2022-01-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Min spontana tanke är Niclas Strömstedt

Har han säreget utseende tycker du?
Citera
2022-01-18, 20:01
Medlem
MissDecibellas avatar
Läste inte jag innan idag här på fb något om att Uggla ville ligga med Christer Lindarw..??

Oavsett, följer tråden med spänning .

Edit; läste detta i artikeln och tar tillbaka min gissning, oavsett vet jag att jag läste nåt om Uggla och Lindarw tidigare idag i alla fall ..

”.. Popstjärnans privatliv med olika kvinnor har också fått stort utrymme i mediespalterna under åren..”
Senast redigerad av MissDecibella 2022-01-18 kl. 20:06.
Citera
2022-01-18, 20:01
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamescarter
Tanken föll på honom också men enligt artikeln skall personen "Popstjärnan är bisexuell, något han dock aldrig har erkänt för sina kvinnliga partners."

Uggla har väl hållit ihop med sin fru sedan urminnes tider känns de som.

Magnus Uggla har ju gjort ett tappert försök att ragga upp Christer Lindarw

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/VRGg54/hotar-avsloja-sina-alskare

"Men han nobbade en del kändisar också.

En av dem var Magnus Uggla som visade intresse för Lindarw på 1980-talet.

– Magnus Uggla skrev ju låten ”Jag mår illa” där jag är nämnd. Jag blev uppringd av en tidning som undrade om jag tog illa upp för att han nämnde mig.

Då svarade jag ”nä, jag har hört värre saker än så. Det var inte så farligt. Men jag kan säga att på 1980-talet när han försökte få hem mig en gång så mådde jag illa”.

Och det blev alltså ingen hemgång med Magnus Uggla.

– Jag tyckte han var så liten. Det var inte tillräckligt mycket karl, säger han."
Citera
2022-01-18, 20:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Har han säreget utseende tycker du?
Det kan man tycka, speciellt med framtand i guld.
Dessutom stämmer han in på pricken på de övriga ledtrådarna. Har inte hittat någon annan som stämmer in på allt.
Citera
2022-01-18, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Magnus Uggla har ju gjort ett tappert försök att ragga upp Christer Lindarw

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/VRGg54/hotar-avsloja-sina-alskare

"Men han nobbade en del kändisar också.

En av dem var Magnus Uggla som visade intresse för Lindarw på 1980-talet.

– Magnus Uggla skrev ju låten ”Jag mår illa” där jag är nämnd. Jag blev uppringd av en tidning som undrade om jag tog illa upp för att han nämnde mig.

Då svarade jag ”nä, jag har hört värre saker än så. Det var inte så farligt. Men jag kan säga att på 1980-talet när han försökte få hem mig en gång så mådde jag illa”.

Och det blev alltså ingen hemgång med Magnus Uggla.

– Jag tyckte han var så liten. Det var inte tillräckligt mycket karl, säger han."

Nu tror inte jag att det är Magnus Uggla det syftas på, men han poserade i smink och kvinnokläder på pressbilder när han släppte sin första skiva "om Bobo Viking"
Citera
2022-01-18, 20:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Men hallå....Efva Attling, Agneta Sjödin, Kattis Ahlström, Jenny Strömstedt...
Och dessutom en hårdnackad farsa som var hög chef på både Expressen och DN. "Dominant far utan kärlek", enligt artikeln.
Citera
2022-01-18, 20:39
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Och dessutom en hårdnackad farsa som var hög chef på både Expressen och DN. "Dominant far utan kärlek", enligt artikeln.

Detta har väl varit känt undert många år att han sprungit runt på stockholmshotell och blivit sedd av städerskor o övrig personal.

Inget nytt under solen, kolla trådar som är 10 år gamla här.

Har själv kommenterat hans leverne för många år sedan här.
Citera
2022-01-18, 20:41
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Nu tror inte jag att det är Magnus Uggla det syftas på, men han poserade i smink och kvinnokläder på pressbilder när han släppte sin första skiva "om Bobo Viking"

Läste du ens det jag citerade från artikeln?
Citera
2022-01-18, 20:47
Medlem
Uggla går fetbort eftersom han knappast är känd för en massa kvinnoaffärer, utan tvärtom har hållit sitt privatliv för sig själv så gott det har gått och varit tillsammans med samma kvinna hur länge som helst. Strömstedt har absolut inget säreget utseende, då passar di Leva betydligt bättre in på den ledtråden. Men naturligtvis vet jag inte vem det handlar om, fördomarna jag har om di Leva leder mig i hans riktning bara. Vi får kanske veta sanningen framöver, eller inte.
Citera
2022-01-18, 20:52
Medlem
Jag bodde för ca 10 år sen inneboende hos en man som hade en sexuell relation med Orup nån gång 80/90-talet.
Så jag gissar att det är Orup.
Citera
2022-01-18, 20:53
Medlem
Jag tror helt klart det är Strömstedt. Han har speciellt ansikte dessutom.
Di leva tror jag inte ett smack på, han är för familjär av sig för att köra dubbelliv.
Citera
2022-01-18, 20:56
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gowild
Jag tror helt klart det är Strömstedt. Han har speciellt ansikte dessutom.
Di leva tror jag inte ett smack på, han är för familjär av sig för att köra dubbelliv.

Klart det är han!

Är folk dumma i huvudet här?

Läs gamla trådar!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in