2022-01-13, 20:03
Medlem
Skurhinkens avatar
Den enda jag kan se som vinnare det här året är Niklas. Ser fysiskt stark ut, uppenbart duktig på att såga och verkar ha ett riktigt läshuvud. Sist men inte minst så är han socialt skicklig, och bara det kommer man långt med i ett program som Farmen.
Citera
2022-01-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Den enda jag kan se som vinnare det här året är Niklas. Ser fysiskt stark ut, uppenbart duktig på att såga och verkar ha ett riktigt läshuvud. Sist men inte minst så är han socialt skicklig, och bara det kommer man långt med i ett program som Farmen.

Niklas får nog snart lämna av medicinska skäl, jag gissar på att albanen vinner allt.
Citera
2022-01-13, 20:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Vad har du varit någonstans? har du sätt mina skärmdumpar? läshuvud för att han har lärt sig lite latrinska fraser?

Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Niklas får nog snart lämna av medicinska skäl, jag gissar på att albanen vinner allt.
Vem skulle albanen vara?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-13 kl. 20:11.
Citera
2022-01-13, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad har du varit någonstans? för att han har lärt sig lite latrinska fraser?

Vem skulle albanen vara?
Klimenta väl
Citera
2022-01-13, 20:20
Medlem
HVIT.s avatar
Citera
2022-01-13, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Mitt tips går till elektrikern.
Han ser hyfsat vältränad ut, borde kunna mer byggande(hus inte muskler) än övriga deltagare och kan tolka ett elschema(gissningsvis jag vet ju inte hur kunderna recenserar honom).
Och provocerar än så länge inte dom andra.
Citera
2022-01-13, 20:31
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Mitt tips går till elektrikern.
Han ser hyfsat vältränad ut, borde kunna mer byggande(hus inte muskler) än övriga deltagare och kan tolka ett elschema(gissningsvis jag vet ju inte hur kunderna recenserar honom).
Och provocerar än så länge inte dom andra.

Vad fan ska han med ellära till när de saknar el?
Citera
2022-01-13, 20:31
Medlem
Så om jag fattar rätt, var och en av de fyra utvalda kämparna gör upp med varsin av de fyra nytillkommande i 1-mot-1-dueller, där vinnarna hamnar i Farmen och förlorarna hamnar i Torpet.
Citera
2022-01-13, 20:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Så om jag fattar rätt, var och en av de fyra utvalda kämparna gör upp med varsin av de fyra nytillkommande i 1-mot-1-dueller, där vinnarna hamnar i Farmen och förlorarna hamnar i Torpet.

Oklart där - men Anna sa: En åker ut.

Kan tolkas som att En vinner ( = medaljong) och kommer tillbaka till Farmen. Två åker till Torpet och en åker hem = på riktigt är helt ute från Farmen/Torpet.

Det ÄR ju 4 st kämpar ...

Fler tolkningar finns säkert = fritt att spekulera!
Senast redigerad av CS128 2022-01-13 kl. 20:39.
Citera
2022-01-13, 20:39
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Oklart där - men Anna sa: En åker ut.

Kan tolkas som att En vinner ( = medaljong) och kommer tillbaka till Farmen. Två åker till Torpet och en åker hem = på riktigt är helt ute från Farmen/Torpet.

Fler tolkningar finns säkert = fritt att spekulera!

Det verkar ju troligt, annars är det ju meningslöst.
Citera
2022-01-13, 20:51
Medlem
Citat:
Vad fan ska han med ellära till när de saknar el?
Han kan läsa och har logiskt tänk.
Så han kan plöja bondepraktikan och är han en duktig hantverkare tänker han framåt och ser till att problem inte uppstår istället för att reaktivt försöka lösa problem i den stund problemet uppstår.
Citera
2022-01-13, 20:55
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Som hugger sig i foten det första han gör. Avsiktligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in