2022-01-17, 16:31
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Det är förstås lite för tidigt för att svara på men ja, allt tyder på det. Om man inte tycker att Escobar Cash luktar illa så räcker det ju att kolla Olof's historik liksom.

/#LOUDmouth#

Ok ok, ska bli intressant att se var detta slutar.
Citera
2022-01-17, 16:48
Medlem
Jag försökte beställa en Escobar Phone med mina surt förvärvade Escobar Cash, men tyvärr så verkar de inte acceptera Escobar Cash som betalningsmedel hos Escobar Inc.
Citera
2022-01-17, 17:13
Medlem
Muppetys avatar
Var växlar man in Escobar Cash mot fiatvaluta? Kan man göra det hos Escobar Inc? Om jag köper 5 000 Escobar Cash o sen vill lösa in den igen, för den lär ju inte gå upp i värde, kan man göra det på t.ex Nordea?
Citera
2022-01-17, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Var växlar man in Escobar Cash mot fiatvaluta? Kan man göra det hos Escobar Inc? Om jag köper 5 000 Escobar Cash o sen vill lösa in den igen, för den lär ju inte gå upp i värde, kan man göra det på t.ex Nordea?

Vad tror du själv?

Nordea och resten av storbankerna är ju direkt allergiska mot allt som är kryptovaluta så att Escobar cash skulle gå att växla in känns ju ganska osannolikt (eftersom det dessutom är 100% scam).
Citera
2022-01-17, 17:34
Logga in på Nordea appen och klicka på services. Sen klickar du Digital services och scrolla tills du ser Escobar Cash.

Det är dock bara vissa konton som har det eftersom du måste betala för tilläggsfunktionen. Här har du en guide för hur du kan göra det: https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Citera
2022-01-17, 17:55
Medlem
Är det verkligen Roberto Escobar som skrivit boken? Hur gammal är han? Kan han verkligen så mycket om kryptovalutor?

Jag roade mig med att översätta den till svenska om nån vill läsa den:
https://www.docdroid.net/SnCeHIk/escobar-cash-pdf
Citera
2022-01-17, 18:04
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin
Är det verkligen Roberto Escobar som skrivit boken? Hur gammal är han? Kan han verkligen så mycket om kryptovalutor?

Jag roade mig med att översätta den till svenska om nån vill läsa den:
https://www.docdroid.net/SnCeHIk/escobar-cash-pdf

Haha Roberto är 75 och har garanterat inte skrivit nån bok. Tycker han ser väldigt lost ut på klippen som lagts upp, han fattar förmodligen inte vem Olof är
Citera
2022-01-17, 18:10
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradstronger
Vad tror du själv?

Nordea och resten av storbankerna är ju direkt allergiska mot allt som är kryptovaluta så att Escobar cash skulle gå att växla in känns ju ganska osannolikt (eftersom det dessutom är 100% scam).

Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Logga in på Nordea appen och klicka på services. Sen klickar du Digital services och scrolla tills du ser Escobar Cash.

Det är dock bara vissa konton som har det eftersom du måste betala för tilläggsfunktionen. Här har du en guide för hur du kan göra det: https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Var givetvis lite ironisk...

Men om man köper en sedel av Olof o Escobar Cash mot all förmodan skulle öka i värde, kan man då sälja tillbaka den till Escobar Inc. Det är väl ganska självklart om det är han som är "banken"? Eller kommer Olof att neka en då?
Citera
2022-01-17, 18:14
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Var givetvis lite ironisk...

Men om man köper en sedel av Olof o Escobar Cash mot all förmodan skulle öka i värde, kan man då sälja tillbaka den till Escobar Inc. Det är väl ganska självklart om det är han som är "banken"? Eller kommer Olof att neka en då?

Klart han hade nekat dig. Olofs hela plan är att ta dina pengar ifrån dig. Att ge dig pengar är inte i linje med den planen.

Det är en scam precis som alla hans andra projekt.
Citera
2022-01-17, 18:46
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha Roberto är 75 och har garanterat inte skrivit nån bok. Tycker han ser väldigt lost ut på klippen som lagts upp, han fattar förmodligen inte vem Olof är

Senaste videon står don roberto och slår näven ett par ggr i en gammal bil och ser allmänt vilsen ut medans olof posar. Roberto måste undra vem denne olof är som dyker upp som gubben i lådan på hans museum.
Citera
2022-01-17, 19:13
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Senaste videon står don roberto och slår näven ett par ggr i en gammal bil och ser allmänt vilsen ut medans olof posar. Roberto måste undra vem denne olof är som dyker upp som gubben i lådan på hans museum.

Jag tror att Roberto är rätt trött på Olof. Tänk att gå från att ha varit en nyckelperson i en av världens mäktigaste knarkkarteller till att bli en person som en överviktig skojare ringer till titt som tätt och vrålar "Hola don Roberto! Como estas?".
Citera
2022-01-17, 19:23
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman

,Ja Olof bara står där och ser dum ut medans Roberto gör sin grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in