2022-01-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Som sagt, jag tänker inte avslöja det jag känner till innan allt är gjort. Kan bara säga att det kommer mera, mycket mer än vad vissa här inne tycks tro.
Så det lär bli en trevlig liten överraskning för er.
Ingenting av dina, fantastiska historier och antydningar har visat att det du skriver stämmer eller att det finns nån sanning i det . Det låter mer som du läst för många deckare.
Lydia kommer sitta sina år i fängelset. Jag hoppas att hon lär sig nåt när hon blir fri efter många år av eftertänksamhet.
2022-01-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Ingenting av dina, fantastiska historier och antydningar har visat att det du skriver stämmer eller att det finns nån sanning i det . Det låter mer som du läst för många deckare.
Lydia kommer sitta sina år i fängelset. Jag hoppas att hon lär sig nåt när hon blir fri efter många år av eftertänksamhet.

Ja då vet jag inte vad du har läst, för det jag har sagt det har jag även bevisat. Sen har vissa inte tyckt om svaren, men det är ju en annan femma.
Medans du, inte har tillfört tråden en enda sak.
2022-01-14, 09:25
Avslutad
Citat:
Ja då vet jag inte vad du har läst, för det jag har sagt det har jag även bevisat. Sen har vissa inte tyckt om svaren, men det är ju en annan femma.
Medans du, inte har tillfört tråden en enda sak.
Kan du bevisa att:
* E hade 2 oregistrerade pistoler?
* E hade skyddsväst (inte ridväst, utan en för de som är mer åt det kriminella hållet)
* E hade orgier/sexfester med sitt fd jobb i sitt hus
* E var hotad och sysslade ned skumraskaffärer
* Har E överhuvudtaget träffat dig IRL?
2022-01-14, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan du bevisa att:
* E hade skyddsväst (inte ridväst, utan en för de som är mer åt det kriminella hållet)
Vi kan fortsätta på listan
*E hade okontrollerat humör och var kontrollerande
*Det finns opublicerade ljudfiler på när E laddar en pistol
*Tomas Bodström är inkopplad på fallet
*HD kommer ta upp detta för att det finns så mycket mer hemlig information.
Puh!!!
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-01-14 kl. 10:07.
2022-01-14, 11:15
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Som sagt, jag tänker inte avslöja det jag känner till innan allt är gjort. Kan bara säga att det kommer mera, mycket mer än vad vissa här inne tycks tro.
Så det lär bli en trevlig liten överraskning för er.

Förklara för mig för jag förstår inte, planerade inte du och Emil en framtid ihop?
Vad är det för överraskningar vissa ska få?
Du får ursäkta men det verkar inte som att du sörjer Emil, snarare att du väntar på att få ge en känga till de flesta i tråden om att Emil var den stora boven.
Mycket märkligt..
2022-01-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Förklara för mig för jag förstår inte, planerade inte du och Emil en framtid ihop?
Vad är det för överraskningar vissa ska få?
Du får ursäkta men det verkar inte som att du sörjer Emil, snarare att du väntar på att få ge en känga till de flesta i tråden om att Emil var den stora boven.
Mycket märkligt..

Ja, jag har skrivit att vi skulle bygga en framtid tillsammans. Men jag har aldrig sagt hur det skulle se ut, utan det är något som vissa här inne fantiserat ihop. Kan exempelvis säga att vi inte hade tänkt att bo tillsammans, varje fall inte som läget var. Men det är ju strunt samma.
Klart som f-n att jag sörjer och saknar Emil, att tro något annat är bara ren idioti.
Samtidigt är jag en person som är 100% ärlig, och tänker inte sitta här och ljuga för att skydda någon eller så. Ska man inte vara ärlig och berätta om sådant man varit med om? Jag har redan avslöjat sånt som bara personer vet som har varit Emil nära, som jag dessutom blev ombedd att göra.
2022-01-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ja, jag har skrivit att vi skulle bygga en framtid tillsammans. Men jag har aldrig sagt hur det skulle se ut, utan det är något som vissa här inne fantiserat ihop. Kan exempelvis säga att vi inte hade tänkt att bo tillsammans, varje fall inte som läget var. Men det är ju strunt samma.
Klart som f-n att jag sörjer och saknar Emil, att tro något annat är bara ren idioti.
Samtidigt är jag en person som är 100% ärlig, och tänker inte sitta här och ljuga för att skydda någon eller så. Ska man inte vara ärlig och berätta om sådant man varit med om? Jag har redan avslöjat sånt som bara personer vet som har varit Emil nära, som jag dessutom blev ombedd att göra.
Om jag förstår dig rätt är det alltså nån annan som bett dig att smutsa ner Emil och försvara Lydia här ?
2022-01-14, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan du bevisa att:

