2022-01-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
”Ni har högt ställda krav på andra som är orimliga medans ni har väldigt låga krav på er själva.”

Och det menar du att det är bara kvinnor som har?😂

Trodde mannen var rätt visuell av sig.. utseendet osv! Varför jagar ni sex med en liten tonåring när det finns 30+ som är redo för något stadigt och att bilda familj.?

Ditt resonemang är bara fånigt och jag tänker inte ens mer gå in den diskussionen! Vänd dig till forumet för kvinnohat istället där passar du bättre.

Har inte sagt att det bara är kvinnorna som har högt ställda krav. Men det var det jag tog upp. Ska jag argumentera utifrån vilka högt ställda krav män har gentemot kvinnor? Jag vet inte vad ni får erfara, det är ju något ni själva får argumentera för. Jag blir så jävla trött på hur ni kvinnor är. Ni kan inte ta kritik utan att ni slår ifrån er och hänvisar till "kvinnohat". Löjligt för fan!
Citera
2022-01-13, 18:09
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Har inte sagt att det bara är kvinnorna som har högt ställda krav. Men det var det jag tog upp. Ska jag argumentera utifrån vilka högt ställda krav män har gentemot kvinnor? Jag vet inte vad ni får erfara, det är ju något ni själva får argumentera för. Jag blir så jävla trött på hur ni kvinnor är. Ni kan inte ta kritik utan att ni slår ifrån er och hänvisar till "kvinnohat". Löjligt för fan!

Det du beskriver är just en del av kvinnans natur. Dock inget att bli sur för eller för den skullen vare sig hata dom eller förminska dom. Det är bara så de absolut flesta kvinnor funkar Lite som att bli arg för att man blir blöt av regn osv.
Citera
2022-01-13, 18:12
Avstängd
Citat:

Vad vill du att jag ska säga då? Att självklart ska vi kvinnor ställa upp för sex med alla killar som behöver det!? Vi ska alltid vara villiga när han kräver det och vi ska alltid ha sex bara på hans villkor?
Citera
2022-01-13, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Det du beskriver är just en del av kvinnans natur. Dock inget att bli sur för eller för den skullen vare sig hata dom eller förminska dom. Det är bara så de absolut flesta kvinnor funkar Lite som att bli arg för att man blir blöt av regn osv.

Haha ja kanske det
Citera
2022-01-13, 18:19
Medlem
Citat:
Vad vill du att jag ska säga då? Att självklart ska vi kvinnor ställa upp för sex med alla killar som behöver det!? Vi ska alltid vara villiga när han kräver det och vi ska alltid ha sex bara på hans villkor?

Om det är så du formulerar det så svar ja. Varför inte? Är ni andra klassens medborgare med andra regler eller vad är det frågan om? Har vi inte jämlikhet? Jag ser bara kraven ifrån kvinnor men aldrig något motprestation. När fan ska ni kliva bort era "djuriska" drifter när män har blivit tvungna att kliva bort från sina? Dom som inte har gjort det sätter vi i fängelser. Ska vi börja sätta kvinnor i fängelser också för deras djuriska beteenden?

Jag tycker att ni kräver att få vara med i laget och spela men ni vill ha egna spelregler som bara gäller för er själva. Och jag säger fuck no till det!
Citera
2022-01-13, 18:27
Avstängd
Citat:
Om det är så du formulerar det så svar ja. Varför inte? Är ni andra klassens medborgare med andra regler eller vad är det frågan om? Har vi inte jämlikhet? Jag ser bara kraven ifrån kvinnor men aldrig något motprestation. När fan ska ni kliva bort era "djuriska" drifter när män har blivit tvungna att kliva bort från sina? Dom som inte har gjort det sätter vi i fängelser. Ska vi börja sätta kvinnor i fängelser också för deras djuriska beteenden?

Jag tycker att ni kräver att få vara med i laget och spela men ni vill ha egna spelregler som bara gäller för er själva. Och jag säger fuck no till det!

Finns massor med kvinnor som gör det men då får hon ju öknamnen som hora, slampa, slyna, lättfotad.
Citera
2022-01-13, 18:36
Medlem
Citat:
Finns massor med kvinnor som gör det men då får hon ju öknamnen som hora, slampa, slyna, lättfotad.

