Citat:
Ursprungligen postat av
radiopanna
Just kommentaren här ovan är ett glasklart exempel på varför du är så outhärdlig - det finns noll ödmjukhet från din sida. Det heter alltid "Arsenal var det bättre laget", "Liverpool hade domaren med sig", och t.o.m. matcher när ni torskar med fyra-fem mål griper du efter halmstrån som att "Arsenal var det bättre laget i första halvlek men hade otur". Din desperation ligger blottlagd för hela tråden och jag ska i all välmening ge dig ett tips - lägg ner, för du skämmer bara ut dig.
Det vore uppfriskande om du någon gång kunde svälja en förlust och erkänna att ditt lag spelade för dåligt men det sker väl den dag då fan själv går på torra land.
Jag är alltid ödmjuk när jag har anledning till att vara det, men på tal av den här matchen mot Liverpool så har jag inte det, kort o gott.
Arsenal var fullt på höjd med Liverpool, trots att båda lagen spelade trögt o slövt. 1-1 vore ett rättvist resultat, sett till mstchbilden.
Men jag fattar varför Liverpool redan är ute ur titelracet, de är flera hästlängdar sämre än Man City och även Chelsea.