2022-01-21, 07:20
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du har ju ingen myndighet du kan peka ut direkt precis och deras kommunikationssystem hemligstämplat, angiveri- och informatörsnätverken inget officielt fenomen, osv. Blir det åtal så blir det mot enskilda individer som privatpersoner. Hos polisen blir det stopp efter direktiv från säkerhetspolisen och de kommer få order ta itu med dig istället.

Oavsett vilka namn du har eller vad du säger så kommer myndigheterna försvara dem med att du hittar på och säga att ditt material är fake news. Det värsta ur nätverkets synvinkel du kan uppnå är att någon blir avstängd, en tid bara för de släpps alltid tillbaks igen.

Officiellt så finns ju inte deras verksamhet så skadestånd är nog att glömma.

Det enda kvar du kan hamra dem riktigt rejält med är då antingen hemliga. videonspelningar, ljudinspelningar och avlyssning.

Vet inte om fu upplevt en fullskalig attack ännu men kan berätta att då går de skarpt mot dig. Med skarpt menar jag följande - belägring: med hotfulla personer stående i din portingång, ungdomsgäng som springer efter dig, folk mot dig dyker medvetet upp vart du än går, fullskalig misskreditering och smutskastning, Misskynnesanmälningar, försöker sätta på din flickvän eller bekanta till den grad att de erbjuder dem pengar för att lyckas, tvingar dig sälja din bostad och du får en massa skambud, när du går till polisen för att polisanmäla så forslar de iväg dig till psyket, ryktesspridning till ickemedlemmar i deras nätverk, skadegörelse, förstörd egendom, mordhot och utpressning dygnet runt, förgiftar ditt husdjur, de sitter hela tiden par snubbar i bil itanför ditt hem och stirrar, snubbe som delar ut foton i affärerna runtokring och säger att "har ni sett den här- han e tjuv och bedragare

Jag har uppöevt skarpt - i två länder länder dessutom. Hängde mig efter tillfället i ungern men hade fel feräknat replängden, åkte rat ner men fick ned ena tån som stödpunkt, egentligen hade jag beräknat fallhöjden och repossitionen till att knäcka nacken, inte heller det lyckades men nackkotan knakade ljudligt i flera veckor efteråt och jag fick ett djupt spår i skinnet runt halsen flera dagar efteråt. Tydligen har de haft dold videoövervakning mot mig för id tillfället när pallen åkte undan så ljublade vartenda jävel i närheten.utanför trotts fördragna gardiner. Hade jag inte av en tillfällighet haft fötterna spända rakt nedåt när jag föll så hade nog brytit nacken vid hängningen. Det är jag övertygad om.

Fullskalig i flera år som jag dels tog som test men då jag hade ett gäng efter mig ( som jag inte vet om någon invigd som styrde mot mig då det hela började med dem) så rann ju adrenalin till. Även flera väldigt nära olyckor med dessa runt började inträffa och en person som blev nämnd i en utredning som det hela eskalerade mot mig samtidigt tydligen , dog relativt ung bara par år senare ( Mördad?) .

Tydligen har läkare alt någon sabotör inom vården varit med och låtit smärtsamma och tröttande tillstånd vara kvar, så det har varit en plåga man levt med samtidigt som även det isolerat en tills jag opererade mig utomlands och blev av med resten av värken och nu även får behandling mot en sjukdom som man kan avlida av obehandlad på 18 månader om man har otur/högre värden (men jag kan haft den i +35 år så omedveten egen medicinering med magnecyl/ipren/alvedon mm mot ena sjukdomen varje dag och vin på helgen kan ha hållit den i schack men med trötthet värk mm), så de har bara behövt sabotera värden och undersökningar och med ett par invigda läkare (?) för att skapa ett fortsättnings helvete som du läser om hur man botar men de säger "behövs inte " varje gång du besöker en läkare i dit landsting.

