2022-01-20, 13:31
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fått höra av en bög att det är Sven-Bertil Taube det gäller. Det säregna utseendet beror på att han i stort sett är blind. Vem som ledsagat han vid de erotiska mötena förtäljer inte historien.

Men Sven-Bertil är väl ingen popstjärna ändå?
Citera
2022-01-20, 13:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Men Sven-Bertil är väl ingen popstjärna ändå?

För många är han just det, har flertalet upptempo hits i bagaget.
Citera
2022-01-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Och det skrivs "lite säregna look", vilket inte nödvändigtvis betyder säreget utseende.
Exakt, look tolkar jag som frisyr, klädstil, ev. smink. Har svårt att tro att man skulle påpeka i tidningen att någon ser konstig ut i ansiktet eller kroppsbyggnaden.

DiLeva stämmer ju in på "säregen look", men skulle han verkligen fejka ett heteroliv? Han har ju en väldig hippie-aktig utstrålning och fri kärlek och älska alla skulle väl passa hans image ypperligt. Känns mer troligt att han skulle vilja dölja att han var en vanlig tråkig mellanmjölkshetero genom att bli fejk-bi.

E-Type har en lite egen look och flera hits, men är han gift? Har hans kvinnoaffärer varit omskrivna? Är Bo G dominerande? E-Type verkar vara en schysst kille, rekorderlig liksom. Nja.

Markoolio? Han är väl gift? Flera hittar och lite udda look som komedifejkrappare.

Dogge?
Kleerup?
Stakka Bo?
Vet dock inte om de är gifta eller har omskrivna affärer bakom sig, hänger inte med tillräckligt i kändisskvallret för det. Men hits och look som skulle kunna beskrivas som lite säregen kan man väl säga att de har?

Förresten, eftersom Orup och Strömstedt nämnts mycket, hade inte Anders Glenmark en lite säregen look?
Senast redigerad av Wildebeest 2022-01-20 kl. 13:47.
Citera
2022-01-20, 13:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Vad tror ni om Magnus Uggla ?
Otroligt introvert i verkligheten och har en fru sen länge, sägs att de är lyckliga. Det känns som om han skulle fått en knäpp i huvudet om han började gå på de ställena och ta in på hotell med nya förmågor.
Uggla är schysst men han gillar inte när folk ber om autograf. Han är faktiskt blyg. Trots artiststorheten är han en down-to-earth-kille, och åker tuben som vanliga Svenssons.
Citera
2022-01-20, 13:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildebeest
Exakt, look tolkar jag som frisyr, klädstil, ev. smink. Har svårt att tro att man skulle påpeka i tidningen att någon ser konstig ut i ansiktet eller kroppsbyggnaden.

DiLeva stämmer ju in på "säregen look", men skulle han verkligen fejka ett heteroliv? Han har ju en väldig hippie-aktig utstrålning och fri kärlek och älska alla skulle väl passa hans image ypperligt. Känns mer troligt att han skulle vilja dölja att han var en vanlig tråkig mellanmjölkshetero genom att bli fejk-bi.

E-Type har en lite egen look och flera hits, men är han gift? Har hans kvinnoaffärer varit omskrivna? Är Bo G dominerande? E-Type verkar vara en schysst kille, rekorderlig liksom. Nja.

Markoolio? Han är väl gift? Flera hittar och lite udda look som komedifejkrappare.

Dogge?
Kleerup?
Stakka Bo?
Vet dock inte om de är gifta eller har omskrivna affärer bakom sig, hänger inte med tillräckligt i kändisskvallret för det. Men hits och look som skulle kunna beskrivas som lite säregen kan man väl säga att de har?

Förresten, eftersom Orup och Strömstedt nämnts mycket, hade inte Anders Glenmark en lite säregen look?
Hahaha jo. Hippie typ. Hur är det med Mauro Scocco, men han har väl flyttat till Italien eller nåt. Han har haft massa tjejer genom åren också.
Citera
2022-01-20, 13:50
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
För många är han just det, har flertalet upptempo hits i bagaget.

Håller med att han svänger men Sven-Bertil är en 87-årig vissångare och folkmusiker och är inte vad det här "scoopet" handlar om.
Citera
2022-01-20, 13:53
Medlem
LKKINGENs avatar
Oj vad många gissningar, jag orkade inte läsa alla.
Om jag är tvåa på bollen ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Jag tänkte direkt på Gessle, han är mjukare än lambipapper, har något udda frisyr som gör att han ser lite ..udda ut.
Kan väl kallas en av dom stora inom svensk musik.
Citera
2022-01-20, 13:54
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Om jag är två på bollen ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Jag tänkte direkt på Gessle, han är mjukare än lambipapper och kan väl kallas en av dom stora inom svensk musik.
Men hänger han verkligen så mycket i Stockholm?
Citera
2022-01-20, 13:55
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men hänger han verkligen så mycket i Stockholm?
Ingen aning hur Gessles liv ser ut vi träffas så sällan
Men om han nu är där så bor han säkert på hotell?
Han är väl bosatt i Hamlstad om han nu inte flyttat sen senast.
Citera
2022-01-20, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Om jag är tvåa på bollen ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Jag tänkte direkt på Gessle, han är mjukare än lambipapper, har något udda frisyr som gör att han ser lite ..udda ut.
Kan väl kallas en av dom stora inom svensk musik.
Jag tänkte faktiskt också på honom just p g a frisyrerna, men slog bort den tanken direkt. Han har varit ihop och gift med Åsa i evigheter och jag har aldrig sett eller hört att han skulle ha några omskrivna kvinnoaffärer.
Citera
2022-01-20, 13:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hahaha jo. Hippie typ. Hur är det med Mauro Scocco, men han har väl flyttat till Italien eller nåt. Han har haft massa tjejer genom åren också.
Mauro Scocco, inte heller han har väl ett direkt "säreget utseende". Har för mig han bor på Kungsholmen.
Fantastiskt att han kunnat göra karriär i 40 år på att skriva samma jävla låt om & om igen.
Citera
2022-01-20, 14:19
Medlem
BekraftadNegers avatar
Är Di Leva avskriven? Känner som Peterson med Skandiamannen, det går inte att komma runt honom.

Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
om hur paret låser upp och sätter sig på sina cyklar: https://stoppapressarna.se/svenskt/hemligheten-bakom-stromstedts-valtranade-kropparDet är lite smalt på trottoaren så både Jenny och Niklas måste baxa lite med sina miljövänliga elcyklar.

När fan blev elcykel miljövänligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in