2022-01-18, 11:04
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vi övriga är tacksamma för att dina förmätna fördomar och ytliga referenser inte kommer spridas till nästa generation.
Fan du har sammanfattat allt det som är fel med svenska kvinnor i ett kort inlägg här, grattis!

Ps, jämför aldrig dig själv med 1,5 miljarder asiatiska kvinnor. De kan tänka själva och på vilka kriterier de väljer en livspartner skiljer sig från de ytliga svenska kvinnorna.
Korta killar får inga kvinnor? Du är så jävla full av fördomar men det är bra att du har självinsikt i dina tillkortakommanden.

Håller med dig till fullo.
2022-01-18, 11:06
Medlem
Svaret från du väl om du vänder på det....

Vad tycker antifeminsiter om en vit, ful och fet kvinna i 35 årsåldern åker ner och hämtar en söt liten asiat?

Föraktet för tjocka och/ eller fula kvinnor brukar ju flöda på detta forum, så jag anar vad som skulle sägas om henne.
2022-01-18, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag känner många asiater där jag bor och det är faktiskt ovanligt nuförtiden att de utnyttjar gubben och sen drar.
De som drar gör det av andra goda skäl, tex misshandel, droger eller annan kriminalitet.

Så har jag också förstått det. Det finns s.k. turister som åker till Thailand och super och knullar och sedan bjuder hem en trasig tjej. De förhållandena är ju dömda men Leif i artikeln tillhör ju uppenbarligen inte det klientelet.

Blir nog bra det där.
2022-01-18, 11:09
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Just det. Du är en golddigger och utnyttjare och ser bara den där tjejen som en konkurrens som minskar ditt värde.

Killen har uppenbarligen gjort bra val i livet när han undvikit sådana som dig och nu har han en bra fru. Du förlorar, igen.

Thats it.

Jag är ingen golddigger 😂
Killen jag bodde hos gav mig inga pengar eller resor eller kläder eller något. Enda jag fick var att bo där gratis. Pengarna ville han hålla för sig själv.
2022-01-18, 11:12
Medlem
BoxInBags avatar
Hellre dem än mig.

Om vita svenska män nu tvunget ska förtrycka kvinnor så gör det mindre skada för mänskligheten om de vänder sig till kvinnor som redan blir utsatta för förtryck av män i sina egna hemländer än om de förtrycker svenska feminister och saboterar för den feministiska framgången i Sverige.

Så länge som svenska kvinnor vägrar stå ut med svenska mäns förtryck av kvinnor och undviker förhållanden med kvinnoförtryckare så är det det viktigaste.

Om svenska kvinnohatare vänder sig till kvinnor i andra länder som redan är vana vid att bli behandlade som bajs av män sedan tidigare så gör det inte så stor skillnad för dem om nu även svenska män behandlar dem på samma sätt.

Det hade däremot varit en jävligt tragisk och tråkig utveckling om svenska feministiska kvinnor plötsligt hade accepterat och nöjt sig med att bli behandlade som piss av svenska män. Så jag tycker gott ni kan knulla på och importera era thailändare och stolt visa upp hur ni behandlar dem som objekt och som att de vore era ägodelar. Det blir liksom väldigt tydligt då för oss feminister vad vi har "oturen" att gå miste om. Om inte annat så är det en bra och viktig påminnelse om varför feminism är så viktigt.

Bara vi själva slipper att bli behandlade på det viset och tvingas in i förhållanden med er så kan ni göra vad ni vill med vem ni vill.
Senast redigerad av BoxInBag 2022-01-18 kl. 11:55.
2022-01-18, 11:15
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Svaret från du väl om du vänder på det....

Vad tycker antifeminsiter om en vit, ful och fet kvinna i 35 årsåldern åker ner och hämtar en söt liten asiat?

Föraktet för tjocka och/ eller fula kvinnor brukar ju flöda på detta forum, så jag anar vad som skulle sägas om henne.

