Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Det dör var lågt, att påstå saker om min mamma.
Du ska googla på Google och inte i tråden om googlar på Google så hittar du det.
Det är klart hon erkänner uppstår. På pappret hon skrev på ( hon och andra som tar straffföreläggande) står det att Ebba begick handlingen med upsåt.
Faktumet att du förningar hennes brottslighet är inte konstigt. Alla kriminella föringar och ursäktar alltid sin egen kriminalitet.
De vet tydligen inte vad hon godkänt:
” Jag har i dag har skrivit på ett strafföreläggande, angående den anmälan som gjorts mot mig om förtal”, skriver KD-ledaren på sociala medier-plattformen.”
“Jag ansåg att hur jag handlade var inom det tillåtnas gräns, då uppgifterna finns tillgängliga på internet för var och en som vill läsa. Jag ansåg att detta innebar att uppgifterna var allmänt kända och att det därför var försvarligt att lämna dem i den aktuella situationen”, skriver hon.
Ingenstans säger uppsåt utan tvärtom. Andra citerade stycket visar just motsatsen till uppsåt.
Men lägg ut en bild på det du påstår annars är det bara skitsnack. Visar du en bild så ändrar jag mig.
Men säger du att alla kriminella ursäktar sin brottslighet så innebär det ju att herr b är kriminell enligt dig…eller hur.