2022-01-14, 15:50
Medlem
SAPOSugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Huvudredskap:
"Gaslighting är en form av manipulation där information förvrängs, förvanskas eller utelämnas eller där falsk information presenteras med avsikten att få offer att tvivla på sina egna minnen, uppfattning och sinneshälsa. Det kan variera från att förövaren endast förnekar ett begånget övergrepp till att iscensätta bisarra händelser med avsikten att desorientera ett offer. " - Wikipedia
Samt säger de åt folk att ständigt "one-up" en - alltså på olika sätt visa sig bättre eller trycka ner en - DOMINANS m.a.o. - de flesta kan bara psykologisk manipulera en vilket de får hjälp att göra genom den gruppen & dess privatinformation. Andra har kompetens & kunskap att one-up:a en genom rå intelligens eller skicklighet.

Frågan är varför de vill att ALLA ska göra livet svårare för en? Att få ALLA bli de facto ens fiende eller utmanare. VAD är det här för sjuk social engineering & beteendeförändring? VEM fan tror de att jag är att de måste hålla på i nio+ år???

Det här innefattar bl.a. mobbing & sabotage; illa behandling & bedrägeri.
Skaffa inte skyddad identitet, det kommer bara komplicera ditt liv helt i onödan. Du kommer ändå trakasseras.
Citera
2022-01-14, 16:01
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAPOSuger
Vad du än gör så flytta inte pga gangstalking. Tro mig, det kommer bli ännu värre för dig då.
Dom flesta som deltar i trakasserierna är inte psykopater men psykopater är helt klart involverade.
Sluta inte upp att umgås med andra om dom inte går över gränsen helt. Det kommer i så fall sluta att du är helt isolerad.
Vad du än gör, nämn INTE något om gangstalking till någon läkare/psykolog. Du kommer i så fall bli klassad som paranoid schizofren med allt vad det innebär, bl.a. livslång medicinering.

Det man ska göra är att spela in och säkra bevis och sedan anmäla arslet av dem, men utan bevis så bör man vänta. Man bör även lägga upp bevis som går att härleda till en själv så att de som är runt men inte med om detta förstår vad som sker.
Många som inte är med och bara vill hjälpa till kan ju stämma in i att det låter konstigt och den utsatte kanske är trött och inte orkar vara social och då blir det ju fel.

Har själv två sjukdomar var av den ena kan var dödlig obehandlad och först nu upptäckte jag den och såg att det varit två fel varje gång mina prov kontrollerades. Har anmält och ska se om det varit medvetet fel, "olyckligt" eller bara dumt fel. Många års helvete har fått sin förklaring och svaret har funnits framför flera hela tiden men påtvingad stress (?) kan ha gjort att detta missats.

Misstänker även biologisk smitta/ misshandel vid ett tillfälle då typisk innan ett viktigt läkarbesök så blev jag sjuk 2 gånger på ett sett som dolde problemet men som turligt nog visad bättre ett annat fel som förmodligen ljugits rakt upp och ner om ( förstår att det låter kryptiskt men är både NN och annat med i undersökningen så får vara lite försiktig).

Synnerligen grova brott dessa gökar pysslar med men ger aldrig upp !!!
Senast redigerad av regafra 2022-01-14 kl. 16:49.
Citera
2022-01-14, 17:04
Medlem
SAPOSugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Huvudredskap:
"Gaslighting är en form av manipulation där information förvrängs, förvanskas eller utelämnas eller där falsk information presenteras med avsikten att få offer att tvivla på sina egna minnen, uppfattning och sinneshälsa. Det kan variera från att förövaren endast förnekar ett begånget övergrepp till att iscensätta bisarra händelser med avsikten att desorientera ett offer. " - Wikipedia
Samt säger de åt folk att ständigt "one-up" en - alltså på olika sätt visa sig bättre eller trycka ner en - DOMINANS m.a.o. - de flesta kan bara psykologisk manipulera en vilket de får hjälp att göra genom den gruppen & dess privatinformation. Andra har kompetens & kunskap att one-up:a en genom rå intelligens eller skicklighet.

Frågan är varför de vill att ALLA ska göra livet svårare för en? Att få ALLA bli de facto ens fiende eller utmanare. VAD är det här för sjuk social engineering & beteendeförändring? VEM fan tror de att jag är att de måste hålla på i nio+ år???

