Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
99% dör inte av sjukdomen, men ingen går säker. Inte säkert att du får det lika milt nästa gång.
Man kan bara få det en gång.
Citat:
Jag hade vaccinerat mig om jag var du. Det är tydligen 11 gånger så stor risk att en ovaccinerad, som en vaccinerad behöver sjukhusvård.
Fast nu är ju jag en frisk 33-åring och inte en boomer med ölkagge.
Och 11 ggr så mycket som extremt liten är fortfarande extremt liten. Försök tänka efter vad alla dessa siffror och statistik som du ständigt slänger dig med faktiskt innebär i praktiken. Det är väldigt sällan de styrker din argumentation.
Citat:
Immunitet från genomgången sjukdom håller i sig max ett halvår.
Haha, till skillnad från vaccinet menar du?
Dig går fan att lura i precis vad som helst. Naturlig immunitet är permanent.
Citat:
Så hade du sjukdomen för snart två år sedan har du sannolikt inte mycket immunitet kvar idag.
Så fungerar det inte. Min immunitet är minst lika stark idag som för 18 månader sedan. Du verkar inte riktigt förstå hur ett immunförsvar fungerar.
Citat:
Många är de som blivit rejält sjuka som ångrat sig i sjukhussängen (ibland i dödsbädden) att de inte vaccinerade sig.
Nja, det finns ett fåtal fall som förekommit i media. I samtliga av de fall jag sett så har personerna i fråga hittats i skådespelardatabaser. Skrattretande propaganda och det krävs rätt lågt IQ för att gå på något sånt.