2022-01-18, 09:19
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Det är nog inte så att hon går igång på fettet,
Men kroppshyddan utstrålar ekonomisk framgång och trygghet.

Tjejerna i fattiga länder har samma ögon som vi vita svenska tjejer. Självklart ser hon att han är en ful oattraktiv incel och hon skulle aldrig ens ta i honom med pincett om hon hade samma ekonomisk bakgrund möjlighet som vi svenskor. Hur tror du hon känner sig när hon blir mosad under hans feta kropp i sängen och svetten rinner över hela henne? 😄

Det är det som är det äckliga med incels, att ni inte verkar förstå att köpta tjejer förtrycker sin avsky pga deras ekonomiska situation. Hon är biologiskt exakt likadan som jag. En kvinna som vill ha en man med starka gener, socialt fungerande, ett snyggt yttre så barnen får bra förutsättningar att klara sig genom livet.

Svenska incelkillar "hackar systemet" genom att utnyttja att det är fattigt i andra länder.

Ni som skaffar barn med köpta korta asiater, hur väl tror ni att era söner kommer lyckas i livet, som blir både korta, fula och introverta? Vilken vit tjej vill ha en kort asiat? Om han inte är rik eller supersocial med massa vänner dvs vilket chansen är liten att så blir fallet med såna gener.

Det klart det sticker i ögonen hos oss svenska tjejer att läsa såna här artiklar. Vi tänker oss ju in i att det är vi själva som är tjejen, att behöva spela livet ut för att få komma till Sverige och ha det bra.
Att få barn med en ful introvert kille, gör att risken finns att våra barn går samma öde till mötes och i sin tur också måste köpa sig kärleken efter varit oskuld och deprimerad i 30år (om det blir en son vilket det oftast blir då det föds mkt mer pojkar än flickor).

Jag är själv en tjej med pissdåliga gener men ett bra yttre och har inga problem med att få pojkvänner, men jag väljer att inte skaffa barn då jag inte vill sprida mina sjuka gener. Jag vill inte att mitt barn ska ärva min sociala fobi och ha extremt lätt till ångest. Vill inte att någon ska få leva det livet jag levt. Jag förstår att jag har ett ansvar att som tänkande intelligent varelse, välja att inte sprida mina gener vidare. Världen är redan överbefolkad dessutom och behöver inte fler individer som är ofunktionella i samhället. 🙃

Finns inget vidrigare än att sätta barn till livet om man vet redan innan att man inte kommer kunna ge dom förutsättningar för att kunna lyckas.

Ni killar har inte riktigt den instinkten att bry er om hur era barn kommer att ha det dock, därför kan ni inte tänka er in i kvinnors hjärnor och hur vi mår av tanken på att våra barn kommer få svaga chanser att lyckas i livet och må bra.
Allt ni tänker på är att ni ska må bra och framförallt er kuk 🙃
2022-01-18, 09:22
Medlem
Carnills avatar
Om dom båda är lyckliga så är det väl inget fel i det. Önskar alla att få vara lyckliga.

Med det sagt så kan jag ju fördjupa mig genom att säga att jag förstår att han har haft svårt att få tag i svenska kvinnor när han misshandlar sin kropp så som han gör. Sen att han med största sannolikhet får köpa sin kärlek är ju tragiskt men han får skylla sig själv. Hoppas tjejen kan stå ut tillräckligt länge så hon har sitt på det torra sen.
2022-01-18, 09:25
Medlem
Rasputin420s avatar
Om du ska ta en utomeuropeisk kvinna så kolla på henne vad hon har för relation till sin moder. Det säger allt.

För vanliga vita svenska kvinnor kollar du istället på vad hon har för relation till sin fader.
2022-01-18, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Tjejerna i fattiga länder har samma ögon som vi vita svenska tjejer. Självklart ser hon att han är en ful oattraktiv incel och hon skulle aldrig ens ta i honom med pincett om hon hade samma ekonomisk bakgrund möjlighet som vi svenskor. Hur tror du hon känner sig när hon blir mosad under hans feta kropp i sängen och svetten rinner över hela henne? 😄

Det är det som är det äckliga med incels, att ni inte verkar förstå att köpta tjejer förtrycker sin avsky pga deras ekonomiska situation. Hon är biologiskt exakt likadan som jag. En kvinna som vill ha en man med starka gener, socialt fungerande, ett snyggt yttre så barnen får bra förutsättningar att klara sig genom livet.

