Citat:
Ursprungligen postat av
dengamleD
Alla män vill knulla tonårsbrudar. Inget konstigt med det.
Jämför med hur du sjäv såg ut när du var 19 och hur du ser ut idag så förstår du nog själv "problemet"
Vilken by på landet bor ni i?
Vilka är "Alla män vill knulla tonårsbrudar" ?
Alltså det är tämligen sjukt hebefili heter det. Sjukt alltså att som i ts inlägg beskriva sin mans
porrsurfande, alltså inte nog med att hon får stå ut med att svinet kollar på porr vilket i sig
är nog för de flesta utan kräket kollar på småbrudar med.
Fy fan säger jag.
Själv hade jag en kompis som fick sticka med svansen mellan benen.
Detta hände sig när jag själv var far till en tonårsdotter.
Den som var min vän på den tiden kommenterade en gång för mig min dotters kompisars utseende som om han såg dem helt nakna .
Idag umgås vi inte längre.
Om man som vuxen man inte kommer vidare i sin utveckling och har relation till sin kvinna eller andra jämnåriga kvinnor utan går igång på tjejer som är för unga har man problem.
Som Patrik Sjöberg som hade en relation till en knappt 20 årig tjej när han var drygt 50. Ja
ni fattar ni som är normala eller hur.
För som ts skriver är hon sugen på mer sex , en kvinna i den åldern är ju toppen . Men kräket till man som dras till småbrudar klarar så klart inte av en kvinna i sin egen ålder han är ju inte vuxen.
Vilket tyvärr är mycket vanligt.
Du som är kvinnan ts acceptera absolut inte det här beteendet det är sjukligt.
Sätt en gräns och om ni är fästa vid varandra kräv ett ändrat beteende och terapi för mannen, det
går inte över av sig självt dylikt.
Den som var min vän blev själv lämnad av kvinnan han har barn med och som inte orkande mer heller.
Så detta är ju ett märkligt beteende att gilla små brudar och inte härliga mogna damer som vet
hur de skall behandla en man . Vilket är trevligt som bara den.