Det här innefattar bl.a. mobbing & sabotage; illa behandling & bedrägeri.
Låt inte dina plågoandar få dig att bli en hatisk person. Ha tålamod. Jag tror på dig och jag vet att du fixar trakasserierna. Ge inte upp och var försiktig, det finns personer som vill vilseleda dig här på Flashback.
Citera
2022-01-14, 17:36
Medlem
Citat:
Skaffa inte skyddad identitet, det kommer bara komplicera ditt liv helt i onödan. Du kommer ändå trakasseras.
Varför och hur? Om de förmodade elakingarna inte vet var deras TI finns, hur ska de då kunna fortsätta med sin verksamhet?
Citera
2022-01-14, 19:12
Medlem
SAPOSugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Varför och hur? Om de förmodade elakingarna inte vet var deras TI finns, hur ska de då kunna fortsätta med sin verksamhet?
Personer i toppen har god insyn om måltavlorna, skyddad identitet eller inte.. Livet kompliceras avsevärt för personer med skyddad identitet. Att som Ti skaffa skyddad identitet kommer inte leda till något upphörande av trakasserierna.
Citera
2022-01-14, 19:18
Medlem
Citat:
Personer i toppen har god insyn om måltavlorna, skyddad identitet eller inte.. Livet kompliceras avsevärt för personer med skyddad identitet. Att som Ti skaffa skyddad identitet kommer inte leda till något upphörande av trakasserierna.
Du har inte förklarat varför. Gör detta är du snäll. För det är ingen i "toppen" av samhället som förföljer någon. Såvida du inte är jävligt kriminell.
Citera
2022-01-14, 19:59
Medlem
SAPOSugers avatar
Citat:
Du har inte förklarat varför. Gör detta är du snäll. För det är ingen i "toppen" av samhället som förföljer någon. Såvida du inte är jävligt kriminell.
Hej
Jag vet inte varför. Jag tror inte att Real Ti är en kriminell person.
Citera
2022-01-14, 22:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Låt inte dina plågoandar få dig att bli en hatisk person. Ha tålamod. Jag tror på dig och jag vet att du fixar trakasserierna. Ge inte upp och var försiktig, det finns personer som vill vilseleda dig här på Flashback.

Citat:

Citat:
Hej
Jag vet inte varför. Jag tror inte att Real Ti är en kriminell person.

Det har du rätt i!

De som vill vilseleda oss finns överallt i dessa sammanhang - det är uppenbart att det hela är uppgjort att vara så av de som är experter in psykologiska operationer. Många tror att det här handlar enbart om en måltavla men även sociala kretsen är nog utstuderad speciellt i hur de ska agera med en måltavla.

Om min egna familj deltar i skitet så kan jag inte ens lita på polisen eller dylikt. Min familj är i grunden kristna & kärleksfulla men de har köpt & svalt det denna "kult" säljer oavsett om de samarbetar med staten eller om staten själv är bakom det.

Jag blir ständigt påmind om hur kultur, sekter & sällskap hjärntvättar ens familj eller en person att vända sig mot de som älskar en mest för ett "högre syfte" - tror de att det här har med Gud/Satan att göra så är jag sekundär - en uppoffring om något eller ett projekt för sjukt experiment/forskning.

Svårt att avgöra vilka de verkliga sponsorer är eftersom ingen har talat om deras direkta identitet än att de är "psykopater" & att sociala kretsen är tillsagd att jävlas psykologiskt & genom social press m.m.

Inte nog med det: de får privatinformation om en minst en gång om dagen - avsett vem jag umgås med får de privatinformation om mig & delvis om min psykologi & ibland vad de tror att jag "tänker på" troligen i syfte att spela hjärnspel mig eller dylikt. Vad är syftet att de i nio år visat samma sketna saker? Vad är det ALLA i min omgivning FÖRVÄNTAR sig ska hända???
Citera
2022-01-15, 01:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Min familj & vänner verkar tro att det här är beteende- & trossystemförändring. Genom att de försätter mig med tvång i ett artificiellt "krig" vilket är psykologiskt framförallt men de hjärntvättade ser det "spirituellt" eftersom de vill få oss att tro att demoner & dylikt tar över personer & ger dem information eller attackerar en genom ord & handlingar.

Visst är staten inblandad i att stödja denna agenda i något hörn. De använder utan tvekan NSA-liknand resurser att spåra ens aktivitet online & offline 24/7.

Alla som deltar i det här på högre nivå vet vad det handlar om vilket är att skapa en artificiellt verklighet runt en målperson genom bl.a. gaslightande & specifika upplevelser som de medvetet skapar för oss att uppleva.

Frågan är igen: vad är syftet med det? Vad är det de vill att jag ska tro? Att Satan gör det här via demoner? Vilket ska bekräfta attGud finns per logik för att Satan utsätter oss för psykologisk tortyr? Det här är så sjukt olagligt, oetiskt & amoraliskt. De som organiserar det här är fanatiker, extremister, ideologer & kanske har olika former av personlighetsstörningar.

