2022-01-19, 13:45
Medlem
madnesstookthems avatar
Numret som visas är via växel. Så kan det säkert vara om någon ringer från sin direktlina men det innebär också att vem som helst kan ringa från sjukhuset. Att organisera det här borde rimligen inte vara så svårt om man vill.

Två kommentarer från personer som fått samtal från detta nummer:

"ALL outgoing calls from anywhere in the Hospital all show this number, which means you don't have a Scooby Doo as to what department or person called you and they NEVER seem to bother leaving a voicemail either. Very frustrating."

"I have had 3 missed calls from this number and they never leave a message. I called the main hospital switchboard but they weren't able to shed any light on who might've made the call or why. Very frustrating."

https://www.shouldianswer.co.uk/phon...er/01243831500
Citera
2022-01-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Gör Newsvoice det? Har de någonsin korrigerat några av sina misstag?
Tar de bort desinformation?

Haha verkar som att du känner dig hotad av "desinformation" gällande coronavaccin? Man undrar vad det kan bero på
Citera
2022-01-19, 13:48
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Du vet att medellivslängden för 200 år sedan var runt 35 år oavsett var i världen du befann dig i. Idag är den 80 ish i utvecklade länder. Det är tack vare alla läkare, forskare och vetenskapsmän genom tiderna inklusive nu levande som valt sitt yrke för att de vill bidra till längre och bättre liv genom kunskap som detta skett.

På vilket sätt tror du att de alla bara ändrade sig så där helt plötsligt och förtjänar hängning i stället?

Det mörker som finns i ditt huvud är svartare än det som finns inne i en hermetiskt tillsluten låda mitt i natten ståendes i mörkaste Kongo.

Samma läkare som fortfarande rekommenderar folk att ta statiner, trots att fett inte är ett dugg farligt?

https://youtu.be/szOH5Aq2jYE
Citera
2022-01-19, 13:51
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Plockades Astras vaccin bort pga oönskade biverkningar, svar ja. Medicin har alltid biverkningar, annars vore det inte medicin för de biologiska varelser vi är. Omfattningen av vaccineringen som pågår saknar omfattning i storlek. Om antalet dödsfall skulle överstiga nominerade riskvärden tas vacciner bort direkt. Vaccinet finns för att kraftigt minska risk för dödsfall i riskgrupper och gör andra mindre allvarligt sjuka. Antivaxxaren pissar på empirin och vill ha garantier som aldrig funnits. De rycker på axlarna åt död i riskgrupp och hittar på falsarier för att upprätthålla sin förvridna världsbild.
Lol, det här "vaccinet" har sedan länge överstigit alla trösklar och gränsvärden för vad som normalt brukar anses acceptabelt. Om du bara visste hur illa det är. Men men, fortsätt tro på makten du. Enligt mig är man dum i huvudet om man fortsätter ta sprutorna nu efter all info som finns.
Citera
2022-01-19, 13:52
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Exakt VAD är desinformation? Vem myntade uttrycket? Alltså inte "felaktig information" utan just "desinformation". Namn på den som först uttalade ordet, årtalet när han gjorde det, och slutligen VARFÖR uppfann han detta ord?

Jag ger dig en halvtimme att efterforska svaret på mina frågor, sedan vill jag att du svarar här på forumet, tillsammans med uppriktig ursäkt till hela svenska folket. Slutligen önskar jag att du därefter försvinner från FB. Förstått?

Tack.

Du saknar mandat att bestämma över något jag gör. Du är betydelselös.

Ordet uppfanns av mig den 16 oktober 1981.
Tyckte det var ett vackert ord.
Citera
2022-01-19, 13:55
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha verkar som att du känner dig hotad av "desinformation" gällande coronavaccin? Man undrar vad det kan bero på

Desinformation är skadligt. Det är ett hot mot hela samhället.
Det finns får som inte klarar att vara källkritiska och sväljer lögner med hull och hår.
Om någon verkligen skulle tro på att det här samtalet är äkta vilket jag hoppas att mycket gå gör så är det ett exempel på vad jag menar.
Citera
2022-01-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Mm. Newsvoice är väl iof inte direkt en källa som är känd för någon som helst trovärdighet.
Enklaste sättet att slippa omvärdera sina uppfattningar är att reflexmässigt avfärda dem som har en annan mening som oseriösa spridare av fejknyheter
Citera
2022-01-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det gjorde jag.
Pfizer fick hålla resultaten hemliga i 75 år.

Lite lagom till att de verkställande inom dessa företag och diverse länders styrande har dött.
Citera
2022-01-19, 14:01
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx77dd
Brittisk NHS-läkare säger att alla vacciner kommer att stoppas!
Se länken:
https://newsvoice.se/2022/01/nhs-lak...ciner-stoppas/

Nu ser det ut som att ridån faller sönder...
Har Pfizers testrapport börjat läcka fram...??
Biverkningsinformationen sväller och även normalt folk pratar om att inte ta fler sprutor...

Om vaccinerna återkallas kommer världen att explodera!

Eh, vi får väl se och följa upp ryktet . Newsvoice är ju så pålitlig annars, så det kommer säkert att hända
Citera
2022-01-19, 14:03
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Detta har inget med Newsvoice att göra.
Samtalet finns på Facebook.

Newsvoice är en utgivare, de har bedömt det som trovärdigt att toppa det som dagens clickbait
Citera
2022-01-19, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Du vet att medellivslängden för 200 år sedan var runt 35 år oavsett var i världen du befann dig i. Idag är den 80 ish i utvecklade länder. Det är tack vare alla läkare, forskare och vetenskapsmän genom tiderna inklusive nu levande som valt sitt yrke för att de vill bidra till längre och bättre liv genom kunskap som detta skett.

På vilket sätt tror du att de alla bara ändrade sig så där helt plötsligt och förtjänar hängning i stället?

Det mörker som finns i ditt huvud är svartare än det som finns inne i en hermetiskt tillsluten låda mitt i natten ståendes i mörkaste Kongo.

Du glömmer rörmokarna. Tack vara dom så fick vi bukt med sjukdomar som exempelvis kolera och difteri.

Sannolikt har systemutveckling för vatten och avlopp räddat fler liv än samtliga läkare i världen . Men det låtsas ma av någon anledning inte om
Citera
2022-01-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Desinformation är skadligt. Det är ett hot mot hela samhället.
Det finns får som inte klarar att vara källkritiska och sväljer lögner med hull och hår.

Ja, herregud vad farligt det är med åsikter. Jag blir helt till mig i byxorna och känner mig så betryggad av att Sara Övregård ska skydda oss mot farlig information! Tack Google för att ni skyddar mig mot andras åsikter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in