Att de sprider skit om en är tydligen vanligt, de måste de har gjort mot mig på den mindre ort jag nu bor på då lokalbefolkningen (?) direkt spexade runt mig då jag kom hit. OK det var ett äldre par en gång i början som blev påhoppat och jag ställde mig mot GM så , byfånar kan tänka"det var han vid busshållplasen som lekte karate , så han ska vi plocka ner på jorden" så man blev väl känd och samtidigt så är torterarna rädda för vad man kan säga om dem och kan utnyttja sådan "jantelag",men jag har alltid reagerat när kvinnor, barn, äldre, handikappade är i trubbel så det kan jag inte undvika vad än dessa S kan tänkas utnyttja. Men det är ruttna, bara och dokumentera , spionglasögon med lagringen i skalmen är bra ( blir smalare då ,mina ser så stora ut, som jämförelse tjock tv och platt tv).

Jag kommer kanske inte leva länge till men jag har ett skadestånd för ögonen och sprida deras metoder och namn över världen, livet med att skaffa barn och familj har de redan förstört så jag skulle ju inte vilja sitta och ta en wisky med dem. Jag har tydligen inte depressionsgenen, min hjärna löser andra problem och den är nyfiken, glad etc, visst slår jag min sandsäck extra då jag tänker på dessa men jag försöker hålla mig ändå oberörd utom då jag skriver om dem.

Fick igår se att min e-post inte kommer fram (detta var till en journalist) alltid, vilket jag misstänkt länge varit fallet, så när man ber om hjälp så är det nog bäst med brev eller personliga möten.
Senast redigerad av regafra 2022-01-21 kl. 07:23.
Citera
2022-01-21, 07:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Fullskalig i flera år som jag dels tog som test men då jag hade ett gäng efter mig ( som jag inte vet om någon invigd som styrde mot mig då det hela började med dem) så rann ju adrenalin till. Även flera väldigt nära olyckor med dessa runt började inträffa och en person som blev nämnd i en utredning som det hela eskalerade mot mig samtidigt tydligen , dog relativt ung bara par år senare ( Mördad?) .

Tydligen har läkare alt någon sabotör inom vården varit med och låtit smärtsamma och tröttande tillstånd vara kvar, så det har varit en plåga man levt med samtidigt som även det isolerat en tills jag opererade mig utomlands och blev av med resten av värken och nu även får behandling mot en sjukdom som man kan avlida av obehandlad på 18 månader om man har otur/högre värden (men jag kan haft den i +35 år så omedveten egen medicinering med magnecyl/ipren/alvedon mm mot ena sjukdomen varje dag och vin på helgen kan ha hållit den i schack men med trötthet värk mm), så de har bara behövt sabotera värden och undersökningar och med ett par invigda läkare (?) för att skapa ett fortsättnings helvete som du läser om hur man botar men de säger "behövs inte " varje gång du besöker en läkare i dit landsting.

Att de sprider skit om en är tydligen vanligt, de måste de har gjort mot mig på den mindre ort jag nu bor på då lokalbefolkningen (?) direkt spexade runt mig då jag kom hit. OK det var ett äldre par en gång i början som blev påhoppat och jag ställde mig mot GM så , byfånar kan tänka"det var han vid busshållplasen som lekte karate , så han ska vi plocka ner på jorden" så man blev väl känd och samtidigt så är torterarna rädda för vad man kan säga om dem och kan utnyttja sådan "jantelag",men jag har alltid reagerat när kvinnor, barn, äldre, handikappade är i trubbel så det kan jag inte undvika vad än dessa S kan tänkas utnyttja. Men det är ruttna, bara och dokumentera , spionglasögon med lagringen i skalmen är bra ( blir smalare då ,mina ser så stora ut, som jämförelse tjock tv och platt tv).

Jag kommer kanske inte leva länge till men jag har ett skadestånd för ögonen och sprida deras metoder och namn över världen, livet med att skaffa barn och familj har de redan förstört så jag skulle ju inte vilja sitta och ta en wisky med dem. Jag har tydligen inte depressionsgenen, min hjärna löser andra problem och den är nyfiken, glad etc, visst slår jag min sandsäck extra då jag tänker på dessa men jag försöker hålla mig ändå oberörd utom då jag skriver om dem.

Fick igår se att min e-post inte kommer fram (detta var till en journalist) alltid, vilket jag misstänkt länge varit fallet, så när man ber om hjälp så är det nog bäst med brev eller personliga möten.
Spionglasögon? På riktigt?
Citera
2022-01-21, 10:38
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Spionglasögon? På riktigt?