Vad är de vill få oss att tro om science fiction & religiösa extremistiska tron så är det hela UPPGJORT att attackera specifika personer de anser passar in i deras profil. Som alla kulter/sekter/sällskap så räcker det att någon/några ledare bestämmer att en är ett hot & därmed får vi flera tusen eller hundratals tusen personer mot oss.

Jag är allt för sanningen. Sanningen är att det hela är uppgjort & att agendan stöttas av staten &7 samhället helt öppet så pass att de försvarar agendan genom sin tystnad & tysta deltagande i de facto psykologisk krigföring (som de hävdar är "spirituellt).

I värsta fall kommer det från djupt extremistområden som Israel eller The Bible Belt i USA eller Rom - vem vet. Att de är såhär besatta tyder på otroliga syn & värdering som är långt ifrån rationella & de tror på att vi ska lyda för Guds skull eller liknande; för att stödja den kristna (bibliska) agendan.

Eller så är de väldigt duktiga på psykologiska krigföring i den utsträckning att de manipulerar kristna att förstöra person i någon sjukt mind control-experiment eller dylikt.

Hur som helst att ens familj deltar i det öppet mot ens bästa intresse visar hur pass hjärntvättade de är av sitt trossystem som också utnyttjas av gruppen i deras manipulation.
Citera
2022-01-15, 14:23
Medlem
Citat:

Trakasserierna är oftast kopplade till dataavläsning genom tvångsmedel mot mobil och dator så skyddad identitet kommer inte förändra ett skit.

Utomlands är det oftavärre där automatiska ansiktsigenänningssystem via övervakningskameror, bussar och uttagsautomater används ifall mobilen glömms hemma. De håller koll även på vilka köp på enskilda artiklar som görs med bankomatkort.

Ländernas säkerhetstjänsternas system är väldigt automatiserade där målpersonens mobil kan hackas genom bara några klick och register från olikayndigheter förs automatiskt in i en målpersons profil.

Exempel på tvångsmedel i mitt hemland ungern har varit:
Finfly som angriper alla enheter över ett WIFI nätverk(Finfly systemet placeras i en minibuss som körs till målpersonens bostad och knäcker alla WIFI nätverk där och kollar igenom uppkopplade enheter.
RemoteControl System Galileo som bara stater får använda.
Pegasus som kan angripa allt och är omöjligt att skydda sig emot.
Avläsning via operatörernas basstationer och mobilmaster eller IMSI avlyssning.
Citera
2022-01-15, 19:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Trakasserierna är oftast kopplade till dataavläsning genom tvångsmedel mot mobil och dator så skyddad identitet kommer inte förändra ett skit.

Utomlands är det oftavärre där automatiska ansiktsigenänningssystem via övervakningskameror, bussar och uttagsautomater används ifall mobilen glömms hemma. De håller koll även på vilka köp på enskilda artiklar som görs med bankomatkort.

Ländernas säkerhetstjänsternas system är väldigt automatiserade där målpersonens mobil kan hackas genom bara några klick och register från olikayndigheter förs automatiskt in i en målpersons profil.

Exempel på tvångsmedel i mitt hemland ungern har varit:
Finfly som angriper alla enheter över ett WIFI nätverk(Finfly systemet placeras i en minibuss som körs till målpersonens bostad och knäcker alla WIFI nätverk där och kollar igenom uppkopplade enheter.
RemoteControl System Galileo som bara stater får använda.
Pegasus som kan angripa allt och är omöjligt att skydda sig emot.
Avläsning via operatörernas basstationer och mobilmaster eller IMSI avlyssning.

Det här instämmer jag med. Utan tvekan avlyssnar de & spårar i mobilen & dator. Det kan vara skärmdumpssyn i att en skärmdump tas av skärmen & skickas till de ansvariga; eller om de är riktigt avancerade: spegling av skärm i real-tid vilket betyder att de ser allt vi ser på skärmen. De kan då dölja den förhöjda bandbredd som används för att strömma speglingen.

