Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Hej 90-talist! Jag gissar att du är född 1997? Det finns ingen som helst annan anledning att du hyllar fjollan, än att du aldrig varit med om Sovjet. Du skall inte under några omständigheter tro annat än att Ryssland idag är exakt lika illa som landet varit under de 500 föregående åren. Det är naivt.
Jag verkligen hatar feminist-Sverige. Invandringspolitiken är så vidrig att man egentligen bara vill lämna landet för evigt. Men allt, precis ALLT är bättre än Sovjet. Hellre Lööf, den svenskfödda person jag avskyr mer än alla andra, som ledare än Putin. Undergång på en sida är bättre än undergång under Sovjet.
Och om jag MÅSTE välja så står jag fast vid att Putin är bättre än antivita judelakejer som Annie Lööf. Det är två dåliga val helt enkelt.
Jag hyllar för övrigt inte Putin. Läs igenom mina inlägg noga istället för att hålla på och tramsa.
Faktum kvarstår att Ryssland inte kommer att attackera Sverige så länge vi inte ställer oss på NATOs sida vid en eventuell konflikt.
Jag förstår inte ens varför vi ska bry oss om Rysslands lillebror Ukraina så mycket. Det är ju för fan samma typ av folk som ryssar.
Låt dem hållas för i helvete.