Exakt, finns det något svenska killar hatar mer än feta kvinnor? 😂 Ja det vore väl isåfall en fet kvinna med grönt kort hår som dejtar en ung snygg ensamkommande 🤪

Men när det är åt andra hållet, att mannen är fet och ful, då är det synd om honom och då klart han ska få köpa sig en fattig fru.
2022-01-18, 11:19
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Är ju ändå patetiskt med importfru om det rör sig om en ful thailändska och inte en ung fräsch östeuropeiska

Kan bara instämma! Personligen så skulle jag aldrig skaffa en thailändska. ”Men de är ju så snälla och lagar så god mat” säger väl någon då. Visst, kor är också snälla och om jag vill ha thaimat så finns det gott om thairestauranger.

Östeuropeiska kvinnor däremot är vackra, kvinnliga, och har stil. Till skillnad mot svenska feminazis och batikhäxor. Räcker med att besöka de baltiska länderna så ser man skillnaden.
2022-01-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Tjejerna i fattiga länder har samma ögon som vi vita svenska tjejer. Självklart ser hon att han är en ful oattraktiv incel och hon skulle aldrig ens ta i honom med pincett om hon hade samma ekonomisk bakgrund möjlighet som vi svenskor. Hur tror du hon känner sig när hon blir mosad under hans feta kropp i sängen och svetten rinner över hela henne? 😄

Det är det som är det äckliga med incels, att ni inte verkar förstå att köpta tjejer förtrycker sin avsky pga deras ekonomiska situation. Hon är biologiskt exakt likadan som jag. En kvinna som vill ha en man med starka gener, socialt fungerande, ett snyggt yttre så barnen får bra förutsättningar att klara sig genom livet.

Svenska incelkillar "hackar systemet" genom att utnyttja att det är fattigt i andra länder.

Ni som skaffar barn med köpta korta asiater, hur väl tror ni att era söner kommer lyckas i livet, som blir både korta, fula och introverta? Vilken vit tjej vill ha en kort asiat? Om han inte är rik eller supersocial med massa vänner dvs vilket chansen är liten att så blir fallet med såna gener.

Det klart det sticker i ögonen hos oss svenska tjejer att läsa såna här artiklar. Vi tänker oss ju in i att det är vi själva som är tjejen, att behöva spela livet ut för att få komma till Sverige och ha det bra.
Att få barn med en ful introvert kille, gör att risken finns att våra barn går samma öde till mötes och i sin tur också måste köpa sig kärleken efter varit oskuld och deprimerad i 30år (om det blir en son vilket det oftast blir då det föds mkt mer pojkar än flickor).

Jag är själv en tjej med pissdåliga gener men ett bra yttre och har inga problem med att få pojkvänner, men jag väljer att inte skaffa barn då jag inte vill sprida mina sjuka gener. Jag vill inte att mitt barn ska ärva min sociala fobi och ha extremt lätt till ångest. Vill inte att någon ska få leva det livet jag levt. Jag förstår att jag har ett ansvar att som tänkande intelligent varelse, välja att inte sprida mina gener vidare. Världen är redan överbefolkad dessutom och behöver inte fler individer som är ofunktionella i samhället. 🙃

Finns inget vidrigare än att sätta barn till livet om man vet redan innan att man inte kommer kunna ge dom förutsättningar för att kunna lyckas.

Ni killar har inte riktigt den instinkten att bry er om hur era barn kommer att ha det dock, därför kan ni inte tänka er in i kvinnors hjärnor och hur vi mår av tanken på att våra barn kommer få svaga chanser att lyckas i livet och må bra.
Allt ni tänker på är att ni ska må bra och framförallt er kuk 🙃

Inte säkert det skaffas barn alls i förhållanden.
Beteendet på gruppnivå, åka nånstans där det är fattigt så att motparten man är intresserad av ska tvingas använda sin sexualitet, kropp och kärleksliv till sin försörjning istället för vad det var tänkt som, så att man på det sättet kan få sex och intimitet, är rätt äckligt ja.

Det är utnyttjande i sin grundform.