Som jag svarat tidigare. Jag har redan svarat på frågor som bevisade att jag exempelvis träffat Emil och även då sett honom naken.
Klart att jag ej kan bevisa att han hade 2 oregistrerade pistoler, hur i hela fridens namn skulle jag kunna göra det? Även om jag skulle haft bild på när han har dom framme, så säger det ju inget.
Som info, det är inte bara kriminella som bär skyddsväst, det finns poliser, vakter och privatpersoner som bär sådana, och det är bara löjligt att tro det skulle vara en ridväst, precis som att man inte kan se skillnad på sånt. Det kan ju ett barn göra.
Jag har aldrig sagt att hans jobb hade orgier hos honom. Men däremot ett par arbetskollegor, och det är en stor skillnad.
Att Emil hade lite skumma affärer, är det mer än jag som sagt.
2022-01-14, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Om jag förstår dig rätt är det alltså nån annan som bett dig att smutsa ner Emil och försvara Lydia här ?

Nä, du har verkligen inte förstått mig.
Ingen har bett mig smutsa ner någon eller ens försvara Lydia. Men du måste läsa väldigt konstigt.
För att förtydliga för dig.
EmmeLee bad mig bevisa att jag hade sett honom naken genom att berätta om en sak han hade under kalsonglinjen. Och det gjorde jag!
Senast redigerad av Loveangelie 2022-01-14 kl. 14:24.
2022-01-14, 14:31
Avslutad
Citat:
Hej.

Ja, vi började som kk till varandra. Och ja, hon levde då med en annan person, precis som även jag gjorde. Ser inget fel i det mer än att vi båda sårade de vi levde med då.
Ja, han är/var väldigt aktiv i området sex vilket jag också är, så återigen, vad är konstigt med det. Jag var dock aldrig med som aktiv i orgierna. Men fanns i huset.

Nä jag drar mig inte för att berätta om saker som hänt, varför skulle jag göra det. Vill ni att man ska ljuga istället? Vi levde så, om någon har problem med det, ja då är det dennes problem!
Är nu både arg och ledsen över hur ni här inne behandlar folk och även över hur ni behandlar Emil!

Citat:
Som jag svarat tidigare. Jag har redan svarat på frågor som bevisade att jag exempelvis träffat Emil och även då sett honom naken.
Klart att jag ej kan bevisa att han hade 2 oregistrerade pistoler, hur i hela fridens namn skulle jag kunna göra det? Även om jag skulle haft bild på när han har dom framme, så säger det ju inget.
Som info, det är inte bara kriminella som bär skyddsväst, det finns poliser, vakter och privatpersoner som bär sådana, och det är bara löjligt att tro det skulle vara en ridväst, precis som att man inte kan se skillnad på sånt. Det kan ju ett barn göra.
Jag har aldrig sagt att hans jobb hade orgier hos honom. Men däremot ett par arbetskollegor, och det är en stor skillnad.
Att Emil hade lite skumma affärer, är det mer än jag som sagt.
Är det verkligen så?
Du kan inte bevisa någonting mer än att du fortsätter med dina lögner, pinsamt.
2022-01-14, 14:35
Avslutad
Citat:
Hej.

Någon riktigt oförskämd person här inne kallade mig för en "lydiariddare". Det är jag verkligen inte, hatar ju henne då hon mördat Emil. Tycker det är vidrigt att bli kallad det, när jag inte ens har gjort något mer än att berättat att Emil och jag var tillsammans.
Inte för att någon har med det att göra, men jag har aldrig sagt på vilket sätt vi var tillsammans.
Ja, vi började som "kk", men sen utvecklades detta långsamt till något mer.
Vissa tycks ha problem med det, synd om dom då, för jag bryr mig inte om det.
Jag har visst varit i kontakt med polisen, men INTE förhörd om man säger så.
Jo, jag har varit i hans hus. Som info då bara, det är många av hans arbetskollegor som har varit i det huset då det vid flertalet tillfällen varit orgier där.
Så, nu är det ute varje fall, även om väldigt många redan vet om detta.

Citat:
Att Emil hade lite skumma affärer, är det mer än jag som sagt
.
Har du inte koll på vad du hasplar ur dig?
Skulle vara intressant om alla raderade inlägg från dig kunde redovisas, där du bedyrar att ni skulle bo tillsammans mm
2022-01-14, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Verkar orimligt, varför skulle Emil dumpa ett psykfall, för att vips bli ihop med ett annat?
Varför kunde inte de komma ut som ett par, när Emil var skild och köpt nytt hus?
Om de börja njuffsa på jobbet i maj 2020, så är det lite konstigt att de inte vågat gå ut med sin kärlek offentligt, efter att han skiljt sig?
Vad hindrade deras kärlek, om hon nu blev så chockad över att inte vara den enda för Emil?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in