2022-01-13, 21:02
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Som hugger sig i foten det första han gör. Avsiktligt?

Sen känns det som att han överdriver hur skadad han är när han skuttar runt på ett ben. Gör det väl för att en eventuell svag motståndare ska välja en styrkegren.
Citera
2022-01-13, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Den enda jag kan se som vinnare det här året är Niklas. Ser fysiskt stark ut, uppenbart duktig på att såga och verkar ha ett riktigt läshuvud. Sist men inte minst så är han socialt skicklig, och bara det kommer man långt med i ett program som Farmen.
Jag tror faktiskt att Levin har en chans att vinna.
Citera
2022-01-13, 21:46
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Oklart där - men Anna sa: En åker ut.

Kan tolkas som att En vinner ( = medaljong) och kommer tillbaka till Farmen. Två åker till Torpet och en åker hem = på riktigt är helt ute från Farmen/Torpet.

Det ÄR ju 4 st kämpar ...

Fler tolkningar finns säkert = fritt att spekulera!
Ja ett mycket tänkbart scenario, men jag tyckte mig se nåt om att det även blev tävling för de som inte blev valda till kämpar twist sa hon väl den tjejen?! Kanske det blir fler på torpet denna säsong och påvrare....kanske antal 50/50 och kamper varje vecka om byten. Fyra mot fyra och två som får byta respektive stanna kvar. Skulle ju vara nåt ordentligt nytt - skulle ju kunna gå å få parkamper i tinget också - en dubbel på säcken Fan må det ske, AMEN!
Citera
2022-01-13, 21:56
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorkherren
Jag tror faktiskt att Levin har en chans att vinna.
Enda han kanske kan vinna är den där bruden han till slut för Alex bekände att han är love i. Satan så Alex drooog det ur honom. för att hon inte kommit (än...?). Om nu inte Alex rent av gafflat honom riktigt ordentligt å då jävlar kommer vi å få värsta Farmen någonsin Rätt åt Levin? Var taskig mot tjejen på taket! ett jävla tandborstande var det iaf
Senast redigerad av kubun 2022-01-13 kl. 21:59.
Citera
2022-01-13, 22:06
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Som hugger sig i foten det första han gör. Avsiktligt?
Såg inte när han gjorde det. Tyckte du dig sett nåt ditåt då? Skulle dom ha castat så in i helvete dåligt TV4? Nä det tror jag inte på.
Citera
2022-01-13, 22:09
Medlem
Farmen är bästa realityserien, no doubt!
Citera
2022-01-13, 22:16
Medlem
Jävlar vad butthurt hon blev när Kalle gjorde klart för henne att hon är en lat jävel
En dagdrivare har så vitt jag vet aldrig vunnit farmen! Vad fasen gör de där?
Citera
2022-01-13, 22:34
Medlem
LiberalGuys avatar
Har Levin utländskt påbrå?
Citera
2022-01-13, 22:34
Medlem
Zyxel04s avatar
Man såg lite ”konflikt-tendenser” idag. På ena sidan har vi Keshia, Helene och Niklas som verkar vara de morgonpigga och arbetsamma. Å andra sidan har vi Victoria, Levin och Alexander som är mer lazy.

Men det är samtidigt svårt att veta helt säkert. Man ser bara en väldigt begränsad del av det som händer och det är därför svårt att säga ”något”. Det är istället en massa begränsade spekulationer.

Tyvärr tror jag inte den nämnda konflikten kommer ”eskalera” utan de kommer vara lite surigt hit och dit med skitsnack men ingen konfrontation. Folket är för fega och vågar inte typ. Det krävs därför andra karaktärer som är mer raka, framåt och impulsiva.

Annars märker man att Victoria och Kalle är sura på varandra. Victoria för att hon känner sig utpekad av Kalle samtidigt som Kalle tycker att Victoria är lat. Lol.

Niklas ville gå upp i tinget lol. Undra om det är så att han mest vill lämna och därför säger så. Förra säsongen så var det väl Dag, Alexander Kacianiclic och någon till som typ tröttnade och ”la sig” i tinget.

Samtidigt tror jag inte att söndagens ting kommer leda till uttåg. Det lär istället bli så att förlorarna hamnar i torpet, de hände väl så förra året.
Citera
2022-01-13, 22:42
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Såg inte när han gjorde det. Tyckte du dig sett nåt ditåt då? Skulle dom ha castat så in i helvete dåligt TV4? Nä det tror jag inte på.

Nä, men om han är så stark och bra på allt, hur kan man hugga sig själv i foten? På vilket sätt är han så stort hot?
Citera
2022-01-13, 22:45
Medlem
alexander segerström är rätt rolig prick. Han har en tiktok också där han låtsas att vara en parkeringsvakt och lura båda poliser, andra parkeringsvakt och civila
Citera
2022-01-14, 00:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja ett mycket tänkbart scenario, men jag tyckte mig se nåt om att det även blev tävling för de som inte blev valda till kämpar twist sa hon väl den tjejen?! Kanske det blir fler på torpet denna säsong och påvrare....kanske antal 50/50 och kamper varje vecka om byten. Fyra mot fyra och två som får byta respektive stanna kvar. Skulle ju vara nåt ordentligt nytt - skulle ju kunna gå å få parkamper i tinget också - en dubbel på säcken Fan må det ske, AMEN!

Tror lite som dig dvs ett lite annat upplägg denna säsong. Lite tuffare tag och fler twister - mycket troligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in