Citat:
Ursprungligen postat av
Tentss
Ännu är inte den sista idioten född. Du är så jävla efterbliven att du bord fråntas rösträtt! Hur dum i huvet får man vara?! Vad fan har ålder med saken att göra?! Klart som fan ALLA äldre män dras till heta 18 åriga brudar!? Spelar ingen roll ifall männen är 30,40,50 eller 60 år gamla! Men du är så jävla efterbliven att du inte verkar fatta ett skit eller så vägrar du acceptera hur det ligger till. Jävla amatör.
Nu är det så enkelt att du inte har mandat att tala för alla män och i detta fallet är det just jag
själv som säger vad jag anser vara rätt.
Att jag ej kollar på småbrudar varför skulle jag det. Oavsett om jag har en relation eller ej kollar jag ju
inte på småbrudar alltså jag anser att kaka söker maka så att säga.
Vidare är dina fula ord och person angrepp inte passande för det fria ordet på ett sådant här forum.
Rätten att ha en åsikt innefattar inte rätten att vara oförskämd ni har redan sänkt er då.
Det spelar en stor roll om männen är från 30 till 60 och kollar på 18 åringar det är sjukt.
Det finns ett normalt åldersspann så klart men ni är långt ifrån det.
Självklart är en viss åldersskillnad inget konstigt men icke att gamla gubbar glor på unga tjejer.
Det är bland annat en stor orsak till missbildningar och defekter på små barn just gamla gubbar
vars sperma drastiskt redan efter 35 års ålder gravt inverkar på missbildningar.
Det som sådana som du tycker är ok då kändisar som Körberg och Ekborg för att ta några
exempel blir pappa i 60 plus åldern men någon tämligen ung tjej .
Ja just så ligger det till och försök att inte vara så oförskämd det här är ett debatt forum.
Vill du ha något annat är du på fel ställe då du döljer dig fegt bakom ett tangentbord
det gör inte riktiga karlar.
Ni har en mycket skev uppfattning av tjejer och kvinnor. De skall visas respekt som de förtjänar.