2022-01-10, 20:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Tänk om vi missförstår det hela; vad vill propagandan att vi hatar & älskar explicit?

Explicit hata:
  • Pengar - familj, vänner & utövare betalas med det. Det är vad de ofta påstår.
  • Staten (militär/underrättelse) - använder Zersetzung-metoder & sponsrar det här genom ett "program"
  • Hemliga sällskap - Frimurare är ansvariga genom deras nätverk i myndigheter & staten
  • Satan/Demoner - anser överta eller ha inflytande över utövare mot deras vilja att utföra GS
  • Psykiatri - doktorer som försöker förklara bort spirituell verklighet med vetenskap & medicinera bort "själen"
  • Privata aktörer (kopplade) - motiverade av pengar av sponsor att tortera andra
Explicit älska:
  • Jesus - den ENDA som kan rädda måltavlor
  • Gud - hävdar att Han kommer straffa utövarna
Tänk om det återigen handlar om HJRÄNTVÄTT & OMVÄND PSYKOLOGI?

De som ansvarar för det här verkar vilja få mig & andra tro att Gud/Jesus är svaret till alla frågor. Min misstanke har alltid varit att en kult/sekt/kyrka/sällskap är bakom det här i att de vill emulera Satan/demoner & en "spirituell" verklighet. Jag hat märkt många saker som tyder på det i mitt fall - bl.a. att min familj är kristen & verkar stötta denna agenda om religion/spiritualitet mot MIG (andra har kanske andra agendor mot sig).

Vilka de än är utför de 24/7-övervakning via en underrättelse- & påverkansoperation. De involverar i olika grader alla jag etablerar en relation med online & offline - mina vänner & min familj sprider agendor bland alla jag träffar även på stan (bakom min rygg såklart).

Idén verkar vara att jag ska påverkas & utformas med massiv beteendeförändring i min miljö vare sig online eller offline.

Vad är det de försöker skapa med mig i 16+ år? 9 år av öppen operation där det är uppenbart att människor ändrar beteende i min omgivning.

Om jag hade gissat är denna kult/sekt/kyrka/sällskap stark knuten till ortodox följande av Gud/Jesus & hatare Satans värld vilken är staten, psykiatri/psykologer, militär/underrättelse etc.

Jag tror att de försöker hjärntvätta mig i hopp om beteende- & trossystemmodifikation. Inte nog att de försöker med sociala operationer i att de "skickar" personer till mig såsom dejter. Det förklarar varför de fortsätter i 9/15 år bakom ens rygg. Uppenbarligen VILL de utföra psykologiska & sociala operationer mot en.

Nu måste jag fråga mig varför de INTE lyssna på mig? Därför att de saknar respekt för vad JAG vill; deras projekt/agenda är mer värd än mitt liv vilket min familj håller med om utan tvekan. De vill inte erkänna att folk mår dåligt av att få sina privatliv grovt kränkta & att ens sociala krets effektivt sviker en men vi har inget val är att spela med i det sociala spelet efter dessa äger samhället & det sociala.

Det är utan tvekan ett fientlig infiltration av ens liv i alla aspekter - de vill ta kontroll av ens liv för deras agenda. Propagandan online är ENORM - de flesta vill få oss att tro att vi är "speciella" vilket de troligen sprider även i sociala kretsen vilket ska motivera dem att lyda order för agendan.

Jag måste fokusera på mina studier inom datateknik så jag kan ha ett värdigt liv utan denna olagliga påverkan i mitt liv; så jag kan livnära mig på egen hand utan beroenden som då används mot ens - speciellt relationer blir korrumperade ganska omgående.
Citera
2022-01-11, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Du förstår fortfarande inte att de som är ute efter mig liknas mer till en förband inom CIA än byfånar som hatar en - de är professionella psykologiska & sociala operatörer.

Lycka till själv!

