlem
ZlatanManias avatar
För å dra en liknelse som han själv gillar så är det som att se ett gammalt lejon försöka jaga en antilop utan å inse att den inte hänger med.

Imponerande att hålla till 40 år på denna nivå men nu säger kroppen ifrån på allvar så ska han linka runt på plan ett år till eller är det dags att sluta nu.

Milan lär knappast vilja förlänga.
Citera
2022-01-24, 08:36
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
För å dra en liknelse som han själv gillar så är det som att se ett gammalt lejon försöka jaga en antilop utan å inse att den inte hänger med.

Imponerande att hålla till 40 år på denna nivå men nu säger kroppen ifrån på allvar så ska han linka runt på plan ett år till eller är det dags att sluta nu.

Milan lär knappast vilja förlänga.

Han kommer till bajen efter italienska lagans slut. Kontraktet sträcker över höstsäsongen så han kan spela VM om vi kommer dit.

Trist att han inte kan lira på betongmattan på Samboarenan för sin hälsena.
Citera
2022-01-24, 09:26
Medlem
Det som är oroväckande är ju att alla skador är orsakade av honom själv.

Det tyder ju på att hans kropp är i obalans (för hård träning etc) och kanske måste han inse faktum.

Jag tycker själv att han gjort lite dåliga klubbval. Hade rått honom att vara kvar i gamla damen när de åkte ner för att sen föra upp dem. Sen hade han kunnat gå till Inter.

Jag förstod heller aldrig varför han gick till Barca o inte Galacticos. Hela hans persona passar ju så ofantligt mycket bättre i real.

Och sen hans år i PSG när ligue 1 var ( fortfarande är kanske?) minst sagt svag. Han borde väl gått till PL tidigare eller iaf Bundesliga.

Att han sen väljer Milan nu igen på ålderns höst är en gåta. Han har ju redan uppnåt allt i serie a.

Jag trodde nog att han skulle sluta när han slog målrekordet i landslaget.

Att han inte vill sluta trots att kroppen inte hängt med sista åren vad tyder det på? Att han inte har något annat än fotbollen? Eller är det rampljuset han suktar efter?
Citera
2022-01-24, 09:31
Medlem
Att Zlatan skyller på gräset istället för erkänna hans kropp får sönder .
Tror tyvärr han är slut innan VM..en allvarlig skada kommer nog ske..
Citera
2022-01-24, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Refiloe Jane (AC Milan Women Team Player):

Zigenare gonna Zigenare

Märkligt uttalande.

Först trodde jag att han ville passa på att småflirta lite oskyldigt med brudarna. Han är väl hårt hållen och kanske såg sin chans. Men uppenbarligen icke.

Hur har han tagit betalt? Kontanter (mynt och sedlar)? Swish? Låter långsökt. Undrar vad hennes agenda är?

Å andra sidan har hon en poäng i att Zlatan som businessman inte är så mycket att hurra för. Det enda (som jag kan komma på) som gått någorlunda ok är väl padelsatsningen. Sen brukar ju fastighetsinvesteringar oftast ge bra utdelning i längden.

AZ gick väl back 100 mille eller så. Undrar om Zlatan själv fick punga ut merparten av dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in