2022-01-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det är en väderradar med nederbörd du tittar på. Det har väl helt enkelt inte regnat där.
Ser helt normalt ut.

Så du tycker inte att det är märkligt med en "utskjutande stråle" mitt i radarbilden? Helt normalt? Regn eller inte har nog inte med det att göra.. Titta på Söndag 16:55.
https://www.smhi.se/vader/radar-och-satellit/radar-blixt/q/Stockholm/2673730#layerselected=5min
2022-01-16, 19:55
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Tack för ditt inspel! Du stödjer empiriskt tesen att AfS-anhängare inte är svensknationalistiska, utan ryssnationalistiska. Judehatet framför allt?
Afsare här "räcker upp handen"!
2022-01-16, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Pratar vi Putin och Oligarker så är det tusentals miljarder korruption. Dessutom kommer Ryssland vara utsatt för sanktioner efter angrepp på Sverige. Så det är ingen bra partner hur vi än ser på det.

Ryssarna har överlägset mest mineraler, gas och olja. Samt dom är vana att lida hårt. Dom klarar sig alltid.

Svennebanan har levt räkmacka sen 50-talet och kommer bli totalt traumatiserade när araberna framöver tar över allt.

Pga av demografin.
2022-01-16, 19:57
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytthjalp
Får en verkligen att undra vilka dom här HBQT 4 lyfe är i tråden som vill starta en konflikt med Ryssland? Helt ärligt så tror jag inte dom vet vad det skulle innebära

Min bild är att ryssen muckar gräl, va fan har Sverige gjort?!

Fan om man hade en PSG90, lite vindstilla och max 300 meter ifrån så att man inte missar så att man fick plocka bort diktatorn i öst!
2022-01-16, 19:59
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Tack för ditt inspel! Du stödjer empiriskt tesen att AfS-anhängare inte är svensknationalistiska, utan ryssnationalistiska. Judehatet framför allt?

Jävla sossebot. Måste man vara extremt ryssfientlig för att kunna klassas som en svensk nationalist?

Som sagt, du är en obetydlig sossebot.
2022-01-16, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Ryssarna har överlägset mest mineraler, gas och olja. Samt dom är vana att lida hårt. Dom klarar sig alltid.

Svennebanan har levt räkmacka sen 50-talet och kommer bli totalt traumatiserade när araberna framöver tar över allt.

Pga av demografin.

Västerlandet är på väg att lämna olja och gas. 2025 blir elbilar billigare. Det är väl troligt att ryssland kör vidare med olja, precis som man kan se ånglok i Afrika fortfarande
2022-01-16, 20:00
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disputator
Så du tycker inte att det är märkligt med en "utskjutande stråle" mitt i radarbilden? Helt normalt? Regn eller inte har nog inte med det att göra.. Titta på Söndag 16:55.
https://www.smhi.se/vader/radar-och-satellit/radar-blixt/q/Stockholm/2673730#layerselected=5min
Nej det är inte märkligt, du har samma fenomen här https://www.windy.com/sv/-V%C3%A4derradar-radar?radar,58.084,21.709,6

Radartäckningen över vatten är inte lika bra som på land.
Släpp det bara, det är inget du behöver fundera mer på
2022-01-16, 20:02
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2
Varför skickar man soldater och trupper osv sen händer inget ? Vad är syftet ?

Varför har länder hur mycket kärnvapen som helst ? Men ingen använder dom? Vad är syftet ? Är det någon form av prydnad ? Eller samlingsobjekt?

Varför håller man på att töntar sig? Men ingen gör något?

Alla de där frågorna skulle du kunna svara på om du läst 20p Politisk Filosofi/Internationell Politik på universitet/högskola. Noam Chomsky har skrivit en del litteratur på området också
2022-01-16, 20:02
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jävla sossebot. Måste man vara extremt ryssfientlig för att kunna klassas som en svensk nationalist?

Som sagt, du är en obetydlig sossebot.
Jag hatar Sossar, precis som jag hatar Nassar som dig. Men folk som sitter och välkomnar Putin måste åthutas.
Du projicerar din egen obetydlighet på andra. Loser.
2022-01-16, 20:04
Medlem
Grontarskonts avatar
SDare som säger att de älskar Sverige men gärna blir rövknullade av ryssland! Ni är inga riktiga svenskar octan små råttor utan pungkulor. Flytta till ryssland eller nått era djävla nollor.

Ni är en massa tangetkrigare som aldrig ens gjort lumpen!
2022-01-16, 20:08
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
SDare som säger att de älskar Sverige men gärna blir rövknullade av ryssland! Ni är inga riktiga svenskar octan små råttor utan pungkulor. Flytta till ryssland eller nått era djävla nollor.

Ni är en massa tangetkrigare som aldrig ens gjort lumpen!

Eller så flyttar du till Somalia om du som så många svenskar vill bli rövknullade av somalier. Själv tycker jag Putin är mindre dålig än somalier.
2022-01-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Varför är du så himla nyfiken på att få höra varför jag föredrar Putin framför antivita globalistlakejer? Jag förstår inte. Vill du att jag ska förklara som om du vore fem år gammal, lillstrumpa och syster yster style?
Hej 90-talist! Jag gissar att du är född 1997? Det finns ingen som helst annan anledning att du hyllar fjollan, än att du aldrig varit med om Sovjet. Du skall inte under några omständigheter tro annat än att Ryssland idag är exakt lika illa som landet varit under de 500 föregående åren. Det är naivt.

Jag verkligen hatar feminist-Sverige. Invandringspolitiken är så vidrig att man egentligen bara vill lämna landet för evigt. Men allt, precis ALLT är bättre än Sovjet. Hellre Lööf, den svenskfödda person jag avskyr mer än alla andra, som ledare än Putin. Undergång på en sida är bättre än undergång under Sovjet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in