2022-01-15, 19:25
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Money Team? DP? Är du korkad på riktigt 🤣🤣

Nej är du?
Citera
2022-01-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Nja men vissa vill nu på slutet få det till att dalen och då bla Scar ligger bakom, sant eller att flytta fokus från de riktiga mördarna får väl tiden utvisa..

Men förutom vissa inlägg här på FB finns det inte mycket konkret som pekar åt det hållet.

Jag tex tror ju att
HH
DP
Haval (skarpnäck)
Money Team

Alla är troligare alternativ än Dalen.
Vårby/dalen ligger bakom det. Scar gjorde det , alltså ligger Vårby bakom detta
Citera
2022-01-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Det här är fan den sämsta tråden och det onödigaste mordet jag läst om i hela flashbacks historia.

För det första så är språkbruket det sämsta jag sett. Sedan är diskussionsunderlaget helt jävla horribelt. Ingenting av värde. Bara ryktesspridning och skvaller. Vad lever dessa människor för jävla liv?

”Han golade ner honom och behövde skydd” ”han var skyldig han är pengar.” ”Han blev fet dissad” Osv osv.

Det är som att ett gäng dagisbarn fått några riktiga vapen att leka med sen råkar någon bli skjuten utan motiv och ingen förstår någonting.

Fyfan vilket förfall Sverige befinner sig i.

Och ändå toppar ditt inlägg ett av dom skitnödigaste i hela tråden.. grattis
Citera
2022-01-15, 19:33
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madenrudef21
Vårby/dalen ligger bakom det. Scar gjorde det , alltså ligger Vårby bakom detta

Ok och hur får du inne dumle i den ekvationen? Och Dalen vill alltså enligt dig gå i krig mot HH, skotten mot Adel...

Och DP samarbetar med Vnt det gör inget att de försökte få Sebbe mördad... det är glömt nu

Jo visst så var det!

Bara att stäng tråden fallet är löst av en armé nytillkomna 0 post konto 👍
Citera
2022-01-15, 19:34
Medlem
Citat:
Startskottet för kidnappningen är väl å ta i hela idén kom ju från Vårby och Ilja och inte från dalen, men det hade nog inte hänt om Dalen fortfarande hade Nisses rygg...
Nä, det är dalen som går till Vårby och ber om hjälp, läs början av encro-konversationen i fup, den 28 mars, efter att Einar siktats i Stockholm, skriver Mario till narcoexellence att han ett möte med Vårby och Botkyrka, narcoexellence svarar "Bror skit i han kmr dom säga". Mario, Scar och Jonas Al Amri grips den 13 feb när man försöker pucka Einars bil. Så det är Mario och SSTV-grabbarna som drar igång det hela, och då man inte har med sig gambianerna (som Mario tänker ta livet av när dom är klara med einar) så behöver man backning av en annan tung liga, Mario lockar in Vårby i den här härvan genom att lova guld och gröna skogar, läser man fup så framgår det, tycker jag att mujaheed inte ser det här som någon prio.
Citera
2022-01-15, 19:38
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganLooben
Nä, det är dalen som går till Vårby och ber om hjälp, läs början av encro-konversationen i fup, den 28 mars, efter att Einar siktats i Stockholm, skriver Mario till narcoexellence att han ett möte med Vårby och Botkyrka, narcoexellence svarar "Bror skit i han kmr dom säga". Mario, Scar och Jonas Al Amri grips den 13 feb när man försöker pucka Einars bil. Så det är Mario och SSTV-grabbarna som drar igång det hela, och då man inte har med sig gambianerna (som Mario tänker ta livet av när dom är klara med einar) så behöver man backning av en annan tung liga, Mario lockar in Vårby i den här härvan genom att lova guld och gröna skogar, läser man fup så framgår det, tycker jag att mujaheed inte ser det här som någon prio.

👍 Ok får kolla upp det då, det jag hört var att det var iljas idé..
Citera
2022-01-15, 19:51
Medlem
Citat:
Nej är du?

Money Team? Från Tensta. Vad fuck finns det som tyder på att det är dem? Eller dödspatrullen? Vad finns det alls som tyder på att de ligger bakom mordet? Motiv från någon av dem? Vad baserar du det på?

Dalen hade motiv och Scar är en trovärdig skytte med tanke på han är en torped som är nära med både Rissne och Vårby och har inte nämnt något alls om Einar efter han dog. Han var även med och la en spårnings puck på Einars bil och matchar utseende och längd på skytten.
Citera
2022-01-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganLooben

Vilken fup står de här i? Kan du länka?
Citera
2022-01-15, 20:00
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Money Team? Från Tensta. Vad fuck finns det som tyder på att det är dem? Eller dödspatrullen? Vad finns det alls som tyder på att de ligger bakom mordet? Motiv från någon av dem? Vad baserar du det på?

Dalen hade motiv och Scar är en trovärdig skytte med tanke på han är en torped som är nära med både Rissne och Vårby och har inte nämnt något alls om Einar efter han dog. Han var även med och la en spårnings puck på Einars bil och matchar utseende och längd på skytten.

Sorry 😅 skrev fel såg jag nu moneyway var det jag avsåg och då som ev skyttar.

Så glöm MTM..

DP är för att dumle goa så varför inte använda egna skyttar osv ...
Citera
2022-01-15, 20:00
Medlem
Citat:
Ok och hur får du inne dumle i den ekvationen? Och Dalen vill alltså enligt dig gå i krig mot HH, skotten mot Adel...

Och DP samarbetar med Vnt det gör inget att de försökte få Sebbe mördad... det är glömt nu

Jo visst så var det!

Bara att stäng tråden fallet är löst av en armé nytillkomna 0 post konto 👍

Ingen i DPs riktiga kärna bryr sig ett dug om sebbe knappt Dumle heller. Båda två är PR knähundar som man gör till hundar. Sebbe gömmer sig i Spanien efter ett mord försök i Uppsala där DP är stora men ändå inte gjorde något åt saken. dumle fick inte hänga me de riktiga DP grabbarna some ute som Capone Streetz Blocks Superfly Cash Monka AZ och dem. Han blev säkert utnyttjad av Rissne för att goa Einar eller något som de gjort och Rissne fick han göra det åt Vårby som gav informationen till skyttarna från Dalen.
Citera
2022-01-15, 20:01
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Rykten att han sitter häktad pga ett utpressningsförsök på en krögare...

aaa dåså då ligger han ju inte lågt det är bara flashback som inte har koll som vanligt.
Citera
2022-01-15, 20:02
Medlem
Citat:
Sorry 😅 skrev fel såg jag nu moneyway var det jag avsåg och då som ev skyttar.

Så glöm MTM..

DP är för att dumle goa så varför inte använda egna skyttar osv ...

Dumle rör sig inte med de riktiga DP grabbarna som är ute nu och gillas inte ens av dem. MoneyWay är ännu mindre trovärdiga än TMT. De är inga torpeder och har 0 motiv eller saker som tyder på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in