2022-01-16, 10:24
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Nej, sådana som jag är döda innan någon släpar någon till ett torg.
Varför då? Planerar du hedersjälvmord eller tror du ska dö av bara nyheten att ryssen äntligen kommit?
2022-01-16, 10:25
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Nej, Flashback lämnade Sverige av juridiska skäl, vilket finns väl beskrivet.
Flashback återvände till Sverige ifjol också av juridiska skäl, vilket finns väl beskrivet.
Du är alltså inte bara ett Rysstroll och en åsna, du är också illa påläst.

Och det är våra politiker som styr över juridiken.
2022-01-16, 10:25
Avslutad
Citat:
Om man gång på gång hävdar att alla svenska män (bortsett från sojafolket) skulle välkomna Putin med öppna armar så är man en desinformatör och ett Rysstroll.

Nej det är inte det jag säger, jag säger att en Svensk man oftast är en pussy och en ryss inte är det. Ganska enkelt.
Att påstå att Sverige skulle kunna försvara sig mot Ryssen är nog ganska patetiskt...
2022-01-16, 10:26
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Putin är en tolerant ledare ja vilket är bra men han tolererar inte terrorism från islamister så han är precis den ledare vi behöver.

Flashback har redan varit tvungna att lämna Sverige eftersom det inte tolereras av våra svenska politiker.
Putin får vara hur han vill hemma i Ryssland. Tror ni ryssar att byggnads är en minoritet i Sverige kommer ni att bli förvånade när ni möter svenskt stål, men så är ni helt uppenbart inte heller de skarpaste knivarna i lådan.
2022-01-16, 10:27
Medlem
Jag tror det är de Ryska kvinnorna som trycker på för att få invadera, våldta och allmänt missbruka oss Svenska män! Hujedamej.
2022-01-16, 10:28
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Flashback har redan varit tvungna att lämna Sverige eftersom det inte tolereras av våra svenska politiker.

Skillnaden är att du inte kommer att kunna accessa Flashback från ett ryskt Sverige. Du kommer inte ha internet, du kommer ha Russianet istället. Du kommer inte att kunna läsa dina konspirationstrådar på Facebook för det kommer vara förbjudet. Du kommer inte att kunna ha ett snabbt välfungerande VPN, bara tackiga långsamma olagliga sådana. Du kommer inte att leva i en av Europas rikaste ekonomier utan ha en lön motsvarande ett av Europas fattigaste.
2022-01-16, 10:28
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Har du sett några ryska skäggiga män med stickade fittmössor på???
Svenska riktiga karlar från Byggnads facket hade inga problem med det...riktiga män där..
Jäkla trams! Såg du svenska män med fittmössor på gatorna i Sverige?

Fast du är väl inte i Sverige.
2022-01-16, 10:29
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Nej det är inte det jag säger, jag säger att en Svensk man oftast är en pussy och en ryss inte är det. Ganska enkelt.
Att påstå att Sverige skulle kunna försvara sig mot Ryssen är nog ganska patetiskt...
Att Sverige själva, utan hjälp av andra länder, ska kunna försvara sig mot den ryska armén är det väl ingen som hävdar?
De som jag invänder emot är de Rysstroill som hävdar att alla normalt funtade svenskar skulle välkomna en rysk ockupation.
2022-01-16, 10:30
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Skillnaden är att du inte kommer att kunna accessa Flashback från ett ryskt Sverige. Du kommer inte ha internet, du kommer ha Russianet istället. Du kommer inte att kunna läsa dina konspirationstrådar på Facebook för det kommer vara förbjudet. Du kommer inte att kunna ha ett snabbt välfungerande VPN, bara tackiga långsamma olagliga sådana. Du kommer inte att leva i en av Europas rikaste ekonomier utan ha en lön motsvarande ett av Europas fattigaste.

Yttrandefriheten är redan ett skämt i Sverige och det blir värre för varje dag. Detta kan aldrig bli ett argument mot Putin vs svenska politiker.
2022-01-16, 10:30
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Jag tror det är de Ryska kvinnorna som trycker på för att få invadera, våldta och allmänt missbruka oss Svenska män! Hujedamej.
Oroa dig inte, vi kommer inte att dela med oss!
2022-01-16, 10:31
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Skillnaden är att ryssar inte är svenskar.

Sverige är vårt.
2022-01-16, 10:31
Avslutad
Citat:
Att Sverige själva, utan hjälp av andra länder, ska kunna försvara sig mot den ryska armén är det väl ingen som hävdar?
De som jag invänder emot är de Rysstroill som hävdar att alla normalt funtade svenskar skulle välkomna en rysk ockupation.

Som om några andra länder skulle vilja hjälpa till ??
Skulle vara intressant att se..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in