Spion glasögon är det absolut bästa och smidigaste i alla situationer (plus en ljud upptagare påslagen alltid extra i fickan). Det lugnade ner sig med tex ihop stötningar direkt då jag beställde de första paret från USA . Trotts att den låg i en skyddad väska så var skalmen där sd kortet ska sättas in av, så man fattar att de inte ville att jag skulle ha dessa, men deras noja att fastna på film annat än tv var tillräckligt, de blev lugnare.

Dessa är mycket enklare än tex nyckelrings kameror som ser ut som larm fjärren till bilen, och mycket enklare en knapp kamerorna. Glasögon med ljud och bild plus reserv med ljud upptagare är bästa du kan ha som torterad av zersetzung metoderna. Ta det som ett bra tips från mig 1/4 sekels erfarenhet med allt från diktafoner ,engångskameror , minikameror och mobiltelefoner med ljud och bild upptagning, det är glasögonen ni vill ha !!! Plus en bugg sweeper för att ta de enkla buggarna.
Senast redigerad av regafra 2022-01-21 kl. 10:56.
Citera
2022-01-21, 10:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Spion glasögon är det absolut det bästa och smidigaste i alla situationer (plus en ljud upptagare påslagen alltid extra i fickan). Det lugnade ner sig med tex ihop stötningar direkt då jag beställde de första paret från USA . Trotts att den låg i en skyddad väska så var skalmen där sd kortet ska sättas in av, så man fattar att de inte ville att jag skulle ha dessa, men deras noja att fastna på film annat än tv var tillräkligt, de blev lugnare.

Dessa är mycket enklare än tex nyckelrings kameror som ser ut som larm fjärren till bilen, och mycket enklare en knapp kamerorna. Glasögon medljud och bild plus reserv med ljud upptagare är bästa du kan ha som torterad av zersetzung metoderna. Ta det som et bra tipps från mig 1/4 sekels erfarenhet mede allt från diktafoner ,engångskameror , minikameror och mobiltelefoner medljud och bild upptagning ,det är glasögonen ni vill ha !!! Plus en buggsweper för att ta de enkla buggarna.

Haha, ok du är här och skojar till det. Carry on!
Citera
2022-01-21, 10:45
Medlem
regafras avatar
Citat:
Haha, ok du är här och skojar till det. Carry on!

En normalt funtad förstår fördelen med det jag skriver, även du fattar att det skulle vara väldigt väldigt väldigt jobbigt för torterare att verka om fler hade dessa på sig.
Senast redigerad av regafra 2022-01-21 kl. 10:57.
Citera
2022-01-21, 11:02
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
En normalt funtad förstår fördelen med det jag skriver, även du fattar att det skulle vara jobbigt för torterare att verka om fler hade dessa på sig.

😂 Precis! Det förklarar trenden med oversized solglasögon för ett par år sen. Det var bara normalt funtade som bar sina spionglasögon.

Antar att du även bär en agentväska?
Citera
2022-01-21, 11:17
Medlem
regafras avatar
Citat:
😂 Precis! Det förklarar trenden med oversized solglasögon för ett par år sen. Det var bara normalt funtade som bar sina spionglasögon.

Antar att du även bär en agentväska?

Om det är normalt med oversized så är det ju lugnare att ha sin "tjock tv " glasögon speciellt om lins hålet är dolt med täckande plast ( sol filmen i en bil kan man likna det vid). De smalare glasögonen för rimliga pengar med lagringen i skalmen är ju bra men man behöver tömma dem efter ett par timmar, med sd kort så byter man ju bara kortet, men de jag har är oversized (billiga ett par hundra) och känns inte så bra tex i nära möten där den filmade kan sitta och reflektera och undra hur man kunnat sätta på sig ett par så fula "tjock tv " glasögon.