Svenska incelkillar "hackar systemet" genom att utnyttja att det är fattigt i andra länder.

Ni som skaffar barn med köpta korta asiater, hur väl tror ni att era söner kommer lyckas i livet, som blir både korta, fula och introverta? Vilken vit tjej vill ha en kort asiat? Om han inte är rik eller supersocial med massa vänner dvs vilket chansen är liten att så blir fallet med såna gener.

Det klart det sticker i ögonen hos oss svenska tjejer att läsa såna här artiklar. Vi tänker oss ju in i att det är vi själva som är tjejen, att behöva spela livet ut för att få komma till Sverige och ha det bra.
Att få barn med en ful introvert kille, gör att risken finns att våra barn går samma öde till mötes och i sin tur också måste köpa sig kärleken efter varit oskuld och deprimerad i 30år (om det blir en son vilket det oftast blir då det föds mkt mer pojkar än flickor).

Jag är själv en tjej med pissdåliga gener men ett bra yttre och har inga problem med att få pojkvänner, men jag väljer att inte skaffa barn då jag inte vill sprida mina sjuka gener. Jag vill inte att mitt barn ska ärva min sociala fobi och ha extremt lätt till ångest. Vill inte att någon ska få leva det livet jag levt. Jag förstår att jag har ett ansvar att som tänkande intelligent varelse, välja att inte sprida mina gener vidare. Världen är redan överbefolkad dessutom och behöver inte fler individer som är ofunktionella i samhället. 🙃

Finns inget vidrigare än att sätta barn till livet om man vet redan innan att man inte kommer kunna ge dom förutsättningar för att kunna lyckas.

Ni killar har inte riktigt den instinkten att bry er om hur era barn kommer att ha det dock, därför kan ni inte tänka er in i kvinnors hjärnor och hur vi mår av tanken på att våra barn kommer få svaga chanser att lyckas i livet och må bra.
Allt ni tänker på är att ni ska må bra och framförallt er kuk 🙃
Stinker manligt troll som spelar kvinna lång väg
Även om mycket av det du skriver stämmer så uttrycker du dig inte så som en kvinna gör
2022-01-18, 09:32
Medlem
Fat bastards avatar
Många som har åsikter om svenska män och thailändska kvinnor här.
Hade man bemödat sig att åtminstone läsa artikeln innan man hade åsikter hade man sett att han är norrman och hon filippinska.

Argument får liksom lite mer tyngd om man läst det man uttalar sig om tycker jag....
2022-01-18, 09:36
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Stinker manligt troll som spelar kvinna lång väg
Även om mycket av det du skriver stämmer så uttrycker du dig inte så som en kvinna gör

Hehe jag är kvinna och har flera imternet-killkompisar som också har social fobi och är incels eller halvincels och har fått höra massor.
2022-01-18, 09:38
Medlem
Citat:
Hehe jag är kvinna och har flera imternet-killkompisar som också har social fobi och är incels eller halvincels och har fått höra massor.
En kvinna skulle inte våga vara så öppet rasistisk mot asiatiska män
Du hatar alltså dina vänner?
2022-01-18, 09:47
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
En kvinna skulle inte våga vara så öppet rasistisk mot asiatiska män
Du hatar alltså dina vänner?

Jag ville bara skriva sanningen om hur kvinnor ser på oattraktiva män. Alla vet att asiatiskt utseende inte är populärt. Inte ens asiater själva vill ha mörk hy eller snea ögon. De vill se ut som oss.

Nej jag hatar inte mina vänner. Men jag skulle aldrig skaffa barn med någon av dom. Stor skillnad på att hata och att bara inte vilja para sig.

