2022-01-13, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Är du också efterbliven? Eller saknar du läsförståelse? Vad fan snackar du om?

(Du måste vara en bitter ful äcklig efterbliven fet feministisk kossa med tanke på vad du skriver på flashback och attakerar alla män.)

Nej det kan jag inte påstå att jag är. Jag sa bara att hon är trogen sin man? Hon vill ju ha sex. Men det räcker ju tydligen inte för honom?
Citera
2022-01-13, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Herregud.. du har verkligen problem! Sök hjälp för i helvete.

Jaså? Har jag det? Ni känner själva att ni behöver göra en förändring eller?
Kvinnor är totalt utan självinsikt. Tröttsamma jävlar.
Citera
2022-01-13, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Vilken by på landet bor ni i?
Vilka är "Alla män vill knulla tonårsbrudar" ?

Alltså det är tämligen sjukt hebefili heter det. Sjukt alltså att som i ts inlägg beskriva sin mans
porrsurfande, alltså inte nog med att hon får stå ut med att svinet kollar på porr vilket i sig
är nog för de flesta utan kräket kollar på småbrudar med.
Fy fan säger jag.
Själv hade jag en kompis som fick sticka med svansen mellan benen.
Detta hände sig när jag själv var far till en tonårsdotter.
Den som var min vän på den tiden kommenterade en gång för mig min dotters kompisars utseende som om han såg dem helt nakna .
Idag umgås vi inte längre.
Om man som vuxen man inte kommer vidare i sin utveckling och har relation till sin kvinna eller andra jämnåriga kvinnor utan går igång på tjejer som är för unga har man problem.
Som Patrik Sjöberg som hade en relation till en knappt 20 årig tjej när han var drygt 50. Ja
ni fattar ni som är normala eller hur.
För som ts skriver är hon sugen på mer sex , en kvinna i den åldern är ju toppen . Men kräket till man som dras till småbrudar klarar så klart inte av en kvinna i sin egen ålder han är ju inte vuxen.
Vilket tyvärr är mycket vanligt.
Du som är kvinnan ts acceptera absolut inte det här beteendet det är sjukligt.
Sätt en gräns och om ni är fästa vid varandra kräv ett ändrat beteende och terapi för mannen, det
går inte över av sig självt dylikt.
Den som var min vän blev själv lämnad av kvinnan han har barn med och som inte orkande mer heller.
Så detta är ju ett märkligt beteende att gilla små brudar och inte härliga mogna damer som vet
hur de skall behandla en man . Vilket är trevligt som bara den.

Äntligen...🙏🏻 En riktig man i denna tråd! Någon som förstår problematiken. Önskar att fler män tänker såhär.
Citera
2022-01-13, 20:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Jaså? Har jag det? Ni känner själva att ni behöver göra en förändring eller?
Kvinnor är totalt utan självinsikt. Tröttsamma jävlar.

Du får nog jobba lite på sin konstiga kvinnosyn.
Citera
2022-01-13, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Vilken by på landet bor ni i?
Vilka är "Alla män vill knulla tonårsbrudar" ?

Alltså det är tämligen sjukt hebefili heter det. Sjukt alltså att som i ts inlägg beskriva sin mans
porrsurfande, alltså inte nog med att hon får stå ut med att svinet kollar på porr vilket i sig
är nog för de flesta utan kräket kollar på småbrudar med.
Fy fan säger jag.
Själv hade jag en kompis som fick sticka med svansen mellan benen.
Detta hände sig när jag själv var far till en tonårsdotter.
Den som var min vän på den tiden kommenterade en gång för mig min dotters kompisars utseende som om han såg dem helt nakna .
Idag umgås vi inte längre.
Om man som vuxen man inte kommer vidare i sin utveckling och har relation till sin kvinna eller andra jämnåriga kvinnor utan går igång på tjejer som är för unga har man problem.
Som Patrik Sjöberg som hade en relation till en knappt 20 årig tjej när han var drygt 50. Ja
ni fattar ni som är normala eller hur.
För som ts skriver är hon sugen på mer sex , en kvinna i den åldern är ju toppen . Men kräket till man som dras till småbrudar klarar så klart inte av en kvinna i sin egen ålder han är ju inte vuxen.
Vilket tyvärr är mycket vanligt.
Du som är kvinnan ts acceptera absolut inte det här beteendet det är sjukligt.
Sätt en gräns och om ni är fästa vid varandra kräv ett ändrat beteende och terapi för mannen, det
går inte över av sig självt dylikt.
Den som var min vän blev själv lämnad av kvinnan han har barn med och som inte orkande mer heller.
Så detta är ju ett märkligt beteende att gilla små brudar och inte härliga mogna damer som vet
hur de skall behandla en man . Vilket är trevligt som bara den.

