2022-01-20, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

18 månader kvar av Ronaldo. Fyller 37 i februari. Kommer vara bäst betald i ligan och går ingenstans före sommaren 2023. Kommer det vara bra eller dåligt för United? Jag är nog med dig där, trots hans mål och briljans i vissa moment kostar det mer än det smakar.
Nej men så är det ju för alla klubbar. Presterar spelaren så brukar ingen klaga på kostnaderna... De Gea kommer vi nog alltid vara oense om men det är ok Däremot finns det ju många andra kontrakt som skrivits där man verkligen kan undra hur klubben tänkt (Pogba, Alexis, Martial osv osv). Jämför man med att Bruno sitter på en £100k/w så är det ju så skevt så det inte är sant.

Absolut kommer det vara så, 2-0, har precis varit skadad, 65 min in och prestationen har vart allt annat än bra - att reagera på det sättet när man blir utbytt tycker jag visar på att det personliga går före laget alla dagar i veckan.
Jag förstår mer om en spelare som spelar bra, skapar chanser etc blir utbytt i underläge och kanske reagerar lite men att i detta läget börja bete sig som en 3åring...
Citera
2022-01-20, 12:02
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Nej men så är det ju för alla klubbar. Presterar spelaren så brukar ingen klaga på kostnaderna... De Gea kommer vi nog alltid vara oense om men det är ok Däremot finns det ju många andra kontrakt som skrivits där man verkligen kan undra hur klubben tänkt (Pogba, Alexis, Martial osv osv). Jämför man med att Bruno sitter på en £100k/w så är det ju så skevt så det inte är sant.

Absolut kommer det vara så, 2-0, har precis varit skadad, 65 min in och prestationen har vart allt annat än bra - att reagera på det sättet när man blir utbytt tycker jag visar på att det personliga går före laget alla dagar i veckan.
Jag förstår mer om en spelare som spelar bra, skapar chanser etc blir utbytt i underläge och kanske reagerar lite men att i detta läget börja bete sig som en 3åring...

Har du skrivit ett kontrakt långt över marknadsvärdet blir du ju inte av med spelaren förrän kontraktet är slut, som bekant. Pogba, Alexis, Martial, Sancho, Varane... de kommer inte flytta förrän kontrakten tar slut, de ligger högt över vad de får någon annanstans.

Ja, Bruno måste ju känna att wtf, jag är key player och jag tjänar en tredjedel av vad bänknötaren Sancho gör.

There's no team in "Cristiano Ronaldo".

Skämt åsido, han har ju den sortens personlighet. På gott och ont. Det gigantiska egot har tagit honom dit han är, men det är ju en skadlig grej om han går omkring och surar trots att laget vinner.
Citera
2022-01-20, 15:00
Medlem
Jag är imponerad av Elanga. I första halvlek såg han ut som en pojklagsspelare som inte visste vad han skulle göra när han fick vara med de stora grabbarna. Sällan spelbar och när han väl fick bollen blev det det enklaste passningsalternativet bakåt.

Men han fortsatte att kämpa och efter 45 minuter hade han spelat sig in i matchen. Redan vid avspark i andra halvlek gjorde han en snabb rusning mot Brentford-backen vid straffområdeslinjen som faktiskt var nära att resultera i något. I hela andra var han en av planens bästa spelare, och i synnerhet efter målet som måste ha gett en boost till självförtroendet.
Citera
2022-01-20, 16:12
Medlem
Roade mig med att med dagens form mätt sett försöka tippa slut-tabellen kring CL-platsen och tycker ändå jag vart hyfsat objektiv (utan att vara doom and gloom på Man Utd) bara genom att titta på resp. lags kommande matcher

4 West Ham 65
4 Arsenal 65
6 Tottenham 64
7 Wolves 61
8 United 59

Nu är där ju en 11 dagar kvar på transfer-fönster men det verkar ju inte iaf på ryktena att det kommer hända så mycket. Vad får ni andra ihop? Kan vara en lite rolig grej så här nästan halvvägs in
Citera
2022-01-20, 17:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Är tämligen så säker på att vi kommer krossa Liverpool i kväll 👊🏆 COYG !!
Citera
2022-01-20, 19:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Gör du en avbön om det blir förlust?
Ni har vunnit 1 av 17 & 2 av 20 senaste mötena.
Senast redigerad av Drickback 2022-01-20 kl. 19:52.
Citera
2022-01-20, 20:08
Medlem
Drickbacks avatar
Med 18 vinster på senaste 67 matcherna så är det det lite väl magstarkt att hävda kross för Arsenal 😳😬 visst ni har hemmaplan och 11 spelare på plan men ändå.
Senast redigerad av Drickback 2022-01-20 kl. 20:31.
Citera
2022-01-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Gör du en avbön om det blir förlust?
Ni har vunnit 1 av 17 & 2 av 20 senaste mötena.
Arsenal spelare har nog bettat på matchen.
Citera
2022-01-20, 22:23
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Oj så bra denna åldrades ...

0-2, Jota
Citera
2022-01-20, 22:24
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:

Usch, det går inget vidare för dig.
Citera
2022-01-20, 22:35
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Och snart kommer Conte

Du är lika stor banter här inne som Arsenal är.
Citera
2022-01-20, 22:39
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Fakta Fakta Fakta
Arsenal - Liverpool 0-2 Liverpool till final.
Senast redigerad av Drickback 2022-01-20 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in