2022-02-01, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Minns ej var jag läste det men tydligen ville två åtalade från VNT att Éinar skulle vittna 😂

Stämmer. Har också läst det nånstans.
Citera
2022-02-01, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Stämmer. Har också läst det nånstans.

Tack! Tråkigt bara att folk ska förlänga tråden med ifrågasättande istället för att läsa på. Här har vi följt tråden från start och i princip läst varenda artikel media har publicerat, så duger inte det.. 😫
Citera
2022-02-01, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Alltså det är typ rekord på inlägg i denna tråd men vi vet inte vem GM är.. Det enda vi vet är att Einar har blivit utnyttjad hela sin karriär, fått en dildo i rumpan, kidnappad och förnedrad..Även mördad.
Rekord? Är du ny här på Flashback?
Denna tråd är låååångt ifrån något rekord!
Citera
2022-02-01, 14:31
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myriaden
Einar Betalade 200 Lax För Att Få Dara Benad, BRD La Till Extra För Att Få Han Dödad
Knappast Att BRD La Till Extra För Att Få Dara Mördad
Citera
2022-02-01, 15:52
Medlem
3illos avatar
Citat:
Einar Betalade 200 Lax För Att Få Dara Benad, BRD La Till Extra För Att Få Han Dödad
haha! grabben du lever i en fantasi värld.
"Benad" lagt till "extra" haha kompis det är inte McDonalds där du väljer om du ska plusmeny eller inte, ska du skicka någon för att avsluta så skickar du någon som du vet kommer avsluta kapitlet, inte någon som kommer gå fram och säga "Du nu ska du bli skjuten i benet så stå still så jag inte träffar fel, för då måste jag ta extra betalt"
Citera
2022-02-01, 15:57
Medlem
Citat:

Varför skulle BRD betala 200k för att få D dödad? Vad hade D gjort för att få BRD att vilja döda honom?

Tills motsatsen bevisats så tror jag varken E eller BRD hade något med mordet på D att göra.

Hellre än att lägga till 200k borde väl BRD sagt till E att pynta det han är skyldig dem innan han lägger 200k (vilket han inte gjorde)på att klippa D.
Citera
2022-02-01, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3illo
haha! grabben du lever i en fantasi värld.
"Benad" lagt till "extra" haha kompis det är inte McDonalds där du väljer om du ska plusmeny eller inte, ska du skicka någon för att avsluta så skickar du någon som du vet kommer avsluta kapitlet, inte någon som kommer gå fram och säga "Du nu ska du bli skjuten i benet så stå still så jag inte träffar fel, för då måste jag ta extra betalt"

Vad Kallas BRD Torpeder Som Aldrig Har Nämnts Här? Vilka Tre Var Med När Kapten Blev Mördad? Prata Inte Om Saker Du Inte Vet Något Om!

Einar Ville Bena Dara Men BRD Ville Mer För Annat Tjafs Som Inte Hade Direkt Med Dara Att Göra
Citera
2022-02-01, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappmen
Finns det någon källa på det? Eller är det rykten?

Förväntar du dig att hans ”källa” ska ställa upp i en intervju på nyhetsmorgon o berätta också eller? Dehär e flashback antingen så tror du på det killen säger eller så märker du att han snackar skit. Jag hade valt nr2
Citera
2022-02-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamchasers
Anledningen var förmodligen att polisen inte skulle misstänka att det var personer från Dalen som lurade ut samt sköt honom.
Hade Paki kommit undan oskadd så hade det varit lättare att bilda sig en uppfattning om vilka som låg bakom.
Tror mer på att han blev vådaskjuten, om det nu skulle vara så att han goat honom, kanske en efterkonstruktion. Ingen med en fungerande hjärncell skulle låta någon som precis skjutit ihjäl en person på allmän plats, när det är mörkt, precisionsskjuta en 9mm kula genom bröst/axel. Risken att du dör eller får men för livet är större än att det skulle gå bra. Hur som helst, varför sköt dalen-grabbarna honom, han hade ju hängt med dom i 10 år?
Citera
2022-02-01, 19:29
Medlem
Kom igen nu, nyreggat konto och liknande skrift som i början av tråden med info som inte stämde nånstans.
Citera
2022-02-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge081
dumle har på sin instagram tagit tillbaka en borttagen bild tsm med adel från den 16 oktober 2021

Adel är häktad just nu…
Citera
2022-02-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermannen8
Adel är häktad just nu…

För fridskränkning. Inget som gäller detta ärende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto