Citat:
Du har ju ingen myndighet du kan peka ut direkt precis och deras kommunikationssystem hemligstämplat, angiveri- och informatörsnätverken inget officielt fenomen, osv. Blir det åtal så blir det mot enskilda individer som privatpersoner. Hos polisen blir det stopp efter direktiv från säkerhetspolisen och de kommer få order ta itu med dig istället.
Oavsett vilka namn du har eller vad du säger så kommer myndigheterna försvara dem med att du hittar på och säga att ditt material är fake news. Det värsta ur nätverkets synvinkel du kan uppnå är att någon blir avstängd, en tid bara för de släpps alltid tillbaks igen.
Officiellt så finns ju inte deras verksamhet så skadestånd är nog att glömma.
Det enda kvar du kan hamra dem riktigt rejält med är då antingen hemliga. videonspelningar, ljudinspelningar och avlyssning.
Vet inte om fu upplevt en fullskalig attack ännu men kan berätta att då går de skarpt mot dig. Med skarpt menar jag följande - belägring: med hotfulla personer stående i din portingång, ungdomsgäng som springer efter dig, folk mot dig dyker medvetet upp vart du än går, fullskalig misskreditering och smutskastning, Misskynnesanmälningar, försöker sätta på din flickvän eller bekanta till den grad att de erbjuder dem pengar för att lyckas, tvingar dig sälja din bostad och du får en massa skambud, när du går till polisen för att polisanmäla så forslar de iväg dig till psyket, ryktesspridning till ickemedlemmar i deras nätverk, skadegörelse, förstörd egendom, mordhot och utpressning dygnet runt, förgiftar ditt husdjur, de sitter hela tiden par snubbar i bil itanför ditt hem och stirrar, snubbe som delar ut foton i affärerna runtokring och säger att "har ni sett den här- han e tjuv och bedragare
Jag har uppöevt skarpt - i två länder länder dessutom. Hängde mig efter tillfället i ungern men hade fel feräknat replängden, åkte rat ner men fick ned ena tån som stödpunkt, egentligen hade jag beräknat fallhöjden och repossitionen till att knäcka nacken, inte heller det lyckades men nackkotan knakade ljudligt i flera veckor efteråt och jag fick ett djupt spår i skinnet runt halsen flera dagar efteråt. Tydligen har de haft dold videoövervakning mot mig för id tillfället när pallen åkte undan så ljublade vartenda jävel i närheten.utanför trotts fördragna gardiner. Hade jag inte av en tillfällighet haft fötterna spända rakt nedåt när jag föll så hade nog brytit nacken vid hängningen. Det är jag övertygad om.
Oavsett vilka namn du har eller vad du säger så kommer myndigheterna försvara dem med att du hittar på och säga att ditt material är fake news. Det värsta ur nätverkets synvinkel du kan uppnå är att någon blir avstängd, en tid bara för de släpps alltid tillbaks igen.
Officiellt så finns ju inte deras verksamhet så skadestånd är nog att glömma.
Det enda kvar du kan hamra dem riktigt rejält med är då antingen hemliga. videonspelningar, ljudinspelningar och avlyssning.
Vet inte om fu upplevt en fullskalig attack ännu men kan berätta att då går de skarpt mot dig. Med skarpt menar jag följande - belägring: med hotfulla personer stående i din portingång, ungdomsgäng som springer efter dig, folk mot dig dyker medvetet upp vart du än går, fullskalig misskreditering och smutskastning, Misskynnesanmälningar, försöker sätta på din flickvän eller bekanta till den grad att de erbjuder dem pengar för att lyckas, tvingar dig sälja din bostad och du får en massa skambud, när du går till polisen för att polisanmäla så forslar de iväg dig till psyket, ryktesspridning till ickemedlemmar i deras nätverk, skadegörelse, förstörd egendom, mordhot och utpressning dygnet runt, förgiftar ditt husdjur, de sitter hela tiden par snubbar i bil itanför ditt hem och stirrar, snubbe som delar ut foton i affärerna runtokring och säger att "har ni sett den här- han e tjuv och bedragare
Jag har uppöevt skarpt - i två länder länder dessutom. Hängde mig efter tillfället i ungern men hade fel feräknat replängden, åkte rat ner men fick ned ena tån som stödpunkt, egentligen hade jag beräknat fallhöjden och repossitionen till att knäcka nacken, inte heller det lyckades men nackkotan knakade ljudligt i flera veckor efteråt och jag fick ett djupt spår i skinnet runt halsen flera dagar efteråt. Tydligen har de haft dold videoövervakning mot mig för id tillfället när pallen åkte undan så ljublade vartenda jävel i närheten.utanför trotts fördragna gardiner. Hade jag inte av en tillfällighet haft fötterna spända rakt nedåt när jag föll så hade nog brytit nacken vid hängningen. Det är jag övertygad om.
Fullskalig i flera år som jag dels tog som test men då jag hade ett gäng efter mig ( som jag inte vet om någon invigd som styrde mot mig då det hela började med dem) så rann ju adrenalin till. Även flera väldigt nära olyckor med dessa runt började inträffa och en person som blev nämnd i en utredning som det hela eskalerade mot mig samtidigt tydligen , dog relativt ung bara par år senare ( Mördad?) .
Tydligen har läkare alt någon sabotör inom vården varit med och låtit smärtsamma och tröttande tillstånd vara kvar, så det har varit en plåga man levt med samtidigt som även det isolerat en tills jag opererade mig utomlands och blev av med resten av värken och nu även får behandling mot en sjukdom som man kan avlida av obehandlad på 18 månader om man har otur/högre värden (men jag kan haft den i +35 år så omedveten egen medicinering med magnecyl/ipren/alvedon mm mot ena sjukdomen varje dag och vin på helgen kan ha hållit den i schack men med trötthet värk mm), så de har bara behövt sabotera värden och undersökningar och med ett par invigda läkare (?) för att skapa ett fortsättnings helvete som du läser om hur man botar men de säger "behövs inte " varje gång du besöker en läkare i dit landsting.
Att de sprider skit om en är tydligen vanligt, de måste de har gjort mot mig på den mindre ort jag nu bor på då lokalbefolkningen (?) direkt spexade runt mig då jag kom hit. OK det var ett äldre par en gång i början som blev påhoppat och jag ställde mig mot GM så , byfånar kan tänka"det var han vid busshållplasen som lekte karate , så han ska vi plocka ner på jorden" så man blev väl känd och samtidigt så är torterarna rädda för vad man kan säga om dem och kan utnyttja sådan "jantelag",men jag har alltid reagerat när kvinnor, barn, äldre, handikappade är i trubbel så det kan jag inte undvika vad än dessa S kan tänkas utnyttja. Men det är ruttna, bara och dokumentera , spionglasögon med lagringen i skalmen är bra ( blir smalare då ,mina ser så stora ut, som jämförelse tjock tv och platt tv).
Jag kommer kanske inte leva länge till men jag har ett skadestånd för ögonen och sprida deras metoder och namn över världen, livet med att skaffa barn och familj har de redan förstört så jag skulle ju inte vilja sitta och ta en wisky med dem. Jag har tydligen inte depressionsgenen, min hjärna löser andra problem och den är nyfiken, glad etc, visst slår jag min sandsäck extra då jag tänker på dessa men jag försöker hålla mig ändå oberörd utom då jag skriver om dem.
Fick igår se att min e-post inte kommer fram (detta var till en journalist) alltid, vilket jag misstänkt länge varit fallet, så när man ber om hjälp så är det nog bäst med brev eller personliga möten.
Senast redigerad av regafra 2022-01-21 kl. 07:23.
Senast redigerad av regafra 2022-01-21 kl. 07:23.