Citat:
Jag har enbart presenterat sakliga argument, du är välkommen att bryta ut ett endaste (var vänlig citera mig, jag gör ju det med ditt dravel)
Citat:
Nej, du har inga som helst argument eller bevis på att Oxfams fattigdomssiffror är felaktiga. Varför ljuger du, igen?
Ljuger vartdå, om du likt oxfam utgår ifrån att en högskolestudent med studilån i sverige är fattigare än en kinesisk bonde med 1 oxe så får du väll känna att det är så.
Det är inget kontroversiellt jag skriver, inte heller att raporterna inte citeras i någon utsträckning, det är ju postmodernistisk skräp.
Citat:
Erkänt bissar av dig och ingen annan, vilket innebär ett värde lägre än kattskit, vilket vi redan har konstaterat.
Och alla som kan räkna på en mellanstadieelevs nivå. det kan ju naturligtvis inte alla....
Citat:
Jag har till skillnad ifrån dig visat på både fakta och vetenskap. Varför ljuger du, igen?
Nej, du har presenterat osubstansierade åsikter, dina egna och andras, att verkligheten ter sig annorlunda , eller snarare i rak motsats till dina påstående är väll positivt, du tycks ju ha en väldigt bizzar och alarmistisk syn på såväl världen igår, idag och framtiden, helt i onödan.
Citat:
De saknar vetenskaplig grund, annat än att de är falsifierbara, vilket gör att de är irrelvanta i samma ögonblick de spottas ut, vilket i sig gör det ovetenskapligt att hänvisa till dem.
Varför hävdar du tvärt emot fakta och lögnaktigt påstår att klimatmodellerna inte har vetenskaplig grund, när de i själva verket helt och hållet baseras på vetenskapliga fakta? Vad har du för sjuk agenda?
V
Citat:
arför förnekar du vetenskapen?:
vilken vetenskap, vi är ju överens om att mänskilghetens utveckling har varit fantastisk, klimatalarmism borde bytas ut mot klimatlycka, objektivt sätt.
Citat:
är det något speciellt du vill ha sagt med dina sidor? att klimatet förädnras, och att världen blir objektivt bättre av det?