Denna person beskriver precis det som GS är på ett utmärkt sätt; de vill kontrollera oss via sociala & psykologiska operationer; de vill att vi ska bli på ett sätt & tänka på ett vis (de programmerar oss); se vårt beteende & våra reaktioner - samla information för deras djupa psykologiska profiler för att styra oss via bl.a. känslor & se vad vi "tänker" i syfte att påverka oss i den riktning de vill men framförallt se om deras programmering & plan fungerar på oss:
https://youtu.be/2ewVLDpvIoQ
Precis som personen i videon ovan misstänker jag att de har satt mig i "programmet" sedan före tonåren men själva hemliga påverkan började på gymnasiet år 2005 medan den öppna varianten började på universitetet år 2013.
Det vill att vi ska tro på irrationella saker som demoner, A.I., utomjordingar etc. men i själva verkar är det en grupp människor med avancerad teknologi & profession inom psykologiska operationer som på olika vis övertalar (pengar, mutor, trossystem etc) människor i vår omgivning online/offline nästan i real-tid. De skapar proxy & agenter för deras agenda mot oss som utan tvekan är MENAD att pågå 5-10-15-20 år eftersom det handlar om att PROGRAMMERA hjärnan & att styra oss efter deras agenda.
Kanske har mina föräldrar lurats in i att sätta mig i denna Mind Control-program i syfte att "hjälpa mig" baserat på troligen halvsanningar & delvis påhitt om att jag behöver "hjälp" att styras för en agenda eller experiment där staten såklart stödjer det här. De kanske har blivit tvingade att delta i det efter ett tag. Det finns få saker som kan förklara varför familj & vänner världen över håller det här hemligt - de flesta tror väl att det lagligt för att staten stödjer det här på ett hörn där ingen inser att de attackerar en psykologisk online & offline där de spårar ens aktivitet 24/7 i syfte att utföra psykologiska operationer mot en.
Att de övertygar ens familj & vänner betyder att en blir maktlös eftersom ingen VILL tro en; istället VILL de påverka en i hemlighet MED "HJÄLP" av denna hemliga underrättelse- & påverkansoperation där deras mål är att inte bara "läsa ens tankar" på alla möjliga vis men också påverka ens liv i största grad utan att avslöja operationen officiellt.
De ber vanliga människor att använda enkla psykologiska knep & manipulationer för att styra en MED privatinformation om en vilket bl.a. innefattar vad DE tror att vi tänker på eller vad de vill att vi ska tro.
ÄVEN om jag vet allt det här fortsätter de. De skiter om jag är medveten om det - de tror att de kan manipulera mig fortfarande baserat på mina känslor & behov som behov av kärlek & partner vilket de räknar med att manipulera genom.
Ni som tror att de ger sig på de som "förtjänar det" fattar inte ett skit. De ska ju SLUTA direkt när jag inte mår bra av det & begär att de ska sluta - istället fortsätter de. DET är olagligt oavsett hur många kontrakt det har skrivits bakom min rygg om det här.