Nej men jag tvivkar inte på det alls, ber om ursäkt om jag låter lite dryg.
Låt mig säga så här ... jag har synat det jag kunnat från min lilla synvinkel och det finns inget att åbäka sig över, de är "människor" precis som du och jag och alltsomoftast utan någonsomhelst divine spark utöver det vanliga, iaf från vad jag kunnat utröna, fast det varierar säkert det med. Och vi är alla divine i grunden
Bara knata på stark i dig själv och i sann förvissning om att ingen försöker s.a.s. stalka folk utan att där ligger svaghet i botten, det är precis så det är, nämligen. De är redan totalägda (isf).
Önskar dig all lycka min vän
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-01-11 kl. 00:41.
Citera
2022-01-11, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nej men jag tvivkar inte på det alls, ber om ursökt om jag låter lite dryg.
Låt mig säga så här ... jag har synat det jag kunnat från min lilla synvinkel och det finns inget att åbäka sig över, de är "människor" precis som du och jag och alltsomoftast utan någonsomhelst divine spark utöver det vanliga, iaf från vad jag kunnat utröna, fast det varierar säkert det med. Och vi är alla divine i grunden
Bara knata på stark i dig själv och i sann förvissning om att ingen försöker s.a.s. stalka folk utan att där ligger svaghet i botten, det är precis så det är, nämligen. De är redan totalägda (isf).

Vi ska göra detta tillsammans RiktigTI
Om det nu är som du säger kommer de definitivt att läsa detta.
Så till er då som brukar brusa lite i 'RiktigTI's vattenglas. Lägg ner.
Ni vet vilka ni är och ni är a bunch of fucking loosers. End of story
Så, det var väl inte så farligt
Take back your energy man - stay strong, theyve got absolutely fucking nothing and they know it Shape up.
Mitt sista FB-mess någonsin var detta.
Pma om det är nåt

Btw var inte för paranoid. Onyttigt. Open minds open hearts
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-01-11 kl. 00:55.
Citera
2022-01-11, 14:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nej men jag tvivkar inte på det alls, ber om ursäkt om jag låter lite dryg.

Citat:
Vi ska göra detta tillsammans RiktigTI
Om det nu är som du säger kommer de definitivt att läsa detta.
Så till er då som brukar brusa lite i 'RiktigTI's vattenglas. Lägg ner.
Ni vet vilka ni är och ni är a bunch of fucking loosers. End of story
Så, det var väl inte så farligt
Take back your energy man - stay strong, theyve got absolutely fucking nothing and they know it Shape up.
Mitt sista FB-mess någonsin var detta.
Pma om det är nåt

Btw var inte för paranoid. Onyttigt. Open minds open hearts

Tack så mycket för dessa fina inlägg.

Frågan är bara vad fan de tror om mig. Kult- & sektledare brukar göra folk till måltavlor ibland de utanför gruppen i så att stärka sin tro, sin position & gruppens tro i att tro irrationellt om en person (som ledare/ledarna pekat ut som "speciell").

Sådan irrationell förföljelse har irrationella motiv i att pågå i 16+ år. Även om staten eller liknande är bakom det eller stöttar den ansvariga gruppen är det olagligt & ovälkommet. Att de kontaktar mina relationer online & offline är olagligt eftersom de spårar min aktivitet överallt (olagligt såklart) som grovt kränker ens privatliv.

De har en agenda vilket är begränsa mitt liv FÖR DERAS agenda; de vill absolut inte att jag ska lyckas. Det kan vara så enkelt som att de är helt inkompetenta i att förstå vad de gör mot mig men deras metoder är väldigt professionella & precisa vilket tyder på en PsyOps-förband eller liknande - någon centraliserad koordination.

Det här måste få ett slut. Jag mår inte bra av att få mitt privatliv grovt kränkt varje dag & att mitt liv analyserat till detalj samt att mina tankar etc. blir "stulna" i så att de låter mig veta att de håller koll på vad de TROR jag tänker på.

Helt klart en form av operation inom Mind Control där de samlar information om mig via bl.a. sociala kretsen. De skapar artificiella scenarios; de skapar medvetet motgångar som ska verka "naturliga" (det är hela poängen med det: att denna grupp INTE ska officiellt existera); de vill emulera eller simulera en falsk verklighet runt en måltavla. Jag tror att det i slutändan syftar till beteende- & trossystemmodifikation via bl.a. social engineering EFTER en måltavlas unika liv & val; de kan ju inte styra mig MEN de kan påverka mig & sabotera för mig vilket de gör.

Ännu en gång är det otroligt att ens familj & vänner deltar; att de håller tyst om det & deras identitet som är en fara för mig; de själva har kallat gruppen för "psykopater" så de VET att det finns en hotbild mot mig.

De vill bara skapa elände & misär; det är ett kontrollsystem för att attackera specifika personer som är ett hot mot någon mäktig idiot - dennes ego eller sådant. Systemet kan användas för många agendor. Det hela går ut på att påverka ens egna uppfattning & vad vi tror på - deras agenda står över allt även ens egna liv.

De verkar vilja veta vad jag tänker på eller vill vilket de använder för att skapa diverse psykologiska operationer efteråt genom bl.a. media, teknik & --framförallt-- människor.

Om de vill en väl hade de fixad jobb & goda relationer istället för att orkestrera en massa operationer runt en som driver med ens huvud. De kanske antar att jag ska anta att det är "Gud/Satan" som står bakom det? Hur fel de har - jag ser ju igenom hur de utför det här. Tänk om det är Frimurare eller Jesuiter som tror att de agerar för Gud/Satan i att offra eller utföra ritualer mot specifika individer som de anser passar in i "programmet"? De har utan tvekan tillgång till statliga resurser via deras nätverk i stater.

De VILL att vi ska galna ut utåt; det är Perception Management. De VILL att en population av riktiga måltavlor ska FINNAS. Frågan är till VAD? Någon sjuk religiös idé eller liknande?

Jävla idioter. Brinn i helvete eller ha misär.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-11 kl. 15:08.
Citera
2022-01-13, 13:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag förstår inte - varför säger de åt folk att förvränga ens verklighet på alla möjliga sätt? Gaslight:ande, sabotage etc. - allt möjligt görs vilket verkar vara huvudmålet.
Citera
2022-01-13, 20:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Deras andra huvudmål är på alla sätt DOMINERA ens liv vare sig ekonomiskt, makt, inflytande, intellektuellt etcetera - varför håller de på i 16 jävla år vara nio år av öppen GS?

De flesta som deltar ser det som ett spel & kul att "dominera" andra via t.ex. privatinformation ens omgivning får från den olagliga underrättelse- & påverkansoperationen.

Min familj & mina vänner vill alltså DOMINERA mitt liv m.h.a. den centrala gruppens olagliga informationssamling som att de har en RÄTT att grovt kränka mitt liv. De kontaktar även mina online-dejter som jag ENDAST haft kontakt online vilket bekräftar att de övervakar all internetaktivitet.

VAD fan tror dessa skithögar om mig att de måste ha 24/7-informationsdominans av mitt liv???? Så jäkla olagligt, oetiskt & sker mot min vilja & till min förstörelse!!!

It's ultimately about perception management; dominating our reality; read about it here: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-13 kl. 21:20.
Citera
2022-01-13, 20:55
Medlem
Citat:
De flesta som deltar ser det som ett spel & kul att "dominera" andra
Finns det verkligen sådana människor? Totalt apatiska för mänskligt lidande? Psykopater allihopa alltså? Din mamma, din pappa, dina (eventuella) syskon? Dårar allihop? Jag har sagt det förr och jag säger det igen; flytta och skaffa skyddad identitet. Har du inte lyckats med det alla våldtäktsoffer och andra med damoklessvärd lyckats med, vad pysslar du med? Ta dig i hampan, anmäl, förklara och flytta!
Citera
2022-01-13, 21:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Finns det verkligen sådana människor? Totalt apatiska för mänskligt lidande? Psykopater allihopa alltså? Din mamma, din pappa, dina (eventuella) syskon? Dårar allihop? Jag har sagt det förr och jag säger det igen; flytta och skaffa skyddad identitet. Har du inte lyckats med det alla våldtäktsoffer och andra med damoklessvärd lyckats med, vad pysslar du med? Ta dig i hampan, anmäl, förklara och flytta!

Snarare är det som mina kallar dessa som orkestrerar det: de är psykopater. Min familj är inte psykopater men de tror på den agenda uppenbarligen som spelas mot mig så pass att de hemlighåller gruppens identitet & agenda från mig sedan år 2013 när de började öppet att med operationen.

Det finns ingen chans i helvete att (1) myndigheterna kommer tro mig, (2) att myndigheter är inte helt eller delvis med på det, samt (3) att även om jag får skydd som att en maffialedare har ett pris på mitt huvud så kommer de att hitta mig eftersom deras hemliga vapen är teknologi & dominans av information; att de kan spåra alla aktivitet online vilket de medvetet visat.
Citera
2022-01-13, 21:46
Medlem
Citat:
Snarare är det som mina kallar dessa som orkestrerar det: de är psykopater. Min familj är inte psykopater men de tror på den agenda uppenbarligen som spelas mot mig så pass att de hemlighåller gruppens identitet & agenda från mig sedan år 2013 när de började öppet att med operationen.

Det finns ingen chans i helvete att (1) myndigheterna kommer tro mig, (2) att myndigheter är inte helt eller delvis med på det, samt (3) att även om jag får skydd som att en maffialedare har ett pris på mitt huvud så kommer de att hitta mig eftersom deras hemliga vapen är teknologi & dominans av information; att de kan spåra alla aktivitet online vilket de medvetet visat.
Du pratar emot dig själv och har inget intresse av att detta (påhittade trams) ska sluta. I så fall hade du vidtagit åtgärder vilket du visat är av mindre intresse. Lycka till. Du ör en idiot eller troll.
Citat:
även om jag får skydd som att en maffialedare har ett pris på mitt huvud så kommer de att hitta mig eftersom deras hemliga vapen är teknologi & dominans av information

Nonsens. Du är antingen ett troll eller dum.
Citera
2022-01-13, 22:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du pratar emot dig själv och har inget intresse av att detta (påhittade trams) ska sluta. I så fall hade du vidtagit åtgärder vilket du visat är av mindre intresse. Lycka till. Du ör en idiot eller troll.

Nonsens. Du är antingen ett troll eller dum.

Antagligen tror du på deras inflytande eller inte; jag tror att de kan nå alla. Inget troll eller inte dum. Det är inte påhitt - det pågår. Hur jag upplever det i perioder kan påverka vad jag tror.

Det kan fungera - det beror helt på hur mäktiga de faktiskt är samt intresset av en.
Citera
2022-01-14, 01:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Huvudredskap:
"Gaslighting är en form av manipulation där information förvrängs, förvanskas eller utelämnas eller där falsk information presenteras med avsikten att få offer att tvivla på sina egna minnen, uppfattning och sinneshälsa. Det kan variera från att förövaren endast förnekar ett begånget övergrepp till att iscensätta bisarra händelser med avsikten att desorientera ett offer. " - Wikipedia
Samt säger de åt folk att ständigt "one-up" en - alltså på olika sätt visa sig bättre eller trycka ner en - DOMINANS m.a.o. - de flesta kan bara psykologisk manipulera en vilket de får hjälp att göra genom den gruppen & dess privatinformation. Andra har kompetens & kunskap att one-up:a en genom rå intelligens eller skicklighet.

Frågan är varför de vill att ALLA ska göra livet svårare för en? Att få ALLA bli de facto ens fiende eller utmanare. VAD är det här för sjuk social engineering & beteendeförändring? VEM fan tror de att jag är att de måste hålla på i nio+ år???

Det här innefattar bl.a. mobbing & sabotage; illa behandling & bedrägeri.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-14 kl. 02:27.
Citera
2022-01-14, 15:37
Medlem
SAPOSugers avatar
Citat:

Vad du än gör så flytta inte pga gangstalking. Tro mig, det kommer bli ännu värre för dig då.
Dom flesta som deltar i trakasserierna är inte psykopater men psykopater är helt klart involverade.
Sluta inte upp att umgås med andra om dom inte går över gränsen helt. Det kommer i så fall sluta att du är helt isolerad.
Vad du än gör, nämn INTE något om gangstalking till någon läkare/psykolog. Du kommer i så fall bli klassad som paranoid schizofren med allt vad det innebär, bl.a. livslång medicinering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in