Citat:
Ursprungligen postat av
idontknowmyself
Först av allt. Jag är inte positiv till att sexindustrin finns som sådan. Nu finns den och så får man relatera sig till det.
En viktig sak att komma ihåg är att sexfilmer med personer under 18 år är olagligt, så ser ni en sådan så är det läge att anmäla det till polisen.
Jag är inte positiv till alltför stora åldersskillnader mellan man och kvinna. I princip så ska tjejer under 18 år få vara ifred för äldre män. Nu talar vi framförallt om max 1-3 års skillnad. Anledningen till det är främst att vuxna människor har stora fördelar gentemot ungdomen/barnet.
Men nu föredrar många tjejer att ha en pojkvän som är några år äldre. Det är mer regel än undantag. Tvärtom är mer ovanligt.
Jag tror TS problem är att hon upplever hennes man är lite väl fixerad på så unga tjejer som möjligt. Det borde inte vara så när man själv är drygt 40+ år, i den åldern borde kvinnorna man visar intresse för vara åtminstone minst 25+ år.
Det finns porr med mogna kvinnor också, men porr har en tendens att exploatera kvinnor 18-25.
Problemet är inte att han ser på teen porr, utan att han känner sig behöva det. Och det säger sannolikt mycket mer om relationen än om honom.
Och åter, beträffande teen, så är majoriteten av dem inte nyss 18 fyllda, utan de har varit med ett tag och är äldre. I dessa fall får de gå som unga, men de kläs som yngre och sätts i sådana situationer.
Delar av hjärnan är primitiv, och det finns olika saker och situationer som kåtar upö folk. Sexiga yngre kvinnor får de flesta att vrida på huvudena och förargar vissa kvinnor ("Varför klär hon sig så söampigt?!").
Det jag frapperas mest över i denna tråd är den fördömande, religiöst moraliserande svart-vit-ton som ett antal tar härinne. Men det blir väl lätt så när man ska pådyvla andra sin egen övertygelse.
Knappast klädsamt och tydligt inskränkt. Kvittar egentligen vad som skrivs mer här. En analogi vore att diskutera liberalare migrationspolitik med SD, kvittar vad som säg då, för de vill bara arr de ska slängas ut.