2022-01-14, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Som jag svarat tidigare. Jag har redan svarat på frågor som bevisade att jag exempelvis träffat Emil och även då sett honom naken.
Klart att jag ej kan bevisa att han hade 2 oregistrerade pistoler, hur i hela fridens namn skulle jag kunna göra det? Även om jag skulle haft bild på när han har dom framme, så säger det ju inget.
Som info, det är inte bara kriminella som bär skyddsväst, det finns poliser, vakter och privatpersoner som bär sådana, och det är bara löjligt att tro det skulle vara en ridväst, precis som att man inte kan se skillnad på sånt. Det kan ju ett barn göra.
Jag har aldrig sagt att hans jobb hade orgier hos honom. Men däremot ett par arbetskollegor, och det är en stor skillnad.
Att Emil hade lite skumma affärer, är det mer än jag som sagt.
Nu är det så att det är du som framfört dessa märkliga saker, tillsammans med Kaptenhög och pingvinen bla.
De som kände Emil och har gått ut i tråden och berättat, litar jag mer på än att du skriver att din älskade var svartsjukt kontrollerande, mm
Dina inlägg blir uppenbart motsägelsefulla, tur att man tar printscreens, i den mån man hinner..
Som info finns det människor som även bär foliehatt och tror att säpo avlyssnar och bevakar varje steg de tar..
2022-01-14, 19:05
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jag skrev att det var dina drömmar eftersom du skrev att det var mina förhoppningar som grusas.
Varför i hela fridens namn skulle det vara mina förhoppningar?
Återigen tycks man få påpeka för vissa som vägrar förstå att jag vill att hon ska sitta i fängelse, jag hatar henne för vad hon har gjort m.m.
Vissa tycks läsa det som att man både älskar henne, vad hon har gjort m.m. kan då inte mer än tycka väldigt synd om er.

Jag lovar dej att du inte behöver tycka synd om mej, jag har det utomordenligt bra, fast jag förstår inte din envisa besatthet att trolla, inte ett enda inlägg du har skrivit har styrkts av fakta eller källhänvisning
så jag fortsätter tro att hovrätten, på ren svenska skiter blött i att ta upp fallet , men du tycks tro annat so be it, vi får se vem av om oss som har rätt, har du rätt får jag stå med långnäsa, har jag rätt så är du ett troll, så funkar det på detta forum
2022-01-14, 23:49
Medlem
[quote=Captainspiced|78567267]Försök att inte balla ur varenda gång man försöker prata med dig.

Tycker tillvägagångssättet som första poliserna gör känns underligt.

Man säger att han blöder kraftigt, man ser hur grannar kämpar. Tiden är såååå viktig här. Säger inte att det hade slutat annorlunda.

Men larmoperatören talar med Lydia. De kunde be henne gå ut till husets framsida och lägga sig ner. Istället för att flytta runt på en allvarligt skadad person.

De har ju henne i telefon hela tiden. Hon har erkänt att hon skjutit honom.

Man ska aldrig anklaga ngn som försöker hjälpa till. Alla gör så gott just den kan. Men att börja bryta ner staket och flytta runt en sådan skadad person kännes

Det inte hade spelat någon roll om Emil hade kommit in i ambulansen tidigare. Han hade tyvärr ändå avlidit av sina svåra skador från haglet.

Men polisen borde inte heller ifrågasättas.
Anledningen till att man flyttar emil är att säkra upp platsen för honom. Man ansåg att det inte var säkert nog, därför skickades ambulans till en annan adress och emil bar dom dit så fort dom var på plats.
Polisen agerade efter att göra platsen så säker som möjligt för Emils del.

