2022-01-17, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Den senaste tidens läsning måste vara den mest tragikomiska texten jag läst på länge. Massa clowner som bråkar om vem som är mest ”gata” och har mest ”info” om fallet, men sanningen är att ni inte vet någonting utan bara leker gangster på Flashback. Förstår ni att andra som läser tråden skäms för er skull över hur ni skriver? Jag tar skämskudden på mig på riktigt så pinsamma ni är med ert ”gatuspråk”?

Sanningen är att ingen av er vet någonting, ni vill bara ge sken av det. Om ni visste någonting skulle Einars mördare redan varit tagna eller varit i någon annans händer. Ni spekulerar vilt och internetbråkar om vem som vet mest…man skäms för er skull, hobbygangstrar.

En fråga till personerna som var runt Einar och lekte gangsters i hans musikvideos med vapen, är ni studiogangsters liksom 95 % rapparna i Sverige?

Hela Einar-fallet är tragiskt, alla hans ”vänner” var egentligen kuksugare som bara hängde med honom för pengar.

Jag ska erkänna att jag har noll koll på den undre världen och personerna som det snackas om i tråden men gällande Dumle så har jag fått en rätt klar syn av honom. Han ska alltså ha haft en historia av att lura människor till sin död tidigare?
Han ser ut som 40 i sitt ansikte och försökte parasitera på Einars framgångar. Vilken äcklig nolla. Han kanske inte hade med Einars död att göra men en sak är säker: han har blivit en mediehora av rang, först expressen precis efter mordet och nu sitter han och horar sig i dansk press också. I sitt gömställe i Marbella. Han visar ingen sorg över Einars död alls. Fyfan vilken smutsig illojal pajas.

Gällande dagens rapscen, den ger livnäring åt människor som tror de är gangsters, livsstilen möjliggörs av de svenska musikbolagen. Musikbolagen leder en generation mot en destruktiv bana och tyvärr betalade Einar det högsta priset. De svenska musikbolagen är smuts som inte borde sponsra denna typ av musik alls!

Ahahaha om du bara visste om Dumle han är mer en bara en parasit han är även en riktigt fegis som bytt lag flera gånger. Han har blivit använd av Rissne och DP som goare och knä hund vid flera tillfällen och ingen tar honom seriöst längre. Nolla som du säger.
Citera
2022-01-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Ja drazziel123 visste vad han pratade om mycket guld i den tråden 🤣🤣

Var spot on...

04 från Skarpnäck 🤣

Snälla ska vi börja gå in på ditt snack om MoneyWay ligger bakom det? Du har inget och säga eller försvar jag sa i alla fall ett rykte jag hört som aldrig jag heller sagt var sant eller något liknande bara att det var ett riktigt rykte. Du är största skämtaren man sa DP skyttar eller MONEYWAY SKYTTAR🤣🤣🤣🤣 och försöker sen gå på någon annan som bajsar på dig med varje svar.

Sluta sug av han och stick härifrån du är största skämtet🤣🤣
Citera
2022-01-17, 19:56
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Är väl inte mer talang att rappa med autotune i alla låtar och bara rappa om droger, horor och pengar?

Håller med. Haval måste vara Sveriges sämsta "rappare". I min värld är hans skit knappt hiphop.

Tragiskt att den avundsjuka hunden Haval var med och la grunden till mordet på Nisse. Han ville ha allt som Nisse hade, men glömde att Nisse faktiskt tränat hela livet och var på en helt annan nivå än nollan Haval.
Citera
2022-01-17, 19:58
Medlem
Några frågor gällande fup och encro-nicks.

Vilka är Modo och LL som hade management för Einar efter att hans ena manager sköt den andra. Främst vem är LL, är det samma person som Rissne kallar för lill Modo?

Vem är winterbrandy? Han känner Einar, har ingen koll på dalen och jobbar med rapparen Owen.

Vem är narcoexellence?
Citera
2022-01-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganLooben
Några frågor gällande fup och encro-nicks.

Vilka är Modo och LL som hade management för Einar efter att hans ena manager sköt den andra. Främst vem är LL, är det samma person som Rissne kallar för lill Modo?

Vem är winterbrandy? Han känner Einar, har ingen koll på dalen och jobbar med rapparen Owen.

Vem är narcoexellence?

winterbrandy är Mohamed Et Tamry från Rissne-nätverket.
Citera
2022-01-17, 21:16
Medlem
Blatterapparna vill nog inte ha en liten svensk blekfis som låtsas vara en av dom liksom... och dessutom tjäna bättre. De blev svartsjuka. Men är det smart att skaffa sig en kriminell image i sin musik för att sälja låtar?
Citera
2022-01-17, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Blatterapparna vill nog inte ha en liten svensk blekfis som låtsas vara en av dom liksom... och dessutom tjäna bättre. De blev svartsjuka. Men är det smart att skaffa sig en kriminell image i sin musik för att sälja låtar?
Han tjänade väl bättre för att han klippte med Dalen o gick solo amirite?
Citera
2022-01-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson

Jo, nu lever hans mor i lyx för resten av livet 😂
Citera
2022-01-17, 21:59
Medlem
Detta kommer aldrig lösas. Svenska polisen är ett skämt när det kommer till sånt här. Ulla ska bara ner och hämta lite bullar på sleven, sen ska de minsann sätta sig i teamet och gå igenom ”bevisningen” dom har.

Visst de kan jobba på och slösa massa skattepengar, men en dag är det stopp. Det är min gissning iaf, har jag fel kommer jag dock bli positivt överraskad.
Citera
2022-01-17, 22:02
Medlem
Därtill valde einar sitt eget öde. Inget snack.

Men givetvis ska svt göra en jävla snyftdokumentär om honom.

Snart kommer dom väl göra en genomgående gäng porträttering av alla aktiva ”rappare, en i taget.

Det är era jävla skattepengar som går till denna skit!
Citera
2022-01-17, 22:16
Medlem
Våldtäktsråttan dumle postar för andra gången att han är en killer, sist skrev han att han "kommer med döden" i en frågestund. Hans mediebehov är så stort att han gärna skryter med all skit han gör. Det är ett skämt att han inte sitter för medhjälp i det här mordet.
Citera
2022-01-17, 22:38
Medlem
Rissne stod för vapen, pengar och info. Dalen och Skarpnäck för skyttarna.

Rissnes motiv. Tidigare inkoppling i kidnappningen och efter spelet. Bandet med Vårby. Misslyckade försök att få Einar samarbeta med de gällande musik (där med vita pengar som underlättar att tvätta svarta pengar). Rissne har länge varit sugna på ta sig rejält in i musikbranchen.

Att Einar sedan började hänga i Märsta och dra streams till det folket var spiken i kistan enligt rykte.

Adels vän som skadades sägs det för övrigt vara felaktigt ihop kopplad med HH och men inte riktigt heller Rissne grabb. Oklart med honom då alla säger alla olika saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in