Frågan är om privata aktörer har tillgång till dessa spionverktyg? Isåfall kan det vara vem som helst bakom det - inte enbart staten. Vad jag insett är den extrema precisa koordinering online & offline i aktiviteter mot en. Det är oerhört stort fokus på att utför olika specifika psykologiska operationer som kan endast manifesteras hos en måltavlas sinne (hjärna). Det jag kan tala om är vad de försöker få mig att tro vilket är:
  • okända folk har privatinformation om mig
  • mina online dejter känner till saker om mig som jag inte berättat
  • de som rekryteras inser inte hur farligt & olagligt det är; de tror att det handlar om informationssamling & psykologisk manipulation samt att jag är någon annan
  • koordinerade handlingar mellan orelaterade personer online & offline (genom den centrala gruppen)
  • otroliga resurser används mot en över 5-10-15 år
  • att alla skyddar operationen & deras identitet till varje pris vilket är sjukt i sig speciellt om "SÄPO" är bakom det - varför ska personer som är mot övervakning & FRA/MUST delta i något som uppenbart kränker ens privatliv & mänskliga rättigheter?
  • de vill att jag ska tro att det här görs utan en centraliserad grupp; möjligen att Gud/Satan är bakom det
  • att de ansvariga är psykopater & narcissister
  • att vi är utsatta för att det är vårt fel på något sätt fast vi är aldrig sagda vad vi gjort eller varför det sker - bara en massa trams
  • att jag ska tro att Djävulen är bakom dessa lögner & tortyr mot mig för att jag är "Guds barn" (propaganda överallt om just det här) - säkerhetstjänster & staten är Djävulens spelare enligt dessa religiösa extremister
  • att de utsatta är på något sätt utvalda av Gud

Det här är sofistikerat vilket involverar vem som helst i samhället & staten eftersom de kan rekrytera utan problem verkar det som - åtminstone till de mindre uppgifter mot en.

Spontant om det INTE är staten som är huvudsponsor av det här så lägger jag pengar på ett sällskap som har religiösa mål med att ge sig på de 144000 personer i Bibeln som ska vara "saints" - kristen/biblisk agenda.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-15 kl. 20:48.
Citera
2022-01-17, 01:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna person beskriver precis det som GS är på ett utmärkt sätt; de vill kontrollera oss via sociala & psykologiska operationer; de vill att vi ska bli på ett sätt & tänka på ett vis (de programmerar oss); se vårt beteende & våra reaktioner - samla information för deras djupa psykologiska profiler för att styra oss via bl.a. känslor & se vad vi "tänker" i syfte att påverka oss i den riktning de vill men framförallt se om deras programmering & plan fungerar på oss: https://youtu.be/2ewVLDpvIoQ

Precis som personen i videon ovan misstänker jag att de har satt mig i "programmet" sedan före tonåren men själva hemliga påverkan började på gymnasiet år 2005 medan den öppna varianten började på universitetet år 2013.

Det vill att vi ska tro på irrationella saker som demoner, A.I., utomjordingar etc. men i själva verkar är det en grupp människor med avancerad teknologi & profession inom psykologiska operationer som på olika vis övertalar (pengar, mutor, trossystem etc) människor i vår omgivning online/offline nästan i real-tid. De skapar proxy & agenter för deras agenda mot oss som utan tvekan är MENAD att pågå 5-10-15-20 år eftersom det handlar om att PROGRAMMERA hjärnan & att styra oss efter deras agenda.

Kanske har mina föräldrar lurats in i att sätta mig i denna Mind Control-program i syfte att "hjälpa mig" baserat på troligen halvsanningar & delvis påhitt om att jag behöver "hjälp" att styras för en agenda eller experiment där staten såklart stödjer det här. De kanske har blivit tvingade att delta i det efter ett tag. Det finns få saker som kan förklara varför familj & vänner världen över håller det här hemligt - de flesta tror väl att det lagligt för att staten stödjer det här på ett hörn där ingen inser att de attackerar en psykologisk online & offline där de spårar ens aktivitet 24/7 i syfte att utföra psykologiska operationer mot en.

Att de övertygar ens familj & vänner betyder att en blir maktlös eftersom ingen VILL tro en; istället VILL de påverka en i hemlighet MED "HJÄLP" av denna hemliga underrättelse- & påverkansoperation där deras mål är att inte bara "läsa ens tankar" på alla möjliga vis men också påverka ens liv i största grad utan att avslöja operationen officiellt.

De ber vanliga människor att använda enkla psykologiska knep & manipulationer för att styra en MED privatinformation om en vilket bl.a. innefattar vad DE tror att vi tänker på eller vad de vill att vi ska tro.

ÄVEN om jag vet allt det här fortsätter de. De skiter om jag är medveten om det - de tror att de kan manipulera mig fortfarande baserat på mina känslor & behov som behov av kärlek & partner vilket de räknar med att manipulera genom.

Ni som tror att de ger sig på de som "förtjänar det" fattar inte ett skit. De ska ju SLUTA direkt när jag inte mår bra av det & begär att de ska sluta - istället fortsätter de. DET är olagligt oavsett hur många kontrakt det har skrivits bakom min rygg om det här.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-17 kl. 02:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in