2022-01-13, 10:49
Medlem
Fick mitt 100 pack idag och det behövdes hoppas bara på det är ökade piller men tror det är dom svagaste tyvärr men skitsamma tog 5st nyss och tar ju 1tim innan effekten kommer kan ta ända upp till 1,30tim innan effekt kommer på Pagoclonen.
Funkar gör dom nu när dom ökat dom i dos iaf 😉
Citera
2022-01-13, 12:10
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Hur ska du inta den om du löst den i vatten?
Kommer prov i.v alt r.p beroende på hur lösningen blir och om substansen är löslig. den här substansen har förmodligen sämre biotillgängligheten än vanliga benso så tusen borde blir marknad starkare om man intar dem genom spruta på något sätt?

Men rci verkar ju inte se btc betalningar. Fan när man lägger ordern i tid och allt. Så lär inte bli något prov i helgen.
Citera
2022-01-13, 12:15
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Fick mitt 100 pack idag och det behövdes hoppas bara på det är ökade piller men tror det är dom svagaste tyvärr men skitsamma tog 5st nyss och tar ju 1tim innan effekten kommer kan ta ända upp till 1,30tim innan effekt kommer på Pagoclonen.
Trevligt! Hur betalde du din ordern?
Citera
2022-01-13, 13:09
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:

Jag tycker dom fungerar riktigt bra. Och som sagt så tar det ett tag innan man får full effekt.
Citera
2022-01-13, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Kommer prov i.v alt r.p beroende på hur lösningen blir och om substansen är löslig. den här substansen har förmodligen sämre biotillgängligheten än vanliga benso så tusen borde blir marknad starkare om man intar dem genom spruta på något sätt?

Men rci verkar ju inte se btc betalningar. Fan när man lägger ordern i tid och allt. Så lär inte bli något prov i helgen.

Vad du än gör så ta inte Pagoclonen iv för kommer inte hända ett skit. Kan inte säga mer än så tyvärr.
Citera
2022-01-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Jag tycker dom fungerar riktigt bra. Och som sagt så tar det ett tag innan man får full effekt.

Ja dom funkar men jag har en inbyggd tolerans sen såg jag minsta dos ska vara minst 2mg.
Dessa jag fick var dom svaga och ligger på max 0,5mg tror jag hade de varit 1mg så hade man inte behövt så många. Fast jag mår bra nu men tog 10st för att kolla om de är lönt ta extra om man får nån extra effekt men nää. Lite mer muskelavslappnande effekt och lugnande och noll ångest men dom kunde ju varit så sjysta att dom skickat 2mg eller 3mg tabbar tycker jag. Fast glad jag har några st nu och ska chilla med dessa.
Citera
2022-01-13, 14:29
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Vad du än gör så ta inte Pagoclonen iv för kommer inte hända ett skit. Kan inte säga mer än så tyvärr.
Är det farlig eller är dom inte lösliga i vatten? Läst tidigare i tråden om en som tyckte dom var markant bättre r.p än att svälja dom. Har du provat iv?
Citera
2022-01-13, 15:26
Medlem
Citat:
Ja dom funkar men jag har en inbyggd tolerans sen såg jag minsta dos ska vara minst 2mg.
Dessa jag fick var dom svaga och ligger på max 0,5mg tror jag hade de varit 1mg så hade man inte behövt så många. Fast jag mår bra nu men tog 10st för att kolla om de är lönt ta extra om man får nån extra effekt men nää. Lite mer muskelavslappnande effekt och lugnande och noll ångest men dom kunde ju varit så sjysta att dom skickat 2mg eller 3mg tabbar tycker jag. Fast glad jag har några st nu och ska chilla med dessa.

Så du fick inte den nya batchen som smakar kemiskt utan den gamla som smakar mjöl? Den nya Pagoclone som smakar kemiskt är ju riktigt effektiv, medans den som smakar mjöl inte är något vidare.
Citera
2022-01-13, 15:26
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Är det farlig eller är dom inte lösliga i vatten? Läst tidigare i tråden om en som tyckte dom var markant bättre r.p än att svälja dom. Har du provat iv?
Ge fan i att ta detta okända preparat iv, om du är rädd om din hälsa.
De allra flesta benson gör sig dåligt iv, ingen jäkel vet vad denna skulle ge.

Låt bli.
Citera
2022-01-13, 16:08
Medlem
stabizens avatar
Var tvungen att beställa 50p nu, min beställning på 25 st kom aldrig nu efter 2 veckor.. förbannat! Det står completed nu och ber till Satan att jag får dom imorgon! Adjjdkn
Citera
2022-01-13, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Var tvungen att beställa 50p nu, min beställning på 25 st kom aldrig nu efter 2 veckor.. förbannat! Det står completed nu och ber till Satan att jag får dom imorgon! Adjjdkn

Ja man får allt hoppas det. Alltid surt att bli blåst, men har som sagt bara blivit blåst 1 gång på RC Inrikes. Och har handlat Pagoclone där flera gånger.
Citera
2022-01-13, 16:47
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Sitter i samma situation. Beställde 50st till nu, inget svar ännu dock. Vafan dom verkar inte kontrollera sina btc betalningar.
Jag blir så less.

Det kanske är en dålig idé att iv:a dom här. Har ingen aning. Men om dom inte är livsfarliga och ger ett bättre och starkare rus då är jag villig att prova någon tablett. Inte varje gång utan prova några gånger. 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in