2022-01-22, 22:29
Medlem
automatiskt - gjorde frut - mste nu save eller frlora.

Vill att de skall sparas automatiskt - har jag gjort ngot fel eller missat command fr detta

Anvnder maxthon som default fr att jag uppfattar att det r snabbt - win 7 enterprise-
men r beredd att byta browser men inte till edge eller firefox.

I temp fr jag bara massa tmp filer som jag inte riktigt vet vad de r o om jag kan radera bort
Citera
2022-01-23, 09:23
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
automatiskt - gjorde frut - mste nu save eller frlora.

Vill att de skall sparas automatiskt - har jag gjort ngot fel eller missat command fr detta

Anvnder maxthon som default fr att jag uppfattar att det r snabbt - win 7 enterprise-

I temp fr jag bara massa tmp filer som jag inte riktigt vet vad de r o om jag kan radera bort

Provade sjlv nyss och jo, det fungerar inte som det ska enligt gjorda instllningar.

Frga i deras "community" eller p Wilders security forum dr det finns mnga entusiastiska Maxthon anhngare. Skulle tro att det bara r en bug.

Valfri annan weblsare br inte ha det problemet. Prova Slimjet, snabb rackare.
Citera
2022-01-26, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Provade sjlv nyss och jo, det fungerar inte som det ska enligt gjorda instllningar.

Frga i deras "community" eller p Wilders security forum dr det finns mnga entusiastiska Maxthon anhngare. Skulle tro att det bara r en bug.

Valfri annan weblsare br inte ha det problemet. Prova Slimjet, snabb rackare.

Samma sak med slimjet MEN

den verkade spara i USER Download - kan s ha skett tidigare - s

Vad sparas i User-Appdata-Loca-Temp - resp User-Download?
Citera
2022-01-26, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Byt till Brave. Frstr inte riktigt varfr du hller kvar vid en kinesisk webblsare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in