Hon tar inte egna initiativ så som kvinnor gjorde förr i tiden. Och sen springer hon efter äckliga jävla som Hassan och Muhammed. Hon är inte trogen mot sin egen grupp och där har ni kvinnor ett jävla problem som ni måste ta tag i. Det är inte männens fel att ni bete er som ni gör. Det är erat eget fel.
Citera
2022-01-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!

Förkrossad

Hur kan du vara 45 år gammal men så efterbliven? Varför skulle man som MAN plötsligt ogilla unga tjejer när man blivit äldre?! Klart som fan lusten finns fortfarande kvar? En man är en man. Ser man en het 17-18 åring så blir man tänd så klart. Spelar ingen roll ifall man är 16 eller 56! En het tjej är en het tjej.
Citera
2022-01-13, 18:46
Avstängd
Citat:
Hon tar inte egna initiativ så som kvinnor gjorde förr i tiden. Och sen springer hon efter äckliga jävla som Hassan och Muhammed. Hon är inte trogen mot sin egen grupp och där har ni kvinnor ett jävla problem som ni måste ta tag i. Det är inte männens fel att ni bete er som ni gör. Det är erat eget fel.

Herregud.. du har verkligen problem! Sök hjälp för i helvete.
Citera
2022-01-13, 18:48
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Alla män vill knulla tonårsbrudar. Inget konstigt med det.
Jämför med hur du sjäv såg ut när du var 19 och hur du ser ut idag så förstår du nog själv "problemet"

Vilken by på landet bor ni i?
Vilka är "Alla män vill knulla tonårsbrudar" ?

Alltså det är tämligen sjukt hebefili heter det. Sjukt alltså att som i ts inlägg beskriva sin mans
porrsurfande, alltså inte nog med att hon får stå ut med att svinet kollar på porr vilket i sig
är nog för de flesta utan kräket kollar på småbrudar med.
Fy fan säger jag.
Själv hade jag en kompis som fick sticka med svansen mellan benen.
Detta hände sig när jag själv var far till en tonårsdotter.
Den som var min vän på den tiden kommenterade en gång för mig min dotters kompisars utseende som om han såg dem helt nakna .
Idag umgås vi inte längre.
Om man som vuxen man inte kommer vidare i sin utveckling och har relation till sin kvinna eller andra jämnåriga kvinnor utan går igång på tjejer som är för unga har man problem.
Som Patrik Sjöberg som hade en relation till en knappt 20 årig tjej när han var drygt 50. Ja
ni fattar ni som är normala eller hur.
För som ts skriver är hon sugen på mer sex , en kvinna i den åldern är ju toppen . Men kräket till man som dras till småbrudar klarar så klart inte av en kvinna i sin egen ålder han är ju inte vuxen.
Vilket tyvärr är mycket vanligt.
Du som är kvinnan ts acceptera absolut inte det här beteendet det är sjukligt.
Sätt en gräns och om ni är fästa vid varandra kräv ett ändrat beteende och terapi för mannen, det
går inte över av sig självt dylikt.
Den som var min vän blev själv lämnad av kvinnan han har barn med och som inte orkande mer heller.
Så detta är ju ett märkligt beteende att gilla små brudar och inte härliga mogna damer som vet
hur de skall behandla en man . Vilket är trevligt som bara den.
Citera
2022-01-13, 18:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Hur kan du vara 45 år gammal men så efterbliven? Varför skulle man som MAN plötsligt ogilla unga tjejer när man blivit äldre?! Klart som fan lusten finns fortfarande kvar? En man är en man. Ser man en het 17-18 åring så blir man tänd så klart. Spelar ingen roll ifall man är 16 eller 56! En het tjej är en het tjej.

Hon är ju iallafall trogen sin man. Men synd att ni inte nöjer er med det ni får.
Citera
2022-01-13, 18:52
Medlem
Citat:
Hon är ju iallafall trogen sin man. Men synd att ni inte nöjer er med det ni får.

Är du också efterbliven? Eller saknar du läsförståelse? Vad fan snackar du om?

(Du måste vara en bitter ful äcklig efterbliven fet feministisk kossa med tanke på vad du skriver på flashback och attakerar alla män.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in