Citat:
Om man har förlorat sin älskade, skriver man inte som du gör.
Du har inte i något inlägg beskrivit Emil i kärleksfulla ordalag, snarare har du försökt förvrida bilden av Emil, utmåla honom till en elak, kriminell farlig kille.
Dessutom har du återkommande huggit mot de som ifrågasatt dina fabler, de flesta inlägg är borta, ändå har du en imponerande skara kvar.
Av vilken anledning vill du att Lydia ska få ett mildare straff?
Dödsstraff vore mest humant, ett liv för ett liv, men så gör vi inte i Sverige.
Istället ska vi betala för hennes uppehälle, utbildning osv fortsättningsvis, trots att hon inte är svensk medborgare.
Skicka henne åt helvete, men det vill du inte, däremot försöker du sprida osanningar om att Emil minsann inte var Mr Nice Guy.
Det är vidrigt att se dina inlägg och påhejande på andra skribenter som borde krypa under en sten igen.
Du har inte i något inlägg beskrivit Emil i kärleksfulla ordalag, snarare har du försökt förvrida bilden av Emil, utmåla honom till en elak, kriminell farlig kille.
Dessutom har du återkommande huggit mot de som ifrågasatt dina fabler, de flesta inlägg är borta, ändå har du en imponerande skara kvar.
Av vilken anledning vill du att Lydia ska få ett mildare straff?
Dödsstraff vore mest humant, ett liv för ett liv, men så gör vi inte i Sverige.
Istället ska vi betala för hennes uppehälle, utbildning osv fortsättningsvis, trots att hon inte är svensk medborgare.
Skicka henne åt helvete, men det vill du inte, däremot försöker du sprida osanningar om att Emil minsann inte var Mr Nice Guy.
Det är vidrigt att se dina inlägg och påhejande på andra skribenter som borde krypa under en sten igen.
Ja tydligen har du inte sett allt jag skrivit och jag tänker inte upprepa mig igen och igen när vissa hela tiden envisas med att dom inte kan läsa m.m.
Men återigen får jag ju påtala att bara för att man älskat någon, tyckt om något så innebär det INTE att jag tänker ljuga för dom. Jag tänker fortfarande berätta om saker jag varit med om, saker jag vet och känner till.
Och jo, jag tycker att hon borde ha mildare straff eftersom det ej var planerat. Vissa andra mord här i Sverige som har varit planerade eller ännu grymmare, har det varit ett mildare straff.
Men återigen, hon skall sitta i fängelse för det hon har gjort, det är för mig en självklarhet.
Vad är då syftet med din fråga???