Men! med det sagt så är vi alla individer, och mycket möjligt att många av dessa relationer kan fungera rätt väl, och människor som är fattiga kan självklart bli kära i människor som är rika, och vice versa...
så rätt dumt döma ut alla relationer av denna sort från början.
2022-01-18, 11:21
Medlem
goofers avatar
Citat:
Exakt, finns det något svenska killar hatar mer än feta kvinnor? 😂 Ja det vore väl isåfall en fet kvinna med grönt kort hår som dejtar en ung snygg ensamkommande 🤪

Men när det är åt andra hållet, att mannen är fet och ful, då är det synd om honom och då klart han ska få köpa sig en fattig fru.

Min fru är fet, men jag är inte så ytlig så jag väljer bort en bra livspartner för att hon är fet.
Om jag ledsnar kan jag alltid ta med henne till gymmet.

Men om man är förmäten och fördomsfull och projicerar sin egen inskränkta världsbild på andra så lär
inte ett gym räcka till för att bli sundare.
2022-01-18, 11:22
Medlem
Citat:

japp...inkonsekvensen hos antifeminister verkar aldrig ta slut.
2022-01-18, 11:24
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Inte säkert det skaffas barn alls i förhållanden.
Beteendet på gruppnivå, åka nånstans där det är fattigt så att motparten man är intresserad av ska tvingas använda sin sexualitet, kropp och kärleksliv till sin försörjning istället för vad det var tänkt som, så att man på det sättet kan få sex och intimitet, är rätt äckligt ja.

Det är utnyttjande i sin grundform.

Men! med det sagt så är vi alla individer, och mycket möjligt att många av dessa relationer kan fungera rätt väl, och människor som är fattiga kan självklart bli kära i människor som är rika, och vice versa...
så rätt dumt döma ut alla relationer av denna sort från början.

Väldigt bra skrivet 🌺 💯
2022-01-18, 11:24
Medlem
Citat:
Om du har svår social fobi och inte klarar av att få en egen lägenhet eller bo inneboende hos andra och lider av extrem ångest och blir utbränd på kuppen, så ja, då är det synd om dig.fru.
Inte om jag aktivt väljer att bli knullad i röven som ett sätt att få resa och slippa isolering på grund av mitt sjukdomstillstånd, nej
Citat:
Om en människa lider av att den är fast i en situationen som den inte vill vara i och inte förmår att ta sig därifrån så är det såklart synd om den. Ingen ska behöva vara fast i något den lider av. Det är en skam att samhället inte kan hjälpa människor som är så sjuka att de inte kan ha en bastrygghet i livet. När vi har ett så rikt land som vi har, så är det sjukt att pengarna inte räcker för att ta hand om folket.fru.fru.
Du tycks tro att bara kvinnor genomlidit det där
Citat:
I mitt fall hade jag behövt hjälp av staten att få en egen lya, även om det så hade varit en inneboende lägenhet med egen ingång.
Så hade jag inte behövt klamra mig fast vid någon som jag skämdes ögonen ur mig att visa för andra. Sexet var som en våldtäkt varje gång i princip. Jag fick gå med på det trots att jag inte var kåt. Vilket har skadat min syn på sex idag och jag har svårt med sex pga hur äcklad jag blivit av det av dom åren.
Av att vara med en man som spottar på kuken för att lyckas få in den för jag är okåt och torr som Sahara.fru.
Men ingen tvingade dig till det
Citat:
Jag vet att du som man har svårt att förstå detta, men kvinnor äcklas över att ha sex när dom inte är kåta och blivit naturligt våta.fru.
Varför tror du att jag inte det redan visste?
Det är därför jag inte vill vara ihop med en kvinna som ej finner mig sexuellt attraktiv
Citat:
Hur som helst, jag hoppas att samhället i framtiden kommer kunna ta bättre hand om sina medborgare så dom som är fast i skadliga relationer får chansen att fly. Även importerade asiatiska kvinnor som nån gång kanske vill lämna sin feta introverta män.fru.
De asiatiska kvinnorna skall åka hem om de har fått medborgarskap på den vägen

Citat:
Och ja, psykisk ohälsa bland män är också det ett stort problem och att dom har så svårt att söka hjälp för det. Så många killar som kanske hade kunnat få hjälp om de vågat söka hjälp tidigt, och inte behövt importera en fru.
Där är vi överens

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in