2022-01-19, 07:52
Medlem
” Flera lägenheter på Närlundavägen i Helsingborg har träffats av skott under tidiga morgonen, men ingen person uppges vara skadad.”

Nu på morgonen, något samband kanske?
Citera
2022-01-19, 07:54
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel020
Detta är så komiskt först sitter han och bränner folks liv hänger ut dem familje medlemmar släkt u name it ! Utan nån som helst skam !

Han talar om andras döda till höger och vänster vad han ska göra mot dem !

Snubben kastar in bomber och frysta kycklingfiléer hos en annan !

Bjuder brudar på narkotika för att sen knulla dem !
I hans lives lekta han givmild och jag bryr mig om alla fast han igentligen inte bry sig ett skit och dessutom snål som fan !!!

Karma biter folk i Arlanda för eller senare !

Atte mohammad eller vad du nu vill bli kallad !

Jag hoppas du ruttnar och likmaskarna krälar runt i din kropp ! Jag hoppas även du ruttnar i hele*tet och att ALLAH ser och hör allt vidrig du gjort mot människor !

Du var inget mer än en äcklig bisexuell Blatte som trodde sig vara kung !

Ät skit hoppas du dör … Juste you allready dead🤷🏾‍♀️😂😩😩 Äntligen slipper vi dig och slipper vara rädda

"Snubben kastar in bomber och frysta kycklingfiléer hos en annan"

Förtydliga gärna.
Citera
2022-01-19, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem

Förtydliga gärna.

Jag ska säga som de e kära folk har läst genom sidorna o gjort uppfatningen att detta har inte nåt med kriminalitet o göra!

Ren avrättning några min ifrån polis station det menas att mördaren känner inte till området eller han va så arg o ville döda honom att han va redo o sitta!

Kort fattat jag tror han har försökt göra saker med nån knarkhora som har en galning bror eller pojkvän som fick reda på det o gick för o mörda honom sånt händer inte att man för skjuter sen stannar kvar o avslutar om det e inte jätte jätte personligt!
Senast redigerad av Smartapojken 2022-01-19 kl. 08:02.
Citera
2022-01-19, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag ska säga som de e kära folk har läst genom sidorna o gjort uppfatningen att detta har inte nåt med kriminalitet o göra!

Ren avrättning några min ifrån polis station det menas att mördaren känner inte till området eller han va så arg o ville döda honom att han va redo o sitta!

Kort fattat jag tror han har försökt göra saker med nån knarkhora som har en galning bror eller pojkvän som fick reda på det o gick för o mörda honom sånt händer inte att man för skjuter sen stannar kvar o avslutar om det e inte jätte jätte personligt!

Och att allt måste ha skett under kort tid max 48 timmar sen innan han blev klippt
Citera
2022-01-19, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Asså bror han var ändå en männsika. Har du aldrig hört glömma och förlåta. När du dör ska jag pissa på din grav. Du är vädigt patetisk bara för att du inte har medkänsla för människor så kanske andra har det

Hahaha! Vilket hyckleri. Du pratar om glömma och förlåta. En grabb undrar hur man kan sörja en person som medvetet skapar en tuff situation för människor och du ska pissa på dennes grav när han dör. Skärp till dig "bror". Ni pratar om att förlåta och om respekt men det gäller ju såklart bara på ett håll.
Citera
2022-01-19, 08:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Han ser ut som ett sånt svin som stöter på sårbara ensamstående mammor.

EXAKT sån var han!!
Det finns en orsak till varför det är ensamstående, trasiga, halvfula mammor som mest skriker om i kommentererna "han var världens finaste och fanns där för mig i svåra tider." 🤦‍♀️🤦‍♀️ vakna för helvete och var glad för att du uppenvarligen kom undan innan han hann förstöra även ditt liv.

Jag har sett flera unga kvinnor i hans lajv som han haft hemma. Tjejer från gruppen. Men vart är dom tjejerna idag? Jag vet att han knulla en tjej som var ganska aktiv i gruppen, som levde redan på skyddat boende. Hon, precis som alla andra jag sett är helt borta (iaf från fb)..
Citera
2022-01-19, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Sett det kreaturet med med ankläppar, påstår sig vara domare i högsta domstolen i göteborg.

Den tanten påstår allt möjligt, sitter på fyllan i stort sett sju dar i veckan. En mänsklig tragedi.
Citera
2022-01-19, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken

Jag missade nog några sidor i början o får ändra mig detta har nog med hans bror att göra men fortfarande håller mig fast att detta var personligt o han skulle dö för vilket pris
Citera
2022-01-19, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem

Förtydliga gärna.
Om du följt gruppen har han kastat in en bombs hos nån brud och även kastat in en kycklingfilé i en tandlös kärring som brukar livea där men som tydligen också har slickat han i röven samt sugit va han för några schampo flaskor och swish !

Han var verkligen inte den folk trodde snubben var ett svin
Citera
2022-01-19, 08:45
Medlem
Igår kväll pratades det I bananas o thug att ha tre dagars sörjetid, grupperna lär ju vara hyfsat stängda under tiden. Själv är jag glad över att slippa dessa uthängningar av folk. Kvällen före han dog hängde han ut J nåt fruktansvärt. Hon lajvade i sin grupp, skojade o hade nån filt som sjal, kallade hunden aisha. Hon fick mycket skit av att* som ansåg att man inte får hända islam eller dess profeter.
Nu återstår det att se fortsättningen i hans grupper. Jag har aldrig varit speciellt involverad även om jag är medlem.
Citera
2022-01-19, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel020
Om du följt gruppen har han kastat in en bombs hos nån brud och även kastat in en kycklingfilé i en tandlös kärring som brukar livea där men som tydligen också har slickat han i röven samt sugit va han för några schampo flaskor och swish !

Han var verkligen inte den folk trodde snubben var ett svin

Massa brudar i chaten som hattar honom kan man se genom!
Man ska inte helgonförklara knarkhoror väl?

Jag minns i mina dagar när jag sålde droger brudarna alltid ville ha massa tabletter o e
Jag minns en gång ung tjej max 17 år gammal eller kanske 16 ville köpa 5 e från mig på kvällen träffade henne bakom en skola va va de 400 eller 500 hon skulle betala mig för skitet sen lekte hon att hon tappade sina pengar o sen började hon komma nära mig som fan o ta på mig o sa Tt hon kan betala på annat sätt jag blev nästan rädd från henne o tänkte kanske nästa steg blir att hon tar fram kniven o hugger mig!
Jag kastade skitet på henne o lämnade!
Så man får inte glömma mynten har 2 sidor o jag har inte träffat denna bruden mer än 4,5 gånger innan detta hände
Citera
2022-01-19, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Öh. Alltså det är fel på folket i de här grupperna.

Någon ”nabbe” satt och jiddra om att samla in pengar till en brunn (”en vattendon” tror jag han sa) i oklart land för att hedra ”atte och ge honom barnhärtighet av gud” Nu har admins svalt den skiten och instruerar alla att swisha:

” 💢VIKTIGT💢
Hej gott folk, som dom flesta känner till så har vi förlorat en nära vän idag, en som brann för att göra Er medlemmar glada.
Därför har vi startat en insamling för att hedra Atte som kommer att hålla på fram till den 27:e januari.
Alla bidrag är välkomna och detta är den enda insamling som vi i Admin/Mod-teamet i GoBananas 24/7 & Thug Live Room 24/7 står bakom.

Pengarna vi kommer samla ihop kommer gå till att bygga en eller flera vattenbrunnar i utsatta länder genom organisationen ”Frid för Föräldralösa Barn”.
Dessa vattenbrunnar kommer sedan att byggas i Attes namn, vilket är en av dom finaste gåvorna man kan ge inom islam för att hedra någon som gått bort.
Vad är bättre än att släcka törsten på en liten by i nästan 20 år framåt där dom som dricker tackar Gud och ber för Atte varje dag ?
Ni som inte kan bidra för att ni inte har pengar behöver inte förklarad det i kommentarsfältet och vi uppskattar alla som bidrar med minsta lilla eller delar inlägget.
Atte hade varit den första som hade bidragit om ni hade varit i hans situation och man kan säga vad man vill om honom men en mer hjälpsam och godhjärtad kille fanns inte.
Självklart kommer alla pengar som kommer in och skickas till organisationen ”Frid för Föräldralösa Barn” att redovisas.

Swish numret : 0709785385
Mottagare: Skyddade Pesonuppgifter / Admin
Skriv i meddelande: ”Vattenbrunn till Atte”

🔴 Vi kommer även att hålla grupperna stängda i 3 dagar framåt för att hedra minnet av Atte och vi ber er om att respektera detta och inte skicka en massa pm till oss under denna tid.

❤ R.I.P. ATTE ❤

PS. Ett extra stort Tack till Nabbe och Alla Er andra för stöttning i denna svåra stund

”Frid för föräldralösa barn” är en helt okänd skitverksamhet. Hemsidan är trasig och inget sätt att verifiera vem som tar emot pengarna eller vart de går. Swishen uppger man mottagaren vara ”skyddade personuppgifter”

Fan vad lysande. Och givetvis har folk börjat skicka printscreens på sina swishar.

Hahaha, det kommer inte skickas pengar dit som ens kan betala en spade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in