Däremot hatar jag tanken av att själv behöva leva olyckligt med en man jag är grymt oattraherad av och känna mig låst med honom för jag inte kan lämna. Jag har redan levt så när jag var 18-21 och hade som svårast social fobi och inte klarade ens prata med folk irl och inte hade någonstans att bo. Så jag hamnade hos en 11år äldre kille som såg ut att va 30 år äldre pga extrem hårtunnhet och skämdes ögonen ur mig och led av att känna mig låst med honom.
Han var inte incel alls dock, men för mig som såg ut att vara 30 år yngre och folk trodde att han var min pappa när vi mötte folk, så led jag.

Så jag kan tänka mig in i importerade tjejernas situation. Att vara fast och inte kunna fly. Som en fågel i bur som vill ut mer än allt annat
2022-01-18, 09:56
Medlem
mrtowlies avatar
Kan någon citera från betalartikeln? Jag är nyfiken på vad han menar med att "allt vände" under resan. Han upptäckte att det finns fattiga flickor som erbjuder en girl-friend experience för ett drägligare liv? Eller tror han på fullaste allvar att han blev snygg, självsäker och attraktiv för kvinnor samma sekund han steg av planet i ett annat land?

Kommentaren "Jag upplevde att tjejer bara flörtade med mig för att skämta på min bekostnad" pekar dessutom på ett uppdämt incel-mässigt kvinnohat. Men han är för dum för att fatta hur varningsflaggig den kommentaren är.
Senast redigerad av mrtowlie 2022-01-18 kl. 09:59.
2022-01-18, 09:58
Medlem
Citat:
Jag ville bara skriva sanningen om hur kvinnor ser på oattraktiva män. Alla vet att asiatiskt utseende inte är populärt. Inte ens asiater själva vill ha mörk hy eller snea ögon. De vill se ut som oss.
Om de får synas tillräckligt mycket på M-tv, så jo
En kvinna kan gå från att hävda att rappande negrer är sexigare än vita män på grund av vita mäns brist på manlighet, till att föredra androgynous k-poppare med motivering att de är mjukare och snällare än stereotypiskt maskulina svenska män, detta genom att bli intalade vad som är senaste trenden
Kvinnor har ingen egentlig preferens, följer bara trenden och pengar naturligtvis

Citat:
Nej jag hatar inte mina vänner. Men jag skulle aldrig skaffa barn med någon av dom. Stor skillnad på att hata och att bara inte vilja para sig.
Men nu skrev du att du hatar äckliga incel-män

Citat:
Däremot hatar jag tanken av att själv behöva leva olyckligt med en man jag är grymt oattraherad av och känna mig låst med honom för jag inte kan lämna. Jag har redan levt så när jag var 18-21 och hade som svårast social fobi och inte klarade ens prata med folk irl och inte hade någonstans att bo. Så jag hamnade hos en 11år äldre kille som såg ut att va 30 år äldre pga extrem hårtunnhet och skämdes ögonen ur mig och led av att känna mig låst med honom.
Han var inte incel alls dock, men för mig som såg ut att vara 30 år yngre och folk trodde att han var min pappa när vi mötte folk, så led jag.
Där har du bara dig själv att skylla
Du utnyttjade honom och ville leva snålskjuts på hans resurser och komma ut och se världen

Citat:
Så jag kan tänka mig in i importerade tjejernas situation. Att vara fast och inte kunna fly. Som en fågel i bur som vill ut mer än allt annat
Det är frivilligt, finns inget att "sympatisera" med
2022-01-18, 09:59
Medlem
maxatdunders avatar
Jag dömer ingen som väljer att vara oskuld hela livet men om det anses ofrivilligt låter orimligt, det handlar mer om hur mycket man kämpar och vad för krav man har. Om man blivit dissad några gånger i rad borde han insett att han skulle ändra på sig, första steget är att bota hans fetma som han lider av och redan där hade han haft större chans. Sen fortsätter det så med personlighetsutveckling samt att han borde riktat in sig på flera och mindre attraktiva damer.
Senast redigerad av maxatdunder 2022-01-18 kl. 10:01.
2022-01-18, 10:10
Medlem
pantherTypeGs avatar
Han kan ju börja med att maximera sina chanser på den inhemska marknaden genom att inte vara en tjock gris. Misslyckas du därefter så kan du importera en kvinna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in