Citat:
Det är nu jag bemöter ditt dubbelfel dårå.Tack för att du gjorde det tydligt hur en vaxzist reagerar på denna typ av information.
Som vanligt blev det omedelbart helt fel i ditt försök till att tänka. 18 miljoner doser är inte mycket, många mediciner tas varje dag och ofta flera gånger per dag. Antal doser för en person kan vara 2*365 per år. Vi jämför med ALLA 25000 läkemedel under 11 år och du inser ändå inte att antalet biverkningar är extremt många? Antalet biverkningsrapporter för covid-vaccinen ligger oerhört mycket högre som andel av antal vaccinerade än för alla andra vaccin som ges i Sverige.
Jag tror att din typ av reaktion är en coping-mekanism, du inser att du gjort något jävligt korkat men du kan inte reversera det. Då återstår att ignorera det.
Som vanligt blev det omedelbart helt fel i ditt försök till att tänka. 18 miljoner doser är inte mycket, många mediciner tas varje dag och ofta flera gånger per dag. Antal doser för en person kan vara 2*365 per år. Vi jämför med ALLA 25000 läkemedel under 11 år och du inser ändå inte att antalet biverkningar är extremt många? Antalet biverkningsrapporter för covid-vaccinen ligger oerhört mycket högre som andel av antal vaccinerade än för alla andra vaccin som ges i Sverige.
Jag tror att din typ av reaktion är en coping-mekanism, du inser att du gjort något jävligt korkat men du kan inte reversera det. Då återstår att ignorera det.
1: Jag jämförde med ETT normalår av biverkningar, inte med dina 25000 läkemedel under 11 år. Så nej, antalet biverkningar är alls inte extremt många.
2: Nu ska vi räkna! Vi överdriver, till och med mer än du redan gör och låtsas att ALLA 25.000 läkemedel (som är en siffra som jag inte ens vet stämmer, dessutom i Sverige, knappast men jaja) tas 2 gånger om dagen. Detta gör vi för att du inte ska ha något mer att komma med. Detta löjliga antagande ger siffran 18.250.000.
COVID
Antal doser: 18.500.000
Antal biverkningar enligt dig: 6645
Procentuell risk: 0,0359%
ÖVRIGA LÄKEMEDEL
Överdrivet antal doser: 18.250.000
Antal biverkningar enligt läkemedelsverket: 6443
Procentuell risk: 0,0353%
0,0359% mot 0,0353% är vad du kallar "oerhört mycket högre". Vi snackar om 63 personer.