2022-01-19, 17:14
Medlem
Jag hoppas att alla ni som skickat hans r ö v skäms nu när sanningar kommer fram!!!!!
Många kan andas ut nu, som blivit skrämda o hotade av honom!
Han var ett svin, och alla dessa mindre begåvade människor o alkisar som trodde han var er vän, ni kan sluta böla nu o skriva era gråtstatusar på fb, han kunde inte bry sej mindre! Ni ska veta som han skrattade utanför lajvs åt er, o stjälpa framför att hjälpa kunde vara hans motto!!!!!
Han hade ett kriminellt liv utanför fasaden på fb, o hade många fiender!
Men att spekulera med vissa namn i detta är SJUKT o att vissa ens tänker på att J skulle ligga bakom är riktigt korkat!!!!!!
Nämn inga såna lågbegåvade teorier överhuvudtaget, va bara tysta!!!!!!!!!!
Ni som har ett fint minne av honom, låt det stanna där o lek med den tanken, ni som blev utsatta för honom, ni kan andas ut o släppa det🙏
Men en sak är säker, karma jagar dej alltid o vinner i slutändan 🤷‍♀️
Citera
2022-01-19, 17:15
Medlem
[quote=Deadlift81|78768481]
Citat:
Ursprungligen postat av Viproom

N*rdin?

Jag förvånas tyvärr inte av det du berättar. Stackars tjej.

Japp
Citera
2022-01-19, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Eftersom familjen höll på med allt möjligt så kan detta förbli ett mysterium.

Systern som dom eskorterade, bilfirmor som pengatvätt och all gansterlekande på nätet! Atte hade många fiender och en början är att kolla alla nedlagda polisanmälningar emot Atte det senaste halvåret.

Vilken syster eskortera dem? Eller vad menar du? Både dem äldre bröderna har stort nätverk yes men tänker mer i Sverige vilka kunde eller kan dem räkna med?

Och den andra familjen? Sarris?
Citera
2022-01-19, 17:38
Medlem
rottanottans avatar
Vad heter Wael i efternamn
Citera
2022-01-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rottanottan
Vad heter Wael i efternamn
E det han dvärgen som slog på en polisbil?
Citera
2022-01-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
E det han dvärgen som slog på en polisbil?

Aa precis, laddtorsk och blandmissbrukare.
Citera
2022-01-19, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassius57
Aa precis, laddtorsk och blandmissbrukare.
Oyes,en sorglig figur,hade kunnat bli så mycket mer av honom,
Citera
2022-01-19, 18:04
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Den katten har han rökt ner helt och hållet så långt att den till och med fick sina bryt ifall den inte blev passivt hög. Helt nedrökt katt💙

Jo nåt var de den såg livrädd ut för honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Trist! Men det finns mycket att diskutera.

Absolut en pågående realitysåpa som tydligen lagligt fått pågå med över 50 tusen pers sen 2017 2018 ?

Citat:
Ursprungligen postat av Daizy-Delight
Den tanten påstår allt möjligt, sitter på fyllan i stort sett sju dar i veckan. En mänsklig tragedi.

Och denna människa sitter folk och lyssnar på helt sinnes.

Angående brunnen så var det nån som kom med bra frågor som ej kunde besvaras.

Det finns gott om Brunn ål ner i landet. Där kan dem slänga ner Pensionsräddaren, så har ålen mycket fett kebab gris kött att tugga på i ca 100 år tid. Eller hänga upp svinet på gatan så man kan kasta ruttna ägg och sten som dem gör i landet han kom ifrån.

Enda som man kan göra för att få slut på dessa kaos blattar är att sätta in Armen. Apor förstår bara våld eftersom dem tar kriget med sig hit, och städa upp dem ordentligt. Beslagta alla deras tillgångar på dessa 3-4 miljoner blattar. Sänd hem dem och sätt in pengarna på Sveriges stastskuld. Den hade blivit kvitt. Och svenskarna hade fåt leva i lugn och ro.

Slutet gott allting gott
Citera
2022-01-19, 19:23
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Back on topic

Så gärningspersonen är bror till brottsoffret?
Dessa babbefamiljer är så stora att alla är kusiner med varandra
Citera
2022-01-19, 19:39
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
EXAKT sån var han!!
Det finns en orsak till varför det är ensamstående, trasiga, halvfula mammor som mest skriker om i kommentererna "han var världens finaste och fanns där för mig i svåra tider." 🤦‍♀️🤦‍♀️ vakna för helvete och var glad för att du uppenvarligen kom undan innan han hann förstöra även ditt liv.

Jag har sett flera unga kvinnor i hans lajv som han haft hemma. Tjejer från gruppen. Men vart är dom tjejerna idag? Jag vet att han knulla en tjej som var ganska aktiv i gruppen, som levde redan på skyddat boende. Hon, precis som alla andra jag sett är helt borta (iaf från fb)..

Fyfan jag vill inte höra. Detta är 1 av dom stora anledningarna till att jag inte själv har FB. Jag tycker det räcker med alla dessa blatte kåta tjejer som jagar såna som denna killen man ser i verkligheten.
Dessa tjejer är egentligen lika vidriga som BO. Dom förtjänar att bli behandlade som skit.
Citera
2022-01-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Back on topic

Så gärningspersonen är bror till brottsoffret?
Dessa babbefamiljer är så stora att alla är kusiner med varandra

Länkande till en bra sammanfattning i ett tidigare inlägg, men precis brottsoffret här har en bror vars rättegång precis drar igång där han står åtalad för stämpling till mord.

Ni som vill diskutera pedofiler kan säkert hitta andra trådar för det
Senast redigerad av testtestfake2 2022-01-19 kl. 20:12.
Citera
2022-01-19, 20:12
Medlem
BO's bror är en tyngre äldre pjäs i Helsingborgs undre värld, nu snackar vi inte miljoner här och där utan killen är klar och sitter på minst tio millar äger flera företag osv osv importerar större mängder. Enligt rykten och min egna magkänsla så kommer de smälla ordentligt framöver i HBG och runtom kopplat till detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in