På SVT så var det nyligen en reporter som hade samma då de lurade en sexköpare , men den situationen är annorlunda där den filmade har mycket annat i huvudet.
Citera
2022-01-23, 01:58
Medlem
regafras avatar
Citat:

. Hängde mig efter tillfället i ungern men hade fel feräknat replängden, åkte rat ner men fick ned ena tån som stödpunkt, egentligen hade jag beräknat fallhöjden och repossitionen till att knäcka nacken, inte heller det lyckades men nackkotan knakade ljudligt i flera veckor efteråt och jag fick ett djupt spår i skinnet runt halsen flera dagar efteråt. Tydligen har de haft dold videoövervakning mot mig för id tillfället när pallen åkte undan så ljublade vartenda jävel i närheten.utanför trotts fördragna gardiner. Hade jag inte av en tillfällighet haft fötterna spända rakt nedåt när jag föll så hade nog brytit nacken vid hängningen. Det är jag övertygad om.

Hur tog du dej loss sedan?

Jo video/insyn kör de med i Sverige också, både fått pikar par gånger om det och märkt på andra sätt att så är fallet.
Citera
2022-01-23, 20:49
Medlem
regafras avatar
Citat:
Du har ju ingen myndighet du kan peka ut direkt precis och deras kommunikationssystem hemligstämplat, angiveri- och informatörsnätverken inget officielt fenomen, osv. Blir det åtal så blir det mot enskilda individer som privatpersoner. Hos polisen blir det stopp efter direktiv från säkerhetspolisen och de kommer få order ta itu med dig istället.

Du är väldigt klarsynt här och det tyder ju på att du varit med ett tag.

Ang anmäla till polis så har jag gjort det ett par gånger och näst sista gången med bild på stalkare så blev jag grovt förolämpad av polisen. Visst man kommer med foton på deras kollegor och begär en utredning på dem .. Senaste anmälan eller mer ett tips för att kunna nysta upp den ligan, gjorde jag på en av cheferna i denna grupp som är polis så straxt efter kom en bil över på min sida och jag gjorde mig redo på att rulla ner i diket hellre en front mot front ( just sådana saker är ju svåra att bevisa då jag inte hann med att ta regnumret på den gråa bilen) så det kan var bättre att gå till hjälp organisationer med bra bevis. Som du skrev; knäppgökarna har skrivit sönder dessa så de spyr galla bara någon västerlänning andas stalking , men om man är flera som har samma förövare så skulle det vara milsvids skillnad mot att ensam peka ut en kollega till polisstationens personal. Ensam är bra då man ska härda ut , men bättre med fler då man ska anmäla samma brottslingar.

Haagtribunalen skiter nog i vad hemliga kling och klang lovat varandra om det är brott mot människorätten, de dömer dem bara de får chansen ( anmälan)(?).
Citera
2022-01-25, 10:21
Medlem
[quote=Klaspen.|75730775]

Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag kan tillägga att läkaren i mitt fall är en"*alin Hamr*n" som är överläkare på NUS på en årslön på 1,5 Mkr. Hon jobbar åt s_po, för hon remitterar patienter nattetid nedsövda med gas till neurologen där implantaten sätts i kroppen i smyg. Jag kan poängtera att vissa av mina rösterna kommer bara från höger öra så alltså är det inte psykos eller schizofreni jag har.

Jag kan tillägga att denna läkare gör släntrialmässiga bedömningar utan rättsliga grunder, bedömer en om man ska räknas som en fara för samhället eller ej (inofficiellt, i smyg alltså). Så det beror på vilken läkare man har på avdelningen som får avgöra om man ska få chipp i huvudet eller ej. Att denna Ma*in har en årslön på 1,5 Mkr alltså vad jag vet mer än dubbelt så mycket som en annan manlig och dessutom äldre läkare på samma avdelning, kanske förklarar att hon jobbar åt s*Po.

Denna läkare är en kortväxt tanig blondinbella som troligtvis är psykopat/sociopat. Hon har ett eget företag som borde heta "inplantat AB" istället för X-psykiatri. Hon gör att man börjar höra röster från alla håll och kanter istället för att bota dessa. Bor i Täfte_ trakten. Blondiner är ju i högre grad psykopater än brunetter.
Senast redigerad av Klaspen. 2022-01-25 kl. 10:22. Anledning: Korrigering
Citera
2022-01-26, 00:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Kort sagt försöker de läsa dina tankar & låta dig veta det; för syfte av t.ex. beteende- & trossystemförändring. De vill skapa något av mig i att försätta mig i en artificiellt verklighet där mina tankar sprids (uppenbarligen). Min familj & mina vänner är helt med på operationen - de i sin tur vill få mig tro att jag är en speciell person; kanske biblisk eller dylikt vilket kan baseras på vad jag tror. Sedan påtalar de på olika sätt att det handlar om misstagen identitet (t.ex. i filmen "Life of Brian") i att de vill att jag tro att de försöker upptäcka vem jag är eller skapa den de vill (mind control/programmering).

Kort kort sagt: min familj är undersåtar för en Illuminati-liknande operation om bl.a. mind control/programmering. Att det pågår i 16 år sedan min tonår bortförklarar att staten sponsrar det - varför ska de utföra sådana meningslösa psykologiska operationer 24/7??? Nej. Det här är större än svenska staten.

Kort kort kort sagt: de verkar tro att jag är en anti-Kristus (det kan finnas flera) & därmed om jag inte blir satanist eller blir som en ond "Gang Stalker" så kommer jag "lida" i Satans värld (religiösa/bibliska extremister anser att allt i denna värld är satanistiskt) eftersom jag tror på Jesus först. Satans uppgift är att göra folk galna, ta bort fria viljan, mind control etc. - självklart finns det satanister/luciferianer i militären som gör ALLT för att emulera Satan/bibeln för att de anser att de måste MED ALLA MEDEL föra in den bibliska verkligen i världen (Handmaid's Tale) där Guds lag står över ALL lag.

Om ni inte tror på de religiösa extrema krafter som finns så kolla Talibaner & ISIS. Se hur de förändrade världen med några flygplan för att de ville döda synder som girighet & allt som inte är Islan.
Citera
2022-01-26, 03:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag vill veta: VARFÖR FÖLJER DE ALLT JAG GÖR ONLINE? Varför låter de min familj veta?? & Varför visar min familj det med avsikten?

Jag fattar inte - allt det här har pågått i minst nio år att min familj vet vad jag gör online & vilka jag kommunicerar med.

De gör det här i hemlighet.

Inte bara min familj får underrättelse om mig dagligen - kollegor, vänner, dejter - alla jag kommunicerar med.

VARFÖR??? De säger saker som jag sagt eller tror på. Som att de känner mig. Men jag tror INTE på sci-fi-vapen eller övernaturliga - det här är TEKNISKT (studerar datateknik).

INGET deras propaganda spyr stämmer - det här görs med enkla MEN olagliga medel som avlyssning & spårning av telefon/dator - här samlas 90% av data.

Allt de gör irriterar mig - varför tror de sig äga MITT liv bakom min rygg???

Min egna mor spelar gladligen med på det - hon är min jävla "handler" passande nog. Mina föräldrar är tyvärr inte så insiktsfulla i hur olaga spionverksamheter fungerar & vilken skada de orsakat mig & vår familj framförallt finansiellt.

De tror att de deltar i någon jävla "spirituellt krigföring" & en form av beteende- & trossystemförändring mot mig som de TROR på gruppens agenda mot mig. Inte bara de såklart - mina vänner är lika idiotiska - alla är smarta, politiska, insiktsfulla i samhället etc MEN ÄNDÅ väljer de att spela med i DET HÄR!

VAD är det som övertygar alla dessa att begår MÅNGA GROVA BROTT mot mig över 10+ år? VILKEN är denna sketna psykopatiska grupp???

ERA jävla religiösa extremister. Jag hatar er - spelar INGEN roll vilka ni är & VAD ni står för ni är helt jävla sjuka i huvudet att tortera mig genom andra för att påverka min vilja, mitt psyke & min livskvalité. Jag skiter i er jävla Gud & er jävla trossystem - ni är PRECIS som ISIS-terrorister som terroriserar på religiösa motiv & incitament. Era jävla nollor - jag vill se er alla i fängelse där ni ruttnar hela era liv. När jag får reda på vilka är bakom denna sketna psykologiska operation kommer ni inte komma långt - era sketna familjer kommer veta allt; era barn, era föräldrar & deras föräldrar.

Stick & brinn i en soptunna jävla råttor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in