Citat:
Citat:
"Ni från er sida" krävde bevis genom det EmmeLee frågade mig. Jag svarade med rätt information, så jag är ledsen lilla Vemdalen62, jag har redan bevisat att man är riktig och att man kommit med rätt info.
Och det är ju mycket mer än vad du har kommit med, för det har ju varit absolut noll.
Och det är ju mycket mer än vad du har kommit med, för det har ju varit absolut noll.
Det fetade: Du är garanterat INTE rätt person att framföra mina och säkerligen många andras tankar och åsikter här inne.
Allt du "bevisade" i svaret till Emme fanns att läsa i fup. Just ja den fupen du inte hade läst, så då måste det ju vara sant....suck
och allt snack om oreggade pistoler hit och dit som han tydligen skulle ha laddat etc. Det hade GARANTERAT kommit fram redan under hennes tidigare förhör hon hade innan de hittade filmen.
Kan inte tänka mig en enda anledning till varför hon inte skulle nämnt det i förhören då det skulle kunna vara det "motiv" som några av er letar efter men näbbar och klor.
Eller tänkte hon att hon väntar med den biten tills det (EVENTUELLT) tas upp inför högsta domstolen och då :BANG?
Tar HD upp detta fall finns hennes enda chans till mildare straff att försöka lägga "skulden" på hennes diagnoser och vården istället för att försöka svartmåla E som några av er här inne så gärna vill göra.
Patetiskt att ens tro något så dumt. Jag vet dessa saker jag avslöjat om honom eftersom jag varit med Emil. Du och några till kan inte ta det, men andra vet att jag berättar sanningen.