Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-15, 19:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Såg ni snyggbruden och mossliket? vilken jävla fråga, och vbad gald hon blev när bockstensnsmannen var kvar efter 70/30

Se där!, man har ersatt Marika Carlsson med en annan rasififerat kvot-fyllning

Nu vet ni det! i en jury av tre, kan vi inte ha tre vita år 2021, eller mer troligt VD'n för
svenska postkodslotteriet är färgad av sitt syfte en rasaktivist är han och alla andra som arbetar såhär
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-15 kl. 19:56.
Citera
2022-01-15, 20:06
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Blivande bibliotikarien fick en litteraturfråga på 100000-kronorsfrågan. Snacka om räkmacka.

Det där är vanligt, man undrar om det verkligen är en slump.
Citera
2022-01-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det där är vanligt, man undrar om det verkligen är en slump.
Bra frågeställning. Dock måste jag ändå hålla med Rille. Bara för att man får frågor inom ens område är det ingen garanti att man kan det .
Citera
2022-01-15, 21:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Såg ni snyggbruden och mossliket? vilken jävla fråga, och vbad gald hon blev när bockstensnsmannen var kvar efter 70/30

Se där!, man har ersatt Marika Carlsson med en annan rasififerat kvot-fyllning

Nu vet ni det! i en jury av tre, kan vi inte ha tre vita år 2021, eller mer troligt VD'n för
svenska postkodslotteriet är färgad av sitt syfte en rasaktivist är han och alla andra som arbetar såhär

De hade ju Kenneth Andersson nyligen istället för Amy eller Marika. Han är vit.
Citera
2022-01-16, 00:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
De hade ju Kenneth Andersson nyligen istället för Amy eller Marika. Han är vit.
Jaha då hade jag väl fel då, men nästa gång stämmer mönstret! och det är fortfarande en medveten överrepresentation
Citera
2022-01-21, 19:44
Medlem
Inget ont om den här killen men han har dessvärre inte briljerat på långa vägar. Har bränt alla livlinor på 30 lax varav 2 på en väldigt lätt rättstavningsfråga. Och var inte ens säker på varken pasta eller Kiss-frågan. Antingen är han väldigt nervös eller så är han inte bättre
Senast redigerad av Azdz 2022-01-21 kl. 19:57.
Citera
2022-01-21, 19:54
Medlem
trytolearn28s avatar
Citat:
Inget ont om den här killen men han har dessvärre inte brikjerat på långa vägar. Har bränt alla livlinor på 30 lax varav 2 på en väldigt lätt rättstavningsfråga. Och var inte ens säker på varken pasta eller Kiss-frågan. Antingen är han väldigt nervös eller så är han inte bättre

Ger intrycket av att vara nervös och torde vara väl medveten om att han underpresterar. Leendet han bjuder på är påklistrat. Bättre att vara öppen med att han är besviken/förbannad på sig själv i det här läget eftersom det ändå är uppenbart.
Citera
2022-01-21, 19:58
Moderator
Dr Kings avatar
Det blir nog att sova på soffan i natt för Joel som trodde att San Fransisco 49ers var ett basebollag och därmed ramlade ner på 10 000 och gjorde flickvännen på läktaren rejält besviken.
Citera
2022-01-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det blir nog att sova på soffan i natt för Joel som trodde att San Fransisco 49ers var ett basebollag och därmed ramlade ner på 10 000 och gjorde flickvännen på läktaren rejält besviken.
Det var ingen jättesvår fråga. Dock ställde alternativen till det. Nu visste jag förvisso att amerikansk fotboll var det rätta svaret men just på den frågan kan jag inte klandra honom. Med dom alternativen var det ju inte alldeles självklart. Jag skulle inte påstå att det är något man verkligen bör kunna även som sportintresserad
Citera
2022-01-21, 21:02
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Inget ont om den här killen men han har dessvärre inte briljerat på långa vägar. Har bränt alla livlinor på 30 lax varav 2 på en väldigt lätt rättstavningsfråga. Och var inte ens säker på varken pasta eller Kiss-frågan. Antingen är han väldigt nervös eller så är han inte bättre
Nja, men ibland kan man bara inte.
Jag var till exempel helt borta på om en Playmobil är en spelkonsol eller inte.
Citera
2022-01-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrisma
Nja, men ibland kan man bara inte.
Jag var till exempel helt borta på om en Playmobil är en spelkonsol eller inte.
Ja absolut. Vissa frågor han fick var luriga och visst kan man bli ställd av alternativen.

Att han dock behövde 2 livlinor på frågan om hur läran om väder stavas tycker jag var riktigt svagt. Han var dessvärre inte värd mer än 10000.
Citera
2022-01-21, 21:24
Medlem
Ännu en läkare som inte var så allmänbildad. Var det inte en så sån lite tidigare också eller som i alla fall studerade till läkare? Man undrar ju hur man kommer in på en utbildning till läkare om man inte kan stava? Får man handikapppoäng om man har dyslexi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in