2022-01-24, 06:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Hur kan man blanda ihop lavendel med dragon? Har han aldrig käkat en bearnaisesås? Hur kan man gå genom livet utan att någon kunskap fastnar i skallen.

Fast han kan ju se åt två håll samtidigt och det är det inte alla som kan!

Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken

Och glad för prinskorven är jag. För nu kan han fortsätta reta upp småtjejerna. Stå där och rycka i sina hängselbyxor, skrattandes. Som en riktig kung.

Ja en 60-årig gubbe som börjar grina vid matbordet känns ju kungligt värre.
Senast redigerad av PeterForsman 2022-01-24 kl. 06:47.
Citera
2022-01-24, 07:02
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Min bild av honom är att han är väldigt tävlingsinriktad även om han inte är det på ett högljutt och uppseendeväckande sätt. Jag tror han anstränger sig för att flyga under radarn. Jag tror också att han är inblandad i en eller kanske t o m flera pakter (dubbel- eller trippelagent ) som man ännu inte sett nåt av, men som redan är "up and running". Arlind känns hal.

Edit: Det kan t o m vara så att Arlind har paktat med Levin och Alexander, och att Alex omnämnande av "fjäskaren" i storbondebrevet där han utser Levin till storbonde (måste ju vara så) är för att ingen ska misstänka att Arlind och Levin samarbetar
Allt är möjligt men det där känns lite väl långsökt..
Citera
2022-01-24, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Båda alfahanarna ute första veckan, synd.

Vad menar du? 2 st odugliga loosers är ute= BRA. Det finns inte en promille alfahannar i dessa loosers, bara en stor käft.
Citera
2022-01-24, 09:35
Medlem
Ser fram emot när någon kör ut den där feministfittan Victoria. Hon har en skev verklighetsförankring…
Citera
2022-01-24, 09:35
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggan44
Ett gäng bortskämda ungdomar. De vet bäst, tror de!
Vadå bortskämda? Vem kom in och trodde dom viste bäst. Gött att tjejerna satt gubben på plats.
Citera
2022-01-24, 09:38
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag gillar honom. Erfarenhet. Sådan är dock hatad 2022 😩
Kom igen. Man blir inte automatiskt klokare bara för att man åldras. Nä, helt klart störigt beteende. Och hon barnungen som lipar hela tiden, väck med dem.
Citera
2022-01-24, 09:38
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Båda alfahanarna ute första veckan, synd.
Ja det tycker jag med. Kul med kontroversiella typer som vågar käfta och inte smyger omkring å ställer in sig utan å synas.
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Hur kan man blanda ihop lavendel med dragon? Har han aldrig käkat en bearnaisesås? Hur kan man gå genom livet utan att någon kunskap fastnar i skallen.
Tja har man fullt upp med att sortera i tjejskocken som trycker på så ligger inhämta florakunskap väldigt lågt på prioriteringslistan över nödvändigt att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av BB176-671
Vad menar du? 2 st odugliga loosers är ute= BRA. Det finns inte en promille alfahannar i dessa loosers, bara en stor käft.
Alex hade tjejerna å Kalle inte ens truten. Det ser man på Victorias val. Kalle drog ju för att Alex hade allt det Kalle trodde sig kunna fixa.
Citera
2022-01-24, 09:52
Medlem
Prins ser ut som Kjell Bergqvists kusin från landet.
Citera
2022-01-24, 11:22
Medlem
Fan vad alla lipar. Vem har ens satt ihop denna gruppen på tv4? Mesar allihop
Citera
2022-01-24, 11:36
Medlem
ola-hammastroms avatar
Prins innan utfrysningen: " Jag gillar att gå omkring och ge folk kritik så att det tvingar dom att bli bättre"
Prins efter utfrysningen: "gråt gråt, Jag förstår inte var jag har gjort för fel. jag har inte ETT enda ond ben i min kropp. Jag ville bara vara snäll och hjälpa till, gråt gråt"
Jag har skrivit tidigare att att man ska inte hålla på och frysa ut folk i en grupp och att vuxna människor inte borde bete sig så, och det tycker jag fortfarande.
Men det är ingen snack om att den där jäveln är har narcissistiska tendenser. Han fortsätter förneka att han har gjort nått fel och försöker lägga det över på dom andra. "Dom verkar känsliga och det måste vara nått fel på dom och inte mig."
Sen ligger det nog lite sanning i att vissa där inne är kanske lite överkänsliga men det tar inte bort hans narcissistiska beteende. Det är bara det att olika människor reagerar olika mycket på hans sjuka beteende.
Sen ser han säkert tjejerna som en lättare måltavla och är extra mycket på dom, Vågar nog inte lika mycket på killarna.
Fatta vad störande med en jävel som kommer och kollar vad man gör och försöker påpeka ut fel i det..
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-01-24 kl. 11:49.
Citera
2022-01-24, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Prins innan utfrysningen: " Jag gillar att gå omkring och ge folk kritik så att det tvingar dom att bli bättre"
Prins efter utfrysningen: "gråt gråt, Jag förstår inte var jag har gjort för fel. jag har inte ETT enda ond ben i min kropp. Jag ville bara vara snäll och hjälpa till, gråt gråt"
Jag har skrivit tidigare att att man ska inte hålla på och frysa ut folk i en grupp och att vuxna människor inte borde bete sig så, och det tycker jag fortfarande.
Men det är ingen snack om att den där jäveln är har narcissistiska tendenser. Han fortsätter förneka att han har gjort nått fel och försöker lägga det över på dom andra. "Dom verkar känsliga och det måste vara nått fel på dom."

"Jag är mig själv" säger han och pekar i och med det ut kärnan i problemet utan att ens förstå det själv. LOL.
Citera
2022-01-24, 12:25
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Bra att den fjanten åkte ut igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in