Att män skulle föredra en medelålders kvinna är bara en önskedröm.
En fräsch ung tjej med stenhård häck, och bröst som inte hänger och är sönderammade, men en sammdtslen nyrakad fitta vinner alla dar i veckan. Varför funderar medelålders kvinnor på skönhetsingrepp? Hir väljer de att se ut? Jo, de vill se ut som de gjorde i 25-årsåldern.

Det är bara fula, kulturradikala drakar med en jävla massa hår i armhålor och fittan som ljuger om att de inte vill vara fräsha som 20-åringar.

#fuckteentoo....
Citera
2022-01-13, 20:23
Medlem
Citat:
Du får nog jobba lite på sin konstiga kvinnosyn.

Jag har inte en konstig kvinnosyn. Jag har krav på människor och kvinnor synnerlighet. Jag kräver att ni bidrar mer än vad ni gör, socialt sett. Ni är som bortskämda prinsessor och tydligt väl bekväma i den rollen. Men det duger inte. Och så fort ni får lite krav på er så börjar ni pipa och skrika och drar fram kvinno-hat-kortet.
Citera
2022-01-13, 20:28
Medlem
En bra kvinna är en som inte käftar och som är sin man till lags.
Citera
2022-01-13, 20:29
Medlem
Citat:
Äntligen...🙏🏻 En riktig man i denna tråd! Någon som förstår problematiken. Önskar att fler män tänker såhär.

Ja jag gillar också mogna damer. Men många av er har likt förbannat en sjuk syn. Varför är han de enda mannen i den här tråden tycker du? Är det för att han inte kritiserar er kvinnor? Det där är ju inget annat än fascism genom fittan. Håll igen käften och blidka kvinnan eller bli utfryst. Typ det mantrat och beteendet har ni kvinnor. Vidrigt är det.
Citera
2022-01-13, 21:00
Medlem
VemArDinTalmans avatar
Bra synd att den moderne mannen är vingklippt både sexuellt och känslomässigt. Sabbar ju ens egna liv såväl som folk runt en.
Citera
2022-01-14, 15:12
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Att män skulle föredra en medelålders kvinna är bara en önskedröm.
En fräsch ung tjej med stenhård häck, och bröst som inte hänger och är sönderammade, men en sammdtslen nyrakad fitta vinner alla dar i veckan. Varför funderar medelålders kvinnor på skönhetsingrepp? Hir väljer de att se ut? Jo, de vill se ut som de gjorde i 25-årsåldern.

Det är bara fula, kulturradikala drakar med en jävla massa hår i armhålor och fittan som ljuger om att de inte vill vara fräsha som 20-åringar.

#fuckteentoo....
Oj vi såg visst tåget gå förbi sitter ensam o runkar märker vi så bitter så bitter.
Alltså att ha en hyfsat jämnårig partner där man ej har så stor åldersskillnad att man kan vara
förälder till densamme.
Sjukt med gubbsjuka och kom inte och säg att det beror på kroppen på äldre kvinnor då har du inte sett äldre kvinnor alls.
Har jobbat på äldre demensavdelningar bland annat och många kroppar är oerhört släta.
Samma med kvinnor i medelåldern vad får du dina påhitt ifrån i alla fall inte från verkligheten jag tror att du saknar erfarenhet från att ha haft en kvinna som partner.
Därav din bitterhet.
Hår på fittan ja det har de från och med puberteten du är väl inte pedofil eller eftersom du föredrar
hårlösa alltså före puberteten. Det är alltså normalt med hår på fittan precis som det är normalt för en man att ha sin förhud .
Citera
2022-01-14, 21:07
Medlem
Citat:
Nej det kan jag inte påstå att jag är. Jag sa bara att hon är trogen sin man? Hon vill ju ha sex. Men det räcker ju tydligen inte för honom?

Hon kanske blivit fet eller liknande. Sedan så kan inte en 45 åring jämföra sig med en 18 åring. Trodde alla 45 åriga kvinnor fattar att deras män dras till 18 åringar sexuellt. Att detta var givet. Biologiskt sätt är det så! För alla!!
Citera
2022-01-14, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Hon kanske blivit fet eller liknande. Sedan så kan inte en 45 åring jämföra sig med en 18 åring. Trodde alla 45 åriga kvinnor fattar att deras män dras till 18 åringar sexuellt. Att detta var givet. Biologiskt sätt är det så! För alla!!

Inte okej vilket som.. har man en partner ska man respektera varandra! Tror inte en man skulle tycka det var okej att hans fru satt å kolla In småpojkar på en porrsida hela kvällarna och sluta ha mindre sex med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in