I övrigt vill jag ännu en gång berätta att dom påståendena om att emil skulle ha 2st oregistrerade vapen INTE är sant.
2022-01-14, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Skojar du?
Vad du har hört?!
OM det fanns någon sanning i vad du har hört av någon, så skulle det blåsts upp, tidigare, inte sista dahen, vid slutpläderingarna.
Rättegången hade fått skjuts upp, de hade inte skrivit domen.
Ge dig, det blir patetiskt.
Det är över, för Lydia Barth, du kan säker hälsa på henne så småningom, om hon sköter sig😉

Nej ni kan vara lugna. Ingen film finns på när emils ska ha laddat ett vapen. Ingen expert har dag två vart med och uttryckt sig.
2022-01-15, 02:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
Nej ni kan vara lugna. Ingen film finns på när emils ska ha laddat ett vapen. Ingen expert har dag två vart med och uttryckt sig.
Tack, snart vinner domen laga kraft och då kan denna tråd, som aldrig borde existerat, låsas.
2022-01-15, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tack, snart vinner domen laga kraft och då kan denna tråd, som aldrig borde existerat, låsas.

1. Varför skulle just denna tråd aldrig existerat?

2. Låses verkligen trådar automatiskt efter att dom vinner laga kraft?
2022-01-15, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Jag lovar dej att du inte behöver tycka synd om mej, jag har det utomordenligt bra, fast jag förstår inte din envisa besatthet att trolla, inte ett enda inlägg du har skrivit har styrkts av fakta eller källhänvisning
så jag fortsätter tro att hovrätten, på ren svenska skiter blött i att ta upp fallet , men du tycks tro annat so be it, vi får se vem av om oss som har rätt, har du rätt får jag stå med långnäsa, har jag rätt så är du ett troll, så funkar det på detta forum

Nu är du ute och reser igen. Troll som du är.
Jag har bevisat saker, eftersom jag bevisligen kunnat svara på frågor som exempelvis EmmeLee ställde. Frågor man bara kunde svara på om man kände Emil på ett intimt sätt.
Men det är klart, sånt vill du kanske inte lyssna på, för då avslöjas det vilken bluff du själv är.
Och absolut, jag kan utan tvekan ta det att bli kallad troll om det skulle visa sig att jag har fel, har inga problem med det. Men samma princip gäller dig då också, att när det bevisats att du har fel, så kan vi kalla dig för troll.
2022-01-15, 11:27
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Jag har bevisat saker, eftersom jag bevisligen kunnat svara på frågor som exempelvis EmmeLee ställde. Frågor man bara kunde svara på om man kände Emil på ett intimt sätt.
Men det är klart, sånt vill du kanske inte lyssna på, för då avslöjas det vilken bluff du själv är.
Och absolut, jag kan utan tvekan ta det att bli kallad troll om det skulle visa sig att jag har fel, har inga problem med det. Men samma princip gäller dig då också, att när det bevisats att du har fel, så kan vi kalla dig för troll.
Du skulle även kunna vara kompis med Lydia, som kände honom på ett intimt sätt.
2022-01-15, 11:35
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

Du ljuger ju värre än en häst travar, du skrev att det var experter på rättegången dag två som analyserade ljudet av en pistol som laddades, det var det inte enligt skribenten yngrebarnsmamma, som faktiskt vet hur det förhåller sej med den saken, så jo du är ett TROLL, och en STORLJUGARE
2022-01-15, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Du ljuger ju värre än en häst travar, du skrev att det var experter på rättegången dag två som analyserade ljudet av en pistol som laddades, det var det inte enligt skribenten yngrebarnsmamma, som faktiskt vet hur det förhåller sej med den saken, så jo du är ett TROLL, och en STORLJUGARE
Varför fortsätter du ängeln? Det ät ju nästan ingen som tror på dig längre?
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-01-15 kl. 12:45.
2022-01-15, 12:02
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
1. Varför skulle just denna tråd aldrig existerat?

2. Låses verkligen trådar automatiskt efter att dom vinner laga kraft?

För alla foliehattar så menar mumsbulle med flera att tråden inte ens skulle existera FÖR att i normala fall hade inte Emil blivit mördad!
Nu blev Emil mördad och därav trådens existens.
2022-01-15, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
För alla foliehattar så menar mumsbulle med flera att tråden inte ens skulle existera FÖR att i normala fall hade inte Emil blivit mördad!
Nu blev Emil mördad och därav trådens existens.

Alla som förekommer i i ABok har det gemensamt. Mord/dråp i hemmet är vanligt.
Senast redigerad av Remark 2022-01-15 kl. 13:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in