Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Jag har svårt att tänka mig att någon så att säga vanlig kriminell någonsin handlat så här svinigt som Ebba här gjort när hon med berått mod har gett sig den på att buscha till sig den gamle egne mannens hus. Infernaliskt sofistikerat åldringsrofferi är det frågan om.
Jag riktigt ryser när jag tänker på hur hon farit fram med den gamle och utnyttjat hans svårigheter och visst visste hon om dem. Helt klart så och som sagt vi har hennes ord ("EGEN") på det. Makabert att hon anser sig kunna fortsätta som kristen ledare - förtroendet måste ju vara helförstört i de breda leden. Nåja brett ur KD:s perspektiv med tanke på medlemsantalet.
Om esb inte hade esbjörnat eller haft ett kompet ombud istället så hade allt varit över.
Busch fick istället buscha som betyder man följa regler och visa tålamod mot säljaren genom hela köpet.
Om det har begått brott så gjorde esb första ombud jävligt dåligt jobb med anmäla busch för brott. Alla runt esb misslyckas med det. Btw du skröt om hur esb första ombud låg bakom förlikningen, samma förlikningen hans nuvarande ombud säger var under tvång. Esb skrev ju brev om det.
Dock har esb inte anmält advokaterna och flesta ombudet än.
De enda som tror Busch har begått brott är kvinnohatare som inte kan bevisa det har skett ett brott.
Troligen livets ord medlemmar som sprider hatet mot Busch för hon lämna livets ord.