2022-01-14, 00:36
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Dålig mor(icke omsorgsfull), låg intelligens, snål och kommunist.
Citera
2022-01-14, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag har ju gjort min egen tråd om detta. Hon får inte vara kriminell och hon får inte hobbyknarka. Jag vill inte in i dessa träsk. Jag kan kompromissa kring det mesta andra (tro det eller ej).

Ja och börjar en kille bortse från sina krav och vad han inte gillar vet man att man har göra med väldigt desperat kille. och att han bara är ute efter sex.
Senast redigerad av Jendy 2022-01-14 kl. 02:30.
Citera
2022-01-14, 05:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning
Dålig mor(icke omsorgsfull), låg intelligens, snål och kommunist.

menar du att hon är en dålig mor eller att hon har en dålig mor? kanske du menade båda:P
Citera
2022-01-14, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maditau
Personer som missbrukar, oavsett hur mycket/lite/ofta/sällan är absolut no go för min del. Att begå brott och vissa diagnoser är inte heller något jag vill ha i min närvaro, vis av erfarenheter - tyvärr.

Är jag själv felfri? Absolut inte.

Hur missbrukar man lite / sällan?

Ful
fet
fattig familj
neger/mörkhyad
Muslim
Vänster / MP
Dålig i sängen
Korkad
Dåliga tänder
Psykisk sjukdom
Barn sedan innan
Citera
2022-01-14, 09:20
Medlem
Bassplays avatar
Tjejer som bara bryr sig om hur många likes och följare hon har, lägger konstant ut bilder på sig själv , blir deprimerad så fort hon märker att - denna gång fick jag hundra likes mindre från törstiga killar

Självklart har den typen av tjejer alltid Tinder och deras iPhone lämnas aldrig utan uppsikt.

Har hon barn sen tidigare, också dealbreaker. Vill inte sitta och ha hand om någon annans snoriga avkomma.
Citera
2022-01-14, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Tjejer som bara bryr sig om hur många likes och följare hon har, lägger konstant ut bilder på sig själv , blir deprimerad så fort hon märker att - denna gång fick jag hundra likes mindre från törstiga killar

Självklart har den typen av tjejer alltid Tinder och deras iPhone lämnas aldrig utan uppsikt.

Har hon barn sen tidigare, också dealbreaker. Vill inte sitta och ha hand om någon annans snoriga avkomma.

ja håller med dig där faktiskt är man så besatt av status blir det riktigt avtändande.
Citera
2022-01-14, 09:50
Medlem
Hovslättsmannens avatar
- Psykiska problem.
Det är alltid ett litet helvete att vara partner till en person med psykiska problem, det är min uppfattning. Personer med psykiska problem tenderar att bli opålitliga, anklagande och de får svårt att ta ansvar för sina egna känslor.

- Tjejer som SUPER
Har inga problem med att tjejer dricker och har roligt, men tjejer vars definition av att "ha roligt" är att vara dyngrak på stan med främlingar, det står jag inte ut med. Det beteendet är inte förenligt med att ta ansvar för sina egna handlingar. Så enkelt är det.

- Tjejer som har ett problem med killar.
AKA "daddy issues". Heterosexuella tjejer som retar och stör sig på normala manliga beteenden. Har ständiga "stormiga förhållanden". Tänker på killar som gosedjur snarare än verkliga varelser. Har ofta en superytlig syn på killar, där musiksmak, kläder eller yrkestitel spelar överdrivet mycket roll.
Citera
2022-01-14, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
- Psykiska problem.
Det är alltid ett litet helvete att vara partner till en person med psykiska problem, det är min uppfattning. Personer med psykiska problem tenderar att bli opålitliga, anklagande och de får svårt att ta ansvar för sina egna känslor.

- Tjejer som SUPER
Har inga problem med att tjejer dricker och har roligt, men tjejer vars definition av att "ha roligt" är att vara dyngrak på stan med främlingar, det står jag inte ut med. Det beteendet är inte förenligt med att ta ansvar för sina egna handlingar. Så enkelt är det.

- Tjejer som har ett problem med killar.
AKA "daddy issues". Heterosexuella tjejer som retar och stör sig på normala manliga beteenden. Har ständiga "stormiga förhållanden". Tänker på killar som gosedjur snarare än verkliga varelser. Har ofta en superytlig syn på killar, där musiksmak, kläder eller yrkestitel spelar överdrivet mycket roll.

ja håller med dig med där tjejer som närmar sig 30 eller är 30+ men festar som de vore 18 , då ska man ha lämnat det där festlivet tycker jag. såklart man får festa, men att vara redlös som 30+ och inte kan ta hand om sig själv är ju väldigt osexigt.
Citera
2022-01-14, 09:53
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Men det finns en annan sak... Jag fick höra som oslipad 20-åring att jag var för djupsinnig i vissa konversationer. Jag förstod invändningen men det kändes som karaktärsförintelse. Man kan inte vara för djup!

Det har du rätt i, men om man är det vid fel tidpunkt och i fel sammanhang, så framstår det som självupptaget och malplacerat.
Citera
2022-01-14, 09:57
Medlem
Vaccinerad, omanlig, narcissistisk. Psykiska problem eller personlighetsstörning. Gillar inte om han röker ,han får inte heller vara korkad.
Citera
2022-01-14, 09:59
Medlem
Om dom inte suger kuk efter att tagit den i tvåan
Citera
2022-01-14, 10:53
Medlem
lakritcs avatar
Låg sexdrift/ovilja att vara intim. Självklart har man en partner för att tillfredsställa behov av sex och närhet.

Tyvärr i dagens Sverige verkar det ibland som att det handlar om Familjen/Partnerskapet AB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in