Citat:
Ursprungligen postat av
sothonan
Tjejerna i fattiga länder har samma ögon som vi vita svenska tjejer. Självklart ser hon att han är en ful oattraktiv incel och hon skulle aldrig ens ta i honom med pincett om hon hade samma ekonomisk bakgrund möjlighet som vi svenskor. Hur tror du hon känner sig när hon blir mosad under hans feta kropp i sängen och svetten rinner över hela henne? 😄
Det är det som är det äckliga med incels, att ni inte verkar förstå att köpta tjejer förtrycker sin avsky pga deras ekonomiska situation. Hon är biologiskt exakt likadan som jag. En kvinna som vill ha en man med starka gener, socialt fungerande, ett snyggt yttre så barnen får bra förutsättningar att klara sig genom livet.
Svenska incelkillar "hackar systemet" genom att utnyttja att det är fattigt i andra länder.
Ni som skaffar barn med köpta korta asiater, hur väl tror ni att era söner kommer lyckas i livet, som blir både korta, fula och introverta? Vilken vit tjej vill ha en kort asiat? Om han inte är rik eller supersocial med massa vänner dvs vilket chansen är liten att så blir fallet med såna gener.
Det klart det sticker i ögonen hos oss svenska tjejer att läsa såna här artiklar. Vi tänker oss ju in i att det är vi själva som är tjejen, att behöva spela livet ut för att få komma till Sverige och ha det bra.
Att få barn med en ful introvert kille, gör att risken finns att våra barn går samma öde till mötes och i sin tur också måste köpa sig kärleken efter varit oskuld och deprimerad i 30år (om det blir en son vilket det oftast blir då det föds mkt mer pojkar än flickor).
Jag är själv en tjej med pissdåliga gener men ett bra yttre och har inga problem med att få pojkvänner, men jag väljer att inte skaffa barn då jag inte vill sprida mina sjuka gener. Jag vill inte att mitt barn ska ärva min sociala fobi och ha extremt lätt till ångest. Vill inte att någon ska få leva det livet jag levt. Jag förstår att jag har ett ansvar att som tänkande intelligent varelse, välja att inte sprida mina gener vidare. Världen är redan överbefolkad dessutom och behöver inte fler individer som är ofunktionella i samhället. 🙃
Finns inget vidrigare än att sätta barn till livet om man vet redan innan att man inte kommer kunna ge dom förutsättningar för att kunna lyckas.
Ni killar har inte riktigt den instinkten att bry er om hur era barn kommer att ha det dock, därför kan ni inte tänka er in i kvinnors hjärnor och hur vi mår av tanken på att våra barn kommer få svaga chanser att lyckas i livet och må bra.
Allt ni tänker på är att ni ska må bra och framförallt er kuk 🙃
Inte säkert det skaffas barn alls i förhållanden.
Beteendet på gruppnivå, åka nånstans där det är fattigt så att motparten man är intresserad av ska tvingas använda sin sexualitet, kropp och kärleksliv till sin försörjning istället för vad det var tänkt som, så att man på det sättet kan få sex och intimitet, är rätt äckligt ja.
Det är utnyttjande i sin grundform.
Men! med det sagt så är vi alla individer, och mycket möjligt att många av dessa relationer kan fungera rätt väl, och människor som är fattiga kan självklart bli kära i människor som är rika, och vice versa...
så rätt dumt döma ut alla relationer av denna sort från början.