2022-01-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggatilda
Vet ej hur jag lägger ut foto?
Men berätta så ska ni få se!!

Lägg upp här:
https://sv.imgbb.com/

Kopiera adressen som skapas efter bilden läggs upp.

Klistra sedan in länk i ett flashbackinlägg
Citera
2022-01-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Taxjävel???

Han levde på att förstöra för vanligt folk, om man skall döma av kommentarerna här
Citera
2022-01-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Han levde på att förstöra för vanligt folk, om man skall döma av kommentarerna här
Jo men jag ser inte riktigt kopplingen till en tax (hund)
Citera
2022-01-18, 21:28
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Så löjligt. Minnesstunden var försenad och dom fick starta om den pga tekniska fel. I deras andra försök till att göra en sändning så var det ynka 500 personer som sörjde utav hela 51.000. Admins förtydligade att det fanns en insamling men ingen av dom kunde ge en bra förklaring till vad pengarna skulle gå till.

Ännu mer fel? Dom hedrade med rosor och musik! Blommor är inte uppskattat i ismal då blommor dör, syftet är ju att personen ska leva för alltid och då ska man inte hedra en person med ”liv” som kommer dö efter kortare period. Musiken dom spelade är inte heller uppskattad i religionen.

FAILURE
Citera
2022-01-18, 21:29
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Bröderna Grip hade satt upp 10 gula markörer.
Hade mördaren nerver att fyra av 10 skott?

Vad betyder antalet skott i det här fallet tror du? Dålig skytt? Personligen hade jag önskat en bild på hans kroppshydda för att utesluta stora-björnen teorin. Men det betyder kanske mer sannolikt ilska om nästan alla var träff? Undrar hur många brukar det vara i en traditionell gänguppgörelse?

Citera
2022-01-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Så löjligt. Minnesstunden var försenad och dom fick starta om den pga tekniska fel. I deras andra försök till att göra en sändning så var det ynka 500 personer som sörjde utav hela 51.000. Admins förtydligade att det fanns en insamling men ingen av dom kunde ge en bra förklaring till vad pengarna skulle gå till.

Ännu mer fel? Dom hedrade med rosor och musik! Blommor är inte uppskattat i ismal då blommor dör, syftet är ju att personen ska leva för alltid och då ska man inte hedra en person med ”liv” som kommer dö efter kortare period. Musiken dom spelade är inte heller uppskattad i religionen.

FAILURE
Är det WT så är det...
Citera
2022-01-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustak
Vart tog tråden om Atte vägen? Inte den som hamnade i papperskorgen utan svar, den där han skrev själv i?

Den där någon frågade om man kände till Bananas och Thug Life 24/7 -gruppen?
Den fanns uppe tidigare under dagen kan inte hittas nu dock
Citera
2022-01-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Jo men jag ser inte riktigt kopplingen till en tax (hund)

Troligen för att belysa personens avsaknad av någon normal intelligensnivå
Citera
2022-01-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Vad betyder antalet skott i det här fallet tror du? Dålig skytt? Personligen hade jag önskat en bild på hans kroppshydda för att utesluta stora-björnen teorin. Men det betyder kanske mer sannolikt ilska om nästan alla var träff? Undrar hur många brukar det vara i en traditionell gänguppgörelse?

Precis så!
Personen ville inte riskera ett misslyckande.
Citera
2022-01-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira
Precis så!
Underbart att höra🙏
Många som kan andas ut nu!
Citera
2022-01-18, 21:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornligan123
Alkisar och handikappade sitter och sänder live , folk blir ihop och gör slut i dessa livegrupper 🤣🤣 massa fylledrama hela tiden. Ja så sammanfattar jag dessa grupper .
Det känns som att jag fattade rätt beslut en gång när jag valde att aldrig skaffa konto på Facebook.
Citera
2022-01-18, 21:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira
Precis så!
Kanske för att han skulle ha blivit igenkänd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in