2022-01-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Oki, hur många barn har du då?

När det gäller Sverige, så finns inte landet längre. Det som finns en subverterad variant alla USSR och folkrepubliken kina.

När det gäller stå bakom Sverige så står jag bakom det Sverige som fanns innan kommunistsvinens upptåg. Min släkt slogs för Kungen för ett antal generationer sedan, därav fick byalaget mark från Kungen. 1972 konfiskerade kommunen all den marken utav min morfar. Han fick så han kunde lägga om taket på sitt hus och dra in vatten. I dagsläget är den värd 4miljarder.

Jag har lojalitet till min familj numera. Stritspittar som kommunisterna lurar upp på läktaren, får gärna få sitt krig. Jag tänker då inte slåss med någon.

Fler än ett och färre än fyra. Vad är det som inte finns menar du? Vad har vi gemensamt med USSR och Kina?

Var det ett annat Sverige förut? Vilket Sverige konfiskerade marken?

Ingen vill ha krig. Nu handlar det inte om ett val, det handlar om en potentiell invasion utifrån. Man måste ju försvara familjen och landet, anser jag.
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Var det inte du själv som skrev att det flög drönare över svenska kärnkraftverk, och nu försöker du tramsa bort det?

Så var det. Han tycker nog det är pinsamt att vara så ryssvänlig och sen inse att ryssen faktiskt inte ser honom som allierad
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Var det inte du själv som skrev att det flög drönare över svenska kärnkraftverk, och nu försöker du tramsa bort det?
Jag är ganska övertygad om att vad det än var så är drönarna här = ryska ubåtar.

Och jag har aldrig trott på dem heller förutom den de på fyllan körde på grund i Blekinge.

Nu är det också vid fyra kärnkraftverk man sett drönare.
2022-01-15, 10:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag är ganska övertygad om att vad det än var så är drönarna här = ryska ubåtar.

Och jag har aldrig trott på dem heller förutom den de på fyllan körde på grund i Blekinge.

Nu är det också vid fyra kärnkraftverk man sett drönare.

Har du källor på att man sett drönare vid fyra svenska kärnkraftverk?
2022-01-15, 10:12
Bannlyst
Ni sossar är pinsamma med eran krigshets från ett hot som inte existerar. Det är valår och nu försöker ni skrämma till er väljare. Trovärdigt...eller inte. Lägg ner militären svenska folket skrattar åt er.
2022-01-15, 10:13
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Har du källor på att man sett drönare vid fyra svenska kärnkraftverk?
TV4 Nyheterna.

https://www.tv4.se/artikel/3sUXOshN7F1E0XTCWc7Up/larmet-droenare-oever-fler-kaernkraftverk-i-natt
2022-01-15, 10:17
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Så var det. Han tycker nog det är pinsamt att vara så ryssvänlig och sen inse att ryssen faktiskt inte ser honom som allierad
Man är alltså ryssvänlig när man känner att de börjar bli lite väl mycket suggestioner i schwung och att det behövs lite nykterhet.

Förklara gärna hur dessa drönare platsar i Putins plan att invadera Ukraina.

https://pbs.twimg.com/media/FJIasmLXwAECEwW?format=jpg&name=900x900
2022-01-15, 10:21
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Man är alltså ryssvänlig när man känner att de börjar bli lite väl mycket suggestioner i schwung och att det behövs lite nykterhet.

Förklara gärna hur dessa drönare platsar i Putins plan att invadera Ukraina.

https://pbs.twimg.com/media/FJIasmLXwAECEwW?format=jpg&name=900x900

Du är ryssvänlig baserat på din samlade produktion. Spela inte oskyldig. Ett annat ord för ryssvänlig är svenskfientlig. Jag tror visserligen att du är en sån som tror på konspirationer och har, felaktigt, identifierat Ryssland som en allierad mot USA, Israel, Davos och andra globalister men Putin är muslimälskare. Han har inget problem med globalismen utan med Rysslands plats i systemet. Det är transparent att Rysslands ultimatum mot NATO handlar om att de förväntar sig att vara en global supermakt.

Jag behöver heller inte förklara något av Putins planer. Om något är det uppenbart att du har bättre insyn.
2022-01-15, 10:23
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Fientlig makt, dvs Ryssland, testar vår beredskap.

Ryssland förbereder krig mot oss, det är det ingen som helst tvekan om. Man kan diskutera om det är en förhandlingsteknik eller på allvar. Inget av alternativen får Ryssland att vara något annat än en failed state.
Du får bestämma dig vem Ryssland förbereder krig mot? Ukraina, Baltikum, Finland, Sverige? Kanske USA?
Oj nej de vill kriga mot hela NATO samtidigt och Kina på köpet!
Sverige är inte prio Nr.1 i kön. Vi får väl se först hur Ryssland klarar sig med DNR och LNR? Det går inte så utmärkt så länge...
2022-01-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Finns inget att försvara förutom familjen. Staten Sverige finns inte längre, vi är ett muslimskt land inom 10 år och då är du slav.

Förstår inte tankesättet. Vet inte ens vad man ska kalla det. Att ge upp i förväg för att man inte gillar vart landet är på väg känns väldigt främmande för mig.

Konspirationsteorier har jag inte mycket för. Om 10 år så gissar jag på att samma retorik finns bl a på Flashback men med framskjutet tidsspann, som domedagsprofetiorna som dyker upp med jämna mellanrum.

Vad är du om 10 år om jag är slav?
2022-01-15, 10:29
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
Du får bestämma dig vem Ryssland förbereder krig mot? Ukraina, Baltikum, Finland, Sverige? Kanske USA?
Oj nej de vill kriga mot hela NATO samtidigt och Kina på köpet!
Sverige är inte prio Nr.1 i kön. Vi får väl se först hur Ryssland klarar sig med DNR och LNR? Det går inte så utmärkt så länge...

Varför ska jag bestämma mig? Det är inte jag som planerar på den ryska sidan. Ingen tror att Sverige är det enda målet i en konflikt. Det har alltid handlat om att vi i är vägen.
2022-01-15, 10:29
Bannlyst
Vaknade upp och ryssen har fortfarande inte invaderat. Hur var det nu igen? Hahahahah nu har ni gjort bort er för gott! Militären med redan dålig press efter Enköpninghändelsen kommer dala ännu mera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in