2022-01-24, 12:26
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Måste säga att ingen på Farmen är någon som jag verkar ha sympati för. Verkar bara vara skithögar och gnällspikar hela bunten.
Citera
2022-01-24, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Allt är möjligt men det där känns lite väl långsökt..
Kanske, men jag är säker på att det paktas på många håll utan att vi har sett något av det än. Hemliga samarbeten har vi sett tidigare år i Farmen, folk som inte pratar med varann annat än i skogen i smyg och verkar vara värsta fienderna inför de andra i gruppen. De samarbetena brukar vara mest framgångsrika.
Var det inte Chipstutten och Blåhåriga som tog sig till final på det sättet för två år sen?

Kommer också ihåg nån som byggde en koja i skogen för att "få vara för sig själv", men som i själva verket använde den som en smygträningslokal för paktkompisarna att lära sig såga och spika.
Citera
2022-01-24, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Prins innan utfrysningen: " Jag gillar att gå omkring och ge folk kritik så att det tvingar dom att bli bättre"
Prins efter utfrysningen: "gråt gråt, Jag förstår inte var jag har gjort för fel. jag har inte ETT enda ond ben i min kropp. Jag ville bara vara snäll och hjälpa till, gråt gråt"
Jag har skrivit tidigare att att man ska inte hålla på och frysa ut folk i en grupp och att vuxna människor inte borde bete sig så, och det tycker jag fortfarande.
Men det är ingen snack om att den där jäveln är har narcissistiska tendenser. Han fortsätter förneka att han har gjort nått fel och försöker lägga det över på dom andra. "Dom verkar känsliga och det måste vara nått fel på dom och inte mig."
Sen ligger det nog lite sanning i att vissa där inne är kanske lite överkänsliga men det tar inte bort hans narcissistiska beteende. Det är bara det att olika människor reagerar olika mycket på hans sjuka beteende.
Sen ser han säkert tjejerna som en lättare måltavla och är extra mycket på dom, Vågar nog inte lika mycket på killarna.
Fatta vad störande med en jävel som kommer och kollar vad man gör och försöker påpeka ut fel i det..
Minst en sån där nedlåtande surgubbe som tycker att unga tjejer måste hjälpas trots att de inte bett om hjälp finns det varje år. Fatta vad irriterande det skulle vara på jobbet att ha en självutsedd lärare bredvid sig som ska undervisa utan att ens ha med ens jobb att göra. Det skulle alla, oavsett ålder och kön, bli irriterade på.
Citera
2022-01-24, 13:14
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Minst en sån där nedlåtande surgubbe som tycker att unga tjejer måste hjälpas trots att de inte bett om hjälp finns det varje år. Fatta vad irriterande det skulle vara på jobbet att ha en självutsedd lärare bredvid sig som ska undervisa utan att ens ha med ens jobb att göra. Det skulle alla, oavsett ålder och kön, bli irriterade på.
Vi hade en sån jävel på mitt förra jobb och alla störde sig otroligt mycket på honom, och folk undvek honom så mycket som möjligt och pratade skit om honom med varandra.
Jag tyckte mest att det var komiskt och lite intressant, Det var som en som var där tillfälligt sa: "***** är som en dum ko, hur fan kan man bry sig om vad en ko tycker eller säger."
Men visst blev det tröttsamt efter några år, speciellt när man var stressad och han skulle komma med tips.
Själv gjorde han knappt någonting och det lilla han gjorde blev ofta fel.
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-01-24 kl. 13:23.
Citera
2022-01-24, 13:16
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Bra att den fjanten åkte ut igår.

Nej nej äckelprinsen skulle ha åkt ut
Är han inte lite gay?
Citera
2022-01-24, 13:17
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kanske, men jag är säker på att det paktas på många håll utan att vi har sett något av det än. Hemliga samarbeten har vi sett tidigare år i Farmen, folk som inte pratar med varann annat än i skogen i smyg och verkar vara värsta fienderna inför de andra i gruppen. De samarbetena brukar vara mest framgångsrika.
Var det inte Chipstutten och Blåhåriga som tog sig till final på det sättet för två år sen?

Kommer också ihåg nån som byggde en koja i skogen för att "få vara för sig själv", men som i själva verket använde den som en smygträningslokal för paktkompisarna att lära sig såga och spika.
Ja att han kommer bättre överens med vissa än andra och att vi kommer se mer och mer av det tiden tvekar inte jag en sekund på.. Men det gör inte honom till hal. men men vi får se. Det för tidigt att säga. Du kanske har rätt.
Tycker bara att inget pekar mot det hittills, ska man prata om hala människor där så tror jag både Levin, Alex ,Keisha och kanske till och med Jonas är bättre kandidater.
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-01-24 kl. 14:10.
Citera
2022-01-24, 13:23
Medlem
N!xxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Josefine är putt på Facebook för att folk skriver här och på sociala medier att hon ser opererad ut. Hon har minsann bara lagt in fillers i läpparna, låter hon meddela. Hon har bytt profilbild mot en mer "vanlig" bild för att bevisa motsatsen och även raderat de två bilderna som var utlagda här.

Alla Farmen-deltagare verkar följa denna tråd.

Sa hon inget om mängden smink och filter ?

PS Josefin du är mera vacker utan allt det där.
Citera
2022-01-24, 13:37
Medlem
Citat:
Josefine är putt på Facebook för att folk skriver här och på sociala medier att hon ser opererad ut. Hon har minsann bara lagt in fillers i läpparna, låter hon meddela. Hon har bytt profilbild mot en mer "vanlig" bild för att bevisa motsatsen och även raderat de två bilderna som var utlagda här.
De bilderna, om jag minns rätt, var tagna i en spegel (man såg henne hålla telefonen i handen) - blir lätt konstiga vinklar som kan deformera ens utseende. Tänk spegelbilden i en bilruta.
Citat:
Alla Farmen-deltagare verkar följa denna tråd.
Majoriteten på deltagarna är ~30 år gamla: 90-talister. Flashback (och forum generellt) hade sin uppgång/högsäsong/peak 2010 ish? När deltagarna var tonåringar eller blev vuxna.
Så jag finner inte att de hänger i tråden alls konstigt.

On topic:
Tråkigt Alex åkte ut. Han och Prins hade gjort bra underhållande tv ihop. När Prins åker ut kommer jag sluta titta. Tycker faktiskt säsongen varit underhållande hittills!
Citera
2022-01-24, 13:39
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Sa hon inget om mängden smink och filter ?

PS Josefin du är mera vacker utan allt det där.

Inget om det, men bilderna rök snabbt från hennes sida, så hon kände sig nog träffad. Hon hade skrivit detta under "händelser", de kan man nog bara se en viss tid.

Nu är det rensat rejält där inne på bilder. Så genomskinligt!

Börjar reta mig som fan på Doula d.y, en riktig PK-feminist.
Citera
2022-01-24, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Luktar nog mest surt efter 10 dagar utan dusch.
Så kan det nog vara med det.
Citera
2022-01-24, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Victoria var lite småsexig i sin batikmagtröja. Bara hon rakar armhålorna i fortsättningen så.
Ja, hon var fin i de byxorna hon hade på sig också i början av igår dagens avsnitt.
Citera
2022-01-24, 15:06
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nej nej äckelprinsen skulle ha åkt ut
Är han inte lite gay?
Han är ju inget vidare han heller. Men om han är bög vågar jag inte svara på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in