Citat:
18 månader kvar av Ronaldo. Fyller 37 i februari. Kommer vara bäst betald i ligan och går ingenstans före sommaren 2023. Kommer det vara bra eller dåligt för United? Jag är nog med dig där, trots hans mål och briljans i vissa moment kostar det mer än det smakar.
Nej men så är det ju för alla klubbar. Presterar spelaren så brukar ingen klaga på kostnaderna... De Gea kommer vi nog alltid vara oense om men det är ok
Ja gällande de Gea är det ju bara gratulera att han varit riktigt bra. Jag står fast vid att jag tycker United gör dåliga deals (Ronaldo, de Geas förlängning och lön), men vill de spendera mer än de måste är det ju deras grej.
Kritiken växer när man gör dåliga deals OCH spelaren underpresterar. Likt Pogba t.ex. Följer United mönstret kommer han väl få sin monsterlön och förmodligen vara precis lika menlös i några år till. Men så länge spelaren presterar - likt de Gea - då är det inte så noga att han fick betydligt mer lön än vad United hade behövt betala.
Jag glömde nämna bröstningen - den var riktigt fin. Påminde om Jotas skarvnick till Mane för några månader sen, svårt att göra med sådan precision och kraft.
Kritiken växer när man gör dåliga deals OCH spelaren underpresterar. Likt Pogba t.ex. Följer United mönstret kommer han väl få sin monsterlön och förmodligen vara precis lika menlös i några år till. Men så länge spelaren presterar - likt de Gea - då är det inte så noga att han fick betydligt mer lön än vad United hade behövt betala.
Jag glömde nämna bröstningen - den var riktigt fin. Påminde om Jotas skarvnick till Mane för några månader sen, svårt att göra med sådan precision och kraft.
18 månader kvar av Ronaldo. Fyller 37 i februari. Kommer vara bäst betald i ligan och går ingenstans före sommaren 2023. Kommer det vara bra eller dåligt för United? Jag är nog med dig där, trots hans mål och briljans i vissa moment kostar det mer än det smakar.
Däremot finns det ju många andra kontrakt som skrivits där man verkligen kan undra hur klubben tänkt (Pogba, Alexis, Martial osv osv). Jämför man med att Bruno sitter på en £100k/w så är det ju så skevt så det inte är sant.Absolut kommer det vara så, 2-0, har precis varit skadad, 65 min in och prestationen har vart allt annat än bra - att reagera på det sättet när man blir utbytt tycker jag visar på att det personliga går före laget alla dagar i veckan.
Jag förstår mer om en spelare som spelar bra, skapar chanser etc blir utbytt i underläge och kanske reagerar lite men att i detta läget börja bete sig som en 3åring...