2022-01-19, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Jag tror Danny är bi, kan det vara han?

Danny är inte bi, han är supergay.
Citera
2022-01-19, 08:11
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Exakt. Han skulle absolut kunna göra någonting sådant.

Tidigare track record visar att det uppenbarligen är någonting som är trasigt i själen hos Daniel Nylén.

Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Stoppa Pressarna är tvivelaktig tom med skvallerpress mått mätt- så ja Nyhlén är nog ingen frisk människa.

Mm..
Det var hemskt vad lätt det är att förkasta Daniel Nyhlèn och stoppa pressarna då!
Men glöm inte att det var han som släppte "bomben" ang. Fredrik Federleys samröre med pedofiler, så att bara förkasta allt stoppa pressarna gör, som ren nonsens, är bara pinsamt!
Om ni nu inte är hitskickade av N*ck*as S*r*mstedt, för att försöka styra bort fokus...

För det känns mer och mer som om det skulle kunna vara han.
Någon nämnde gamla trådar, vi har guldtanden och hans farsa var ett jävla as.
Check, check och check.
Typ..
Citera
2022-01-19, 08:31
Medlem
Allt stämmer ju med Niclas Strömstedt. Säregen guldtand är ju inte supervanligt, offentlig pappa och han kallar sig själv för poptönten på twitter. Dessutom så har både han och Jenny vänsteråsikter vilket gör att de anser sig tillhöra de "goda" som kommer undan med allt.

Brasklapp är att Daniel N verkar avsky Jenny av hela sitt hjärta och detta kan vara ytterligare ett sätt att hata på henne (och Niklas)

Frågan vem PR-mannen är?
Citera
2022-01-19, 08:38
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shvetsiya
Jag har misstankar att det är M*rtin Stenm*ark (a). Får extrema gay-vibbar av honom, speciellt blicken/ögonen.
Misstänker att det är orsaken till skilsmässan.
Men,men- jag kan ha fel och dumt att hänga ut någon i onödan.

Haha frugan kollade på den där skiten ”lyckoviken” igår, då frågade jag; ”kom inte han Martin ut som gay!?” Var helt säker på det men tydligen inte….. än
Citera
2022-01-19, 09:04
Medlem
BeachBobs avatar
Har inte läst hela tråden. Men säreget utseende stämmer bra på Nassim Al Fakir. Och tycker det lyser bisexuell om han.
Citera
2022-01-19, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har inte läst hela tråden. Men säreget utseende stämmer bra på Nassim Al Fakir. Och tycker det lyser bisexuell om han.

Han har inte haft flera hitlåtar och är heller inte gift, utan endast sambo med Lina H.

Jag tycker dock inte att "säreget" utseende passar in på Strömstedt. Snarare Di Leva i så fall. Jag läste hans självbiografi för inte så länge sedan, men kommer inte ihåg om han skrev något speciellt om förhållandet till sin far.
Citera
2022-01-19, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Allt stämmer ju med Niclas Strömstedt. Säregen guldtand är ju inte supervanligt, offentlig pappa och han kallar sig själv för poptönten på twitter. Dessutom så har både han och Jenny vänsteråsikter vilket gör att de anser sig tillhöra de "goda" som kommer undan med allt.

Brasklapp är att Daniel N verkar avsky Jenny av hela sitt hjärta och detta kan vara ytterligare ett sätt att hata på henne (och Niklas)

Frågan vem PR-mannen är?
https://www.instagram.com/p/CWsMspkMfaR/
Många hjärtemojis från sveriges mest kända PR-man.
Citera
2022-01-19, 09:30
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfgsdfgsdfgs
Det där var verkligen det mest heterosexuella man kunde ha på sig 1991, lustigt nog. kanske var det den looken ledde till att svenska män fick stämpeln "gay nannies" så småningom. Micke Bindefeldt är ju dock erkänt håmo.
Citera
2022-01-19, 09:45
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfgsdfgsdfgs

Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det där var verkligen det mest heterosexuella man kunde ha på sig 1991, lustigt nog. kanske var det den looken ledde till att svenska män fick stämpeln "gay nannies" så småningom. Micke Bindefeldt är ju dock erkänt håmo.

Precis, man får passa sig för anakronism om man ej var med under motsvarande tidsepok.

/AI
Citera
2022-01-19, 09:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched7055
Jag bodde för ca 10 år sen inneboende hos en man som hade en sexuell relation med Orup nån gång 80/90-talet.
Så jag gissar att det är Orup.
Vad är det för säreget med Orups utseende.
Citera
2022-01-19, 09:57
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossensboss
Danny är inte bi, han är supergay.
Nej det är han väl inte?
Citera
2022-01-19, 10:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shvetsiya
Jag har misstankar att det är M*rtin Stenm*ark (a). Får extrema gay-vibbar av honom, speciellt blicken/ögonen.
Misstänker att det är orsaken till skilsmässan.
Men,men- jag kan ha fel och dumt att hänga ut någon i onödan.
Säregen look?
Det har han verkligen inte?
Ja väldigt dumt att hänga ut honom då det du skriver